Версия за печат

00530-2014-0086

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Гинка Иванова, РБългария 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. Скопие № 106
I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на ОВК (отоплителни вентилационни и климатични) инсталации и климатизатори, включително доставка на резервни части, материали и консумативи за тях в административните сгради на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, според зададените технически параметри на поръчката”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административните сгради на НАП в съответните градове, находящи се както следва: - за ТД на НАП Пловдив – административните сгради в гр. Пловдив на ул. Скопие № 106 (десететажна и триетажна сгради); ул. Радецки №18А; ул. Чернишевски № 3; гр. Карлово, ул. Тодор и Ана Пулеви № 1; гр. Асеновград, пл. Тракия № 8. - за офис Кърджали - гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1; - за офис Стара Загора - гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1 и гр. Казанлък, ул. Александър Батемберг № 4; - за офис Пазарджик - гр. Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7 и ул. Гурко № 6; - за офис Хасково - гр. Хасково, пл. Свобода № 2 и бул. България № 152; - за офис Смолян - гр. Смолян, бул. България № 12;
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на услуги по абонаментно поддържане и ремонт на ОВК (отоплителни вентилационни и климатични) инсталации и климатизатори, включително доставка на резервни части, материали и консумативи за тях в административните сгради на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, според зададените технически параметри на поръчката.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000, 50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения
Услуги по ремонт и поддръжка

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
202000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Най-ниска предложена обща цена без ДДС за абонаментно техническо поддържане; тежест: 42
Критерий: Най-ниска обща стойност на единичните цени на резервните части и консумативи без ДДС; тежест: 35
Критерий: Най-ниска часова ставка без ДДС (лв. за един час) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 22
Критерий: Най-ниска предложена цена без ДДС за еднократно преместване на 1 (един) брой климатизатор; тежест: 1
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение за откриване на процедура № РД-44-9/25.06.2014г. на директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075449 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 121 - 215773 от 27.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 44 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД "Айро", ЕИК 176776915 със съдружници "Айфест" ЕООД, ЕИК 121115341 и "Роял Електроникс" ООД, ЕИК 831099981, гр. София, район Красно село, ул. "Райко Жинзифов" № 20, бл. 11, вх. В, ет. 6, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9530212, E-mail: office@aifest.net, Факс: 02 9530212

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 202000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 202000 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП, може да иска: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП; 2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т.3, букви "а" и "б" от ЗОП; 3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП. Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Проклима-2" ООД, ЕИК 200090708, гр. Пловдив 2. ДЗЗД "Айро", ЕИК 176776915, гр. София със съдружници "Айфест" ЕООД, ЕИК 121115341, гр. София и "Роял Електроникс" ООД, ЕИК 831099981, гр. София