Версия за печат

00833-2014-0016

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Висш съдебен съвет, ул. "Екзарх Йосиф" № 12, За: Красимира Василева, България 1000, София, Тел.: 02 9304985, E-mail: kr.vasileva@vss.justice.bg, Факс: 02 9807632

Място/места за контакт: Красимира Василева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vss.justice.bg..

Адрес на профила на купувача: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141027hTpO2064190.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на рекламни материали за нуждите на Висшия съдебен съвет”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Р. България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейностите, попадащи в обхвата на настоящата поръчка, се изразяват в изработване и доставка на рекламни материали за нуждите на Висшия съдебен съвет. Рекламните материали са следните: 1)Висящ календар за 2015 г. 2)Настолен календар за 2015 г. 3)Календар – бележник А5 за 2015 г. 4)Календар – бележник А6 за 2015 г. 5)Цветен плик с дръжка

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000, 22817000, 22819000, 30199200, 30199792

Описание:

Рекламни печатни материали
Бележници с отбелязани дати за всеки ден или персонални тефтерчета
Бележници за вписване на адреси
Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички
Календари

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите, попадащи в обхвата на настоящата поръчка, се изразяват в изработване и доставка на рекламни материали за нуждите на Висшия съдебен съвет. Рекламните материали са следните: 1)Висящ календар за 2015 г. – 1500 броя; 2)Настолен календар за 2015 г. – 300 броя; 3)Календар – бележник А5 за 2015 г. – 100 броя; 4)Календар – бележник А6 за 2015 г. – 200 броя; 5)Цветен плик с дръжка – 300 броя;

Прогнозна стойност без ДДС
13000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата 1.1.Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 130 (сто и тридесет) лв., върху която не се начислява ДДС. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.2.1. гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ВСС: Банка: Българска Народна Банка - Централно Управление IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01 BIC: BNBGBGSD Платежното нареждане/вносната бележка се представя като копие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 3 от ЗОП, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка. 1.2.2. оригинал на банкова гаранция за участие в полза на Възложителя, валидна.за срока на валидност на офертите, удължен с най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичането му. 1.3. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават от възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 (пет) % от стойността на договора, върху която не се начислява ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 2.2.1. Гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ВСС: Банка: Българска Народна Банка - Централно Управление IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01 BIC: BNBGBGSD Платежното нареждане/вносната бележка се представя като копие, като в него се посочва и наименованието на настоящата обществена поръчка. 2.2.2. оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя, валидна 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока за плащане по договора. В случай че гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на банкова гаранция, същата следва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или под формата на банкови гаранции, в тях изрично се посочва предметът на поръчката 2.3. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията, посочени в проекта на договор. 3. Общи изисквания и условия относно гаранциите 3.1. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, в съответствие с чл.60, ал.3 от ЗОП, всеки от съдружниците в него може да е вносител/ наредител по гаранцията за участие и/или гаранцията за изпълнение. 3.2. Разходите по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на съответната гаранция така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. 3.3. Възложителят освобождава гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по договора, сключен в резултат на провеждане на настоящата обществена поръчка, ще се осъществява след изпълнение на предмета на поръчката, въз основа на приемо – предавателен протокол и издадена фактура от Изпълнителя, в срок до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на подписване на протокола и приемане от страна на Възложителя на издадената от Изпълнителя фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1.1. В обявената открита процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), както и на изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документацията за участие. 1.2.1. Когато участникът е обединение (консорциум), което не е юридическо лице, съдружниците в обединението трябва да имат сключен договор за участие в настоящата откритата процедура. В този договор съдружниците са длъжни да определят с какви ресурси ще участва всеки съдружник в обединението и какви дейности ще извършва при изпълнение на обществената поръчка. 1.2.2. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) съставът на обединението (консорциум) няма да се променя след подаването на офертата и всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; б) обединението (консорциум) е създадено със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; в) всички членове на обединението (консорциум) са солидарно отговорни за качественото и в срок изпълнение на обществената поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението (консорциум). 1.2.3. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението (консорциум), към офертата следва да се представи и документ, подписан от лицата в обединението (консорциум), в който се посочва представляващият. 1.2.4. Когато участникът е представил договор за обединение (консорциум), чието съдържание не отговаря на изискванията, определени в т.1.2.1, 1.2.2 и 1.2.3. от тази документация и след предоставена по чл. 68, ал. 9 от ЗОП възможност не отстрани констатираните нередовности, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. 1.2.5. В случай, че за Изпълнител е определен участник, който е обединение (консорциум), Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. В съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.1, т. 1, от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 ЗОП, не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: а) който е осъден с влязла в сила присъда (освен ако е реабилитиран) за: -престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс (НК); -подкуп по чл. 301 - 307 от НК; -участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; -престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; -престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК. б) който е обявен в несъстоятелност; в) който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) при който лицата по чл.47, ал.4 ЗОП са свързани лица (по смисъла на § 1, т.23а от Допълнителната разпоредба на Закона за обществените поръчки ) с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. е) който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ) ; 2. В съответствие с разпоредбата на чл. 47, ал.2, т. 1, част от т. 2а (без поръчките по чл. 3, ал.2 от ЗОП), т. 4, т. 5 от ЗОП, не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: а) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът или участникът е преустановил дейността си; б) е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; в) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; г) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Наличието на накое от обстоятелства по чл.47, ал.1, т. 1, от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал.2, т. 1, част от т. 2а (без поръчките по чл. 3, ал.2 от ЗОП), т. 4, т. 5 от ЗОП, са основание за отстраняване на участника от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В съответствие с чл. 56, ал. 1, т.1 от ЗОП участниците трябва да: - съдържа представяне на участника, което включва единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Съгласно изискванията на чл. 24, ал. 1 от ППЗОП когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; - декларират липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3, т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 4, т.5 и ал.5, т.1 и т. 2 от ЗОП; - да представят декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки са Национална агенция за приходите, Национален осигурителен институт, а за закрила на заетостта и условията на труд са: Изпълнителна Агенция „Главна инспекция по труда”; Агенция по заетостта към Министерство на труда и социалната политика; *Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият, документите по чл. 56 ал. 1, т. 1, букви „а” и „б” се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56 ал. 1, т. 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейностите. *Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56 ал. 1, т. 1 се представя в официален превод, а документите по чл. 56 ал. 1, т. 5 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. *Когато участник в процедурата предвижда участие на подизпълнители - видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да представят към офертата доказателства, както следва: 1.1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, съгласно образеца в Приложение № 4, заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателствата за извършените услуги, включени в списъка, се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) услуги с предмет еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. *Под услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, следва да се разбират услуги, свързани с изработване на рекламни материали - календари, тефтери, бележници и други подобни.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

20141027hTpO2064190

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.11.2014 г.  Час: 16:00
Място

В сградата на ВСС, гр. София, бул. „Екзарх Йосиф" № 12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Съгласно изискването на чл. 58а, ал. 2 от ЗОП, обменът на информация може да се извърши по пощата и/или по факс и/или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 2. Настоящата обществена поръчка се провежда по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП при опростени правила. 3. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП Възложителят намалява сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на ВСС (посочен и в обявлението за откриване на процедурата) http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141027hTpO2064190. В случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП Възложителят не поставя изискване за заплащане на документацията. 4. Комисията предлага на Възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: а) който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; б) за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, т. 1, от б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал.2, т. 1, част от т. 2а (без поръчките по чл. 3, ал.2 от ЗОП), т. 4, т. 5 от ЗОП; в) който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; г) който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 ЗОП; д) за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор. е) след покана за удължаване на срока на валидност на офертата, когато той е изтекъл, и в определения в нея срок, участник не удължи срока на валидност на офертата си. ж) при възникване на основание по чл. 62а от ЗОП, участник, който след покана и в определения в нея срок не представи гаранция.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок: 1. след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Висш съдебен съвет, ул. "Екзарх Йосиф" № 12, България 1000, София, Тел.: 02 9304985

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ