Версия за печат

00111-2014-0010

BG-Котел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Котел, пл."Възраждане" №1, За: Светлана Василева - гл.специалист, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община Котел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kotel.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.kotel.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=181.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Социална закрила
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на хляб и закуски за нуждите на ЦДГ гр.Котел, ЦДГ с.Кипилово, Домашен социален патронаж гр.Котел и Дом за деца с умствена изостаналост с.Медвен за период от 1 година"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ЦДГ и ДСП в гр.Котел, ЦДГ в с.Кипилово и ДДУИ в с.Медвен, общ.Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Eжедневни доставки на хляб и закуски за нуждите на ЦДГ гр.Котел, ЦДГ с.Кипилово, Домашен социален патронаж гр.Котел и Дом за деца с умствена изостаналост с.Медвен за период от 1 година. Хранителните продукти, предмет на поръчката, ще се доставят по заявки подадени от съответното детско или социално заведение до 12 часа на предходния работен ден. Доставката следва да се осъщeствява всеки работен ден до 7:00 часа сутринта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
17907.5 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 610140 от 23.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 25 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на хляб и закуски за нуждите на Целодневни детски градини гр.Котел и с.Кипилово, Домашен социален патронаж гр.Котел и Дом за деца с умствена изостаналост с.Медвен, за период от 1 година
V.1) Дата на сключване договора
28.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ„ХЕЛФА-84 - Хюсеин Башев” с.Малко село, ЕИК 119110248, с.Малко село, РБългария 8981, с.Малко село, Тел.: 0889 513500

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 19359 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17907.5 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита с Решение № РД-17-436 от 29.08.2014 г. на Кмета на Община Котел, а с Решение № РД-17-457 от 16.09.2014 г. е определен изпълнителя на обществената поръчка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и, ал.1 и 3 от Закона за обществени поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЕТ„ХЕЛФА-84 - Хюсеин Башев” с.Малко село, ЕИК 119110248, адрес: с.Малко село, общ.Котел


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Предметът на настоящата обществена поръчка беше предмет на обособена позиция № 1 от обществена поръчка за “Доставка на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ гр.Котел, ЦДГ с.Кипилово, Домашен социален патронаж гр.Котел и Дом за деца с умствена изостаналост с.Медвен по обособени позиции, за периода от 1 година”, възлагането на която се организира чрез провеждането на открита процедура по реда на ЗОП. В откритата процедура - за обособена позиция № 1 "Хляб и закуски" не беше подадена нито една оферта и процедурата по тази обособена позиция е прекратена с Решение № РД-17-365 от 31.07.2014 г. на основание чл.39, ал.1, т.1 от ЗОП. В предвид гореизложеното и на основание чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП възникна възможност за провеждане на процедура на договаряне без обявление, от която Възложителят се е възползвал и чрез която е взето решение да бъде възложено изпълнението на настоящата обществена поръчка.