Версия за печат

00106-2014-0022

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

Министерство на правосъдието, ул. Славянска №1, За: Николай Минев - ръководител на проекта, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237350, E-mail: n_minev@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: ул. Славянска №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/0c4857a5d254de5bc6550082208c6c9c.

Електронен достъп до информация: http://profile.mjs.bg/0c4857a5d254de5bc6550082208c6c9c.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695349

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Мария Ленгерова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237373

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: правосъдие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Разработване и внедряване в експлоатация на автоматизирана информационна система „БЮРА СЪДИМОСТ“ по проект „Изграждане и внедряване на Автоматизирана информационна система Бюра съдимост“, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно договор № КС12-33-1/03.12.2013 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сградата на Министерство на правосъдието на адрес: гр. София 1040, ул. „Славянска“ № 1 и всички бюра съдимост към районните съдилища в страната. Бюрата за съдимост се помещават в сградите на районните съдилища, като изключенията са: Централно бюро „Съдимост“, което се намира в сградата на Министерство на правосъдието; Бюро за съдимост към Софийски районен съд се намира извън сградата на съда на адрес бул. „Патриарх Евтимий“ № 2, (сградата на бившия Нотариат), ет. 1, стаи 4 и 5.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Разработване на софтуер и внедряване на Автоматизирана информационна система „Бюра съдимост“ и провеждане на обучение на потребители и администратори от регионалните съдилища за работа с АИС „Бюра съдимост“ по проект „Изграждане и внедряване на Автоматизирана информационна система Бюра съдимост“, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно договор № КС12-33-1/03.12.2013 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72210000, 80511000

Описание:

Услуги по програмиране на софтуерни пакети
Услуги по обучение на персонала

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на дейностите по настоящата обществена поръчка е строго обвързано с постигането на резултатите по дейностите от проекта както следва: • Проектирана, разработена, тествана и внедрена АИС „Бюра съдимост“; • Предоставени три нови административни електронни услуги: 1) издаване и получаване на свидетелства за съдимост на граждани; 2) получаване на съдебен статус за служителите от страна на работодателя им; 3) изготвяне на справки за съдимост по искане на учреждения, ведомства и организации за служебна цел в кръга на тяхната дейност; • Обучени 150 потребители и администратори от регионалните съдилища за работа с АИС „Бюра съдимост“.

Стойност, без да се включва ДДС
1130000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

180

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За участие в процедурата участникът представя гаранция за участие в размер на 11 300 (единадесет хиляди и триста) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или внесена парична сума по разплащателна сметка на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01.В документът за внесената парична сума задължително следва да бъде записано: Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Разработване и внедряване в експлоатация на автоматизирана информационна система „БЮРА СЪДИМОСТ“ по проект „Изграждане и внедряване на Автоматизирана информационна система Бюра съдимост“, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно договор № КС12-33-1/03.12.2013 г.“Кандидатът представя копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Задържането и освобождаването или усвояването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от сключване на договора и не по-кратък от 30 календарни след датата на изпълнение на договора или копие на документа за парична сума, внесена по сметката на Министерство на правосъдието, Банка: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Авансовото плащане е в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора, платимо до 10 (десет) работни дни след подписване на договора и получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактурата – оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Полученият аванс се приспада от последващите плащания; - Междинно плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора - включва реално извършените дейности, описани в междинните технически доклади. Междинно плащане, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, e платимо до 20 (двадесет) работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за изпълнените дейностите свързани с изпълнението на етапи 1, 2, 3 и 4 – в съответствие с договора и след представяне на фактура – оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. - Окончателното плащане, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, платимо до 20 (двадесет) работни дни след приемането и одобряването на заключителния доклад за изпълнение на възложеното с договора, подписването на окончателен приемо-предавателен протокол без забележка, и представяне на фактура – оригинал, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. От стойността на плащането от договора се приспадат авансовото и междинно плащане, както и евентуални неустойки от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ съгласно договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Представяне на административни сведения за участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.- по Образец 2.Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие. 3.Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение.При участници обединения, които не са юридически лица офертата трябва да съдържа - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият 4.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 5.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника по чл. 50, ал. 1 от ЗОП (съгласно текста на поле III.2.2); 6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП, посочени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в обявлението за обществена поръчка (съгласно текста на поле III.2.3); 7. Декларация по по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т.2, т. 2а, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки съгласно чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по образец №4. Тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с изпълнение на дейности по информационни технологии, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. Наличието на някое обстоятелство по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4 и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал. 2, т. 1, т.2, т. 2а, т. 4 и т.5 от ЗОП са основание за отстраняване на участника от участие в процедурата. 8. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.50, ал.1 и ал. 2, чл.51 и чл.53, ал.1 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. 9. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие – по образец. 10. Декларация за съгласие от всеки посочен подизпълнител – по образец 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец. 12. Оферта по образец с посочен срок на валидност на офертата (по образец). 13.Участникът следва да декларира, че ще изпълни предмета на обществената поръчка съобразно изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и Техническа спецификация – по образец 14.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1 и чл. 107, ал. 1 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета - по образец Информацията продължава в Раздел VI.т.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Удостоверение от банка за наличие на финансов ресурс и/или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Забележка: Представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части не е необходимо, ако същите са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. При участие на обединения, които не са юридически лица, доказателствата за икономически възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствие с критериите за подбор. Всеки участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да разполагат с финансов ресурс под формата на собствени и/или заемни средства в размер на не по-малко от 300 000 (триста хиляди) лв. без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга – образец. Под сходни и/или подобни да се разбират услуги за Изграждане на информационни системи и/или бази данни. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. 2. Списък на експертите, придружен с автобиографии, където да бъдат посочени образованието и професионалната квалификация и опита на експертите в съответствие с разпоредбата на чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП - по образец 3.Участникът следва да притежава следните сертификати: - ISO9001:2008 или еквивалентени в областта на информационните системи; - ISO 27001:2013 или еквивалентен в областта на информационните системи;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците следва да докажат за последните три години изпълнението на най-малко 3 (три) услуги с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка. Под сходни и/или подобни да се разбират услуги с предмет Изграждане на информационни системи и/или бази данни. 2.Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и да са на разположение за целия период за изпълнение на договора. В екипа на участника трябва да има най-малко един ръководител и шест експерти, които следва да отговарят на следните изисквания: 2.1 Ръководител на екипа. Изисквания за образование, квалификация и опит: •Да има висше образование степен „магистър“ в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; •Да има професионален опит като ръководител на ИТ проекти не по малко от 5 (пет) години. Опитът се доказва със списък на проектите /не по-малко от три/, в които е заемал позицията на ръководител; •Да познава съвременните методи за управление на проекти. Доказва се със сертификати като PMI-ACP; PMP или еквивалентни; •Да познава стандартите за управление на информационната сигурност ISO-27001 или еквивалентни. Доказва се със сертификат за успешно преминат курс на обучение по ISO 27001 или еквивалентни. Експерт 1, експерт ИТ – комуникационна инфраструктура. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: •Да има висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; •Да има познания и професионален опит в областта на информационните технологии и администрирането на комуникационни инфраструктури; •Да бъде сертифициран специалист по Cisco Certified Network Associate (CCNA) , Cisco Certified Network Professional (CCNP) или еквивалентни; •Да има трудов стаж минимум една година в областта на проектиране, изграждане и администриране на комуникационни инфраструктури; Експерт 2, експерт ИТ – домейн инфраструктура. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: •Да има висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; •Да има познания и професионален опит в областта на изграждане, внедряване и поддържане на ITинфраструктури и услуги, като Windows Server2012 Data Center, System Center 2012, Hyper-V, AD DS, PKI, DPM, Operational Management или еквивалентни. Да притежава поне един от следните сертификати (Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE)) или Сертификат Microsoft Certified Architect (MCA); Microsoft Certified Professional (MCP) или еквивалентни такива; •Да има трудов стаж минимум една година в областта на проектиране, изграждане и администриране на ИТ инфраструктури. Експерт 3, експерт ИТ – бази данни. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: •Да има висше образование степен „магистър“ в областта на информационните или телекомуникационните технологии; •Да има познания в областта на проектиране, изграждане, внедряване и поддържане на бази данни със средствата на MS SQL Server 2008 R2 или еквивалентни такива; •Да притежава един от следните сертификати Сертификат Microsoft Certified Master (MCM) (минимум 2008);Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) (минимум 2008); Microsoft Technology Associate (MTA) (минимум 2008) или еквивалентни такива. Продължение в раздел VI.3. 3.Копие от валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Копие от валиден сертификат по ISO 27001:2013 или еквивалентен; Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от акредитирани органи, установени в други държави членки на ЕС, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на управление на информационната сигурност.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (Т) – относителна тежест 40%. Участникът събрал най-много точки за техническото си предложение получава 100 точки. Техническите предложения се оценяват по формулата ТО =(Т1*К1+Т2*К2+Т3*К3+Т4*К4+T5*K5+T6*K6+T7*K7)/130 . Като Т1...Т7 са показатели за техническа оценка, а К1...К7 са коефиценти на тежест ; тежест: 40
Показател: Цена (Ц) – относителна тежест 40%. Най-ниската предложена цена се оценява със 100 точки. Останалите оферти се оценяват по формулата Ц = (Цmin/Цi)х100, където Цmin е най-ниската предложена цена, а Цi – цената предложена от i-тата оферта. ; тежест: 40
Показател: Оценка на срока за изпълнение (С) – относителна тежест 10%. Участникът предложил най-къс срок за изпълнение на поръчката получава 100 точки. Предложеният срок се оценява по формулата С=(Cmin/Ci)*100, където Ci е предложеният срок за изпълнение от i-тия кандидат, а Cmin е най-краткият предложен срок за изпълнение в календарни дни.; тежест: 10
Показател: Оценка на работоспособността и качеството на системата за периода на гаранционна поддръжка Г=(Г1+ Г2+ Г3+ Г4+Г5)/5 – максимална стойност 100; Г1- достъпност на системата за период от една година в %:; Г2- максимално дълъг период през които системата е частично или напълно неработоспособна измерва се в минути; Г3- минимално допустимо време между две състояния на частична или пълна неработоспособност на системата, измерва се в минути; Г4- време за реакция при заявен проблем със системата, измерва се в минути; Г5- максимално допустимо време за отстраняване на проблем и привеждане на системата в работоспособно състояние, измерва се в минути;; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 053 - 088459 от 15.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.11.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.11.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.11.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. Сляванска №1, заседателна зала;

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се възлага във връзка с изпълнението на проект „Изграждане и внедряване на Автоматизирана информационна система Бюра съдимост“, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, съгласно договор № КС12-33-1/03.12.2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.3. Експерт 4, експерт ИТ – бази данни. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: •Да има висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии; •Да има познания в областта на администрирането на MS SQL Server 2012 R2 или по висока версия, или еквивалентни такива. Да притежава един от следните сертификати Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) (минимум 2008); Microsoft Technology Associate (MTA) (минимум 2008) или еквивалентни такива;Доказва се със копие на валидни сертификати; •Да има трудов стаж минимум 1 година в областта на администриране на бази данни. Експерт 5, експерти ИТ – минимум двама експерти, разработване на софтуер. Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: •Да имат висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии или еквивалентно; •Да имат познания и професионален опит минимум 1 година в областта на проектиране, разработване, внедряване и поддържане на софтуерни системи чрез използването на следните технологии: .NET 4.5; WEB API; MVC; WEB Forms или еквивалентни; •Да притежава един от следните сертификати: Microsoft Certified Solutions Developer (MCSD); MCPD on Microsoft Visual Studio 2010; MCPD Web Developer 4 или еквивалентни такива. Поне един от експертите да има: ITIL Foundation или ITIL Intermediate Level или еквивалентни такива.Доказва се със копие на валидни сертификати. Експерт 6, експерт по управление на качеството, документация и обучение Изисквания: •Да имат висше образование в областта на информационните или телекомуникационните технологии, икономика, бизнес администрация или еквивалентно; •Да има трудов стаж минимум 3 години в областта на разработка и внедряване на информационни системи; •Да притежава опит при прилагането на стандартите ISO 9001, ISO 27000 или еквивалентни. Доказва се със сертификати за преминало обучение или еквивалентни документи; •Да притежава опит при организиране и провеждане на обучения; •Да притежава познания в QA (Quality Assurance) – доказва се със сертификати за успешно положени изпити или еквивалентни документи; Продължение от раздел III.2.1. 15. Декларация по чл. 19.3 от Общите условия на договорите по ОПАК – по образец ; 16. Декларация по чл. 3, ал. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – по образец; 17.Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - по образец. 18.Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - по образец. 19.Декларация за конфиденциалност - по образец. 20. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок: 1. след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на правосъдието, ул. Славянска №1, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237348

Интернет адрес/и:

URL: www.justice.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ