Версия за печат

01118-2014-0003

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция "Електронни съобщителни мрежи и информационни системи", ул. "Гурко" № 6, За: Радослав Вълков - началник на отдел СДОП, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492353, E-mail: rvalkov@esmis.government.bg, Факс: 02 9818787

Място/места за контакт: Радослав Вълков - началник на отдел СДОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.esmis.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.esmis.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ИА ЕСМИС изгражда, поддържа, развива, експлоатира и управлява Единната електронна съобщителна мрежа на държавната администрация и за нуждите на националната сигурност, която е част от Интегрираната комуникационно- информационна система за управление на страната и въоръжените сили при обявяване на извънредно положение, военно положение и /или положение на война.Друго (моля пояснете): ИА ЕСМИС изгражда, поддържа, развива, експлоатира и управлява Единната електронна съобщителна мрежа на държавната администрация и за нуждите на националната сигурност, която е част от Интегрираната комуникационно- информационна система за управление на страната и въоръжените сили при обявяване на извънредно положение, военно положение и /или положение на война.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дейности за информация и публичност по проект: „Развитие на високоскоростен широколентов достъп в България посредством изграждането на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА: 1.1.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни, срещу заплащане, дейностите включени в обществена поръчка с предмет: „Дейности за информация и публичност по проект: „Развитие на високоскоростен широколентов достъп в България посредством изграждането на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура”, осъществяван с безвъзмездната финансова подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, съгласно Техническата спецификация и описанието на обекта на обществената поръчка, Техническото и Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, представляващи Приложения №1, №2 и №3, неразделна част от договора. ИЗПЪЛНИТЕЛЯT следва да извърши следните дейности:- Дейност 1 - Разработване и разпространение на информационни и комуникационни материали за осигуряване на визуализация на дейностите по проекта и резултатите от тяхното изпълнение (Дейност 4.2. от проекта - Разработване и разпространение на информационни и комуникационни материали): • Разработване и отпечатване на 5000 бр. информационни брошури с разяснителен текст, за услугите, които предоставя широколентовия достъп; формат А4 /1 л, цветност 4+4, хартия 150 г. мат, двустранен цветен печат; • Разработване и отпечатване на 1000 бр. брошури формат А5, цветност 4+4, хартия 150 г., мат, двустранен цветен печат; • Изработване на 100 бр.водоустойчиви информационни табели, необходими за обектите, където ще се изгражда инфраструктурата – по 3 бр. на населено място; размер на табелата 80х60 см. • 2 бр. банера (ще се използват по време на планираните информационни събития); размери 100х70 см; цветност 4+0; пълноцветен печат върху винил /едностранно/, със стойка и калъф, с наименованието на проекта, флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПРР; • 350 бр. баджове (необходими за идентификация по време на информационните събития), с пълноцветна вложка, с лента. • 2 000 бр. папки; формат А4, щанцована с джоб, картон -350 гр., пълноцветен печат, 4+0, ламиниран (мат)с частичен UV; • 2 000 бр. химикалки; материал-пластмаса, клас – среден, едноцветен печат, които ще бъдат раздавани по време на планираните медийни изяви, поставено логото и/или слогана на ЕСФ и ОПРР; • 500 бр. химикали; материал-метал, клас - среден, със завъртащ се механизъм, поставено логото и/или слогана на ЕСФ и ОПРР; • 1 000 бр. бележници; формат 17х22 см; тяло – 80 листа, печат 1+0, дигитален печат, офсетова хартия, корици – картон 350 гр., печат 4+0; • 1 000 бр. флаш памет устройства; 4 GB; • 2 000 бр. ноутпад бележници; тяло 20 листа; формат А4; печат 4+0, цвят-бял; офсетова хартия; • 1 000 бр. CD, съдържащи запис на презентациите от събитието; CD-R дискове, 700 МВ, кутия, цветна вложка; - Дейност 2 - Организиране (техническо и логистично обезпечаване) на медийни изяви (Дейност 4.4. от проекта - Организиране на медийни изяви) • 3 бр. пресконференции (1 бр. при стартиране на проекта, 1 бр.съвместно с избрания изпълнител, и 1 бр.заключителна пресконференция в края на проекта); продължителност – половин ден/, участници – до 60 човека, място на провеждане – петзвезден хотел в центъра на град София, с включени кафе пауза и кетъринг за присъстващите и поемане на пътните разходи на участниците срещу представен разходооправдателен документ; • Дискусия, вкл. кръгла маса по целите и подхода за изпълнение на проекта със заинтересованите страни – 1бр.; продължителност – 1 ден, място на провеждане – гр. София, петзвезден хотел, с включени 2 кафе паузи и официален работен обяд за до 60 (шестдесет) човека и поемане на пътните разходи на присъстващите срещу представен разходооправдателен документ. Участници – до 60 души.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000, 79810000, 22462000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Услуги по печатане на печатни изделия
Рекламни печатни материали

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
88750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Методология и организация за изпълнение на поръчката ; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 590045 от 05.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № BG161PO001/2.2-01/2011/00 / Обособена позиция №: / Заглавие:Дейности за информация и публичност по проект: „Развитие на високоскоростен широколентов достъп в България посредством изграждането на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура”
V.1) Дата на сключване договора
22.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

17

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Юрапел Комюникейшънс" ЕООД, ЕИК 121222261, Република България, град София-1700, Столична община-район Студенски град, улица "Академик Борис Стефанов" № 16, Република България 1700, София, Тел.: 02 4399977, E-mail: mail@eurapel.com, Факс: 02 4399970

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 150000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 88750 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по проект "Развитие на високоскоростен широколентов достъп в България посредством изграждането на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/2.2-01/2011 „Подкрепа за развитие на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура ”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта на „ПРИМА” АД,ЕИК 121689471; 2. Оферта на „МОЙРА БГ” ЕООД ,ЕИК 175184120; 3. Оферта на „ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ”ООД,ЕИК130862812; 4. Оферта на „БИК-Българска Издателска Компания” АД, ЕИК175220876; 5. Оферта на „ИЗДАТЕЛСТВО СТАНДАРТ”ЕАД, ЕИК175113632; 6. Оферта на „АЙВИ КОМЮНИКЕЙШЪНС”ЕООД, Булстат200620028; 7. Оферта на ДРУЖЕСТВО по ЗЗД „ТРАНС КОМЮНИКЕЙШЪН”, ЕИК176653108: 1. "Еко строй 5" ЕООД-ЕИК030412419 и 2. "Д енд Д Агенция за проучване и връзки с общественоста" АД-ЕИК131268271; 8. Оферта на „АПРА” ООД ,ЕИК831727361; 9. Оферта на „ОБЕДИНЕНИЕ ДЕКОНИ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АД И АРК КОНСУЛТИНГ ЕООД“, 1. "Декони Интернешънъл" АД-ЕИК131419136 и 2. "АРК Консултинг" ЕООД-ЕИК175139043; 10. Оферта на „К Е ГРУП” ЕООД, ЕИК202237270; 11. Оферта на „ЮРАПЕЛ КОМЮНИКЕЙШЪНС” ЕООД, ЕИК 121222261; 12. Оферта на „МАСТЪР ПР” ЕАД, ЕИК200070933; 13. Оферта на „ИНИЦИАТИВИ ДЗЗД ”, ЕИК1765526687: 1."Юнайт консултинг" ЕООД-ЕИК131495696 и 2."Триера Комюникейшънс" ЕООД-ЕИК175455251; 14. Оферта на „БММС“ ЕООД, ЕИК201725690; 15. Оферта на ГД „КОНСОРЦИУМ 3 ЕМСИС”, Булстат176667823: 1."Стейджбул"ООД-ЕИК201020965, 2."Анди-МГ" ЕООД-ЕИК130474329 и 3. "Прима Р" ЕООД-ЕИК121170544; 16. Оферта на „МАГ АДВЪРТАЙЗИНГ” ООД, ЕИК103117045; 17. Оферта на „ВИА КЪНСЪЛТИНГ” ООД, ЕИК.....,гр. София-1142,ул."Женева" №1, етл1, ап.1, тел.02/4837558.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор