Версия за печат

00044-2014-0031

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. Македония 3, За: Йордан Кънчев, България 1606, София, Тел.: 02 9173215, E-mail: y.kanchev@api.bg, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМДруго (моля пояснете): Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМ

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за осъществяване на логистика във връзка с реализирането на Дейност 2 по проект: „Осигуряване на финансови средства за покриване на разходи за обучения и семинари в страната и чужбина на служители от Агенция „Пътна инфраструктура”, чиито функции са пряко свързани с подготовка, изпълнение и контрол на проекти по ОП „Транспорт” 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Във връзката с подготовката и провеждането на 3 семинара (обучения) в страната за периода на изпълнение на обществената поръчка, Изпълнителят трябва да изпълни следните дейности: 1 Осигуряване на зали, техника, транспорт и настаняване за провеждане на семинари за служителите на Агенция „Пътна инфраструктура”, ангажирани с подготовка, изпълнение и контрол на проекти, финансирани по ОПТ; 2. Осигуряване на лектори за провеждане на семинари за служителите на Агенция „Пътна инфраструктура”, ангажирани с подготовка, изпълнение и контрол на проекти, финансирани по ОПТ; 3. Изработване на рол банери /общо 3 броя за всички семинари и за целия период на изпълнение на договора/.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55000000, 60100000

Описание:

Хотелиерски и ресторантьорски услуги и услуги в областта на търговията на дребно
Пътни транспортни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
57000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 599462 от 15.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-37-43 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Избор на изпълнител за осъществяване на логистика във връзка с реализирането на Дейност 2 по проект: „Осигуряване на финансови средства за покриване на разходи за обучения и семинари в страната и чужбина на служители от Агенция „Пътна инфраструктура”, чиито функции са пряко свързани с подготовка, изпълнение и контрол на проекти по ОП „Транспорт” 2007-2013 г.”
V.1) Дата на сключване договора
27.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ваканция ООД, ЕИК 121233279, ул. Планиница 1, България 1614, София, Тел.: 02 9805610

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 57000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката ще се финансира по проект: „Осигуряване на финансови средства за покриване на разходи за обучения и семинари в страната и чужбина на служители от Агенция „Пътна инфраструктура”, чиито функции са пряко свързани с подготовка, изпълнение и контрол на проекти по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.”, финансиран по Приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт“ (ОПТ).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„Плутон 1“ ЕООД „Е-турс“ ООД „Смарт Комуникейшънс“ ЕООД „Елит Травел Интернршънъл“ ООД ЕТ „Персонал Консулт – Ганчо Попов“ „БИК – Българска издателска компания“ АД „БенчМарк Груп“ АД „Атлас Травел“ ЕООД „Теза“ ЕООД „Ваканция“ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор