Версия за печат

00126-2014-0033

BG-Несебър: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000057122

Община Несебър, ул. "Еделвайс" № 10, За: Красимира Николова, Република България 8230, Несебър, Тел.: 0554 29343, E-mail: kdnikolova@abv.bg, Факс: 0554 29343

Място/места за контакт: отдел "Правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nesebarinfo.com.

Адрес на профила на купувача: http://tax.nesebar.bg/frmAOP.aspx.

Електронен достъп до информация: http://tax.nesebar.bg/frmAOP.aspx.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на нова едрогабаритна комунална техника за нуждите на Община Несебър, както следва мултифункционален багер, самосвал - 7т., самосвал - 25 т.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Несебър
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Необходима е доставка на неупотребявана едрогабаритна комунална техника за нуждите на община Несебър; 1 брой мултифункционален багер, 1 брой самосвал, 1 брой самосвал

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34100000

Описание:

Моторни превозни средства

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническа спецификация от документацията за участие в процедурата

Стойност, без да се включва ДДС
600000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие – 6 000 лв. /шест хиляди лева/; Гаранцията за участие в процедурата е парична сума, преведена по банкова сметка на Община Несебър: IBAN BG79UNCR76303300000413; BIC: UNCRBGSFВ, УниКредитБулбанк или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане или усвояване. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция - (по образец на банката), се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 180 (сто и осемдесет) дни от датата на представяне на офертата. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие се извършва съгласно чл. 61 и 62 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие в случаите на чл. 61, ал. 2 от ЗОП. Гаранция за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по банкова сметка на Община Несебър IBAN: BG06UNCR76303300000563, BIC: UNCRBGSF, УниКредитБулбанк или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или платежен документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция (по образец на банката), в нея е изрично записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от общинския бюджет в рамките на планираните средства. Плащането се извършва по банков път по начин, описан в договора за обществена поръчка

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Административна справка, в която се посочва единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47 ал.1 т.1 б. от ”а”-”д” включително, т.2, 3 и 4, ал.2 т. 1 и 5 , ал. 5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата; 3. Копие на договора за обединение (mри участници обединения), а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;4.Оригинал на банкова гаранция за участие (по образец на банката) или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;5.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП;6.Декларация относно ползване / не ползване на подизпълнители- оригинал. Декларацията се подава задължително. В случай на участие на подизпълнители се попълва и декларация за съгласие от тяхна страна / оригинал/ - за всеки от подизпълнителите поотделно;7.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;8.Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника;9.Декларация за срок на валидност на офертата;10.Доказателства за технически възможности по чл.51, ал.1 от ЗОП описани в раздел ІІІ.2.3.) от обявлението;Техническа оферта;Ценова оферта

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват документи за доказване на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се поставят минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1/. Представя се списък на извършените доставки или услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга; Списъкът-декларация се подписва, от лицето представляващо участника; Към списъкът – декларация, участникът прилага референции/препоръки за добро изпълнение от съответния възложител. В тези препоръки трябва да са посочени стойност, дата и място на доставката, както и дали доставките са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Референциите за договорите, с които участникът доказва изпълнението на критериите за допустимост са задължителни 2/. Представя се списък с техническите лица, отговорни за изпълнението на поръчката, придружена с копия на документи, удостоверяващи образованието и квалификацията на лицата отговорни за изпълнението на поръчката 3/. Представя се документ за собственост или договор за наем на стационарна сервизна база, в едно с удостоверение за въвеждане в експлоатация за сервизна база 4/. Представя се копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 с обхват предмета на поръчката, като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум поддържане, управление и продажба на комунална и строителна техника; 5/. Представяне на каталог от производител и/или документи съдържащи технически характеристики и/или снимки доказващи по категоричен начин съответствието на техническите характеристики на предлагания автомобил с изискванията на Възложителя, описани в Техническата спецификация и на данните, участващи в Методиката за оценка на офертата 6/. Представяне на Декларация от участника, че при искане от страна на Възложителя ще осигури оглед и демонстрация на предлагания автомобил

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил не по-малко от три доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката, извършена през последните 3 /три/ години /2011, 2012 и 2013/ , считано от датата определена като краен срок за получаване на офертите. * Под сходна с предмета на поръчката да се разбират: доставка на едрогабаритна комунална техника; 2.Участникът следва да разполага с минимум двама служители, които да обучават операторите за съответната машина, както и да извършват периодично съдействие и консултации за съответната техника за периода на гаранционния срок, като минималното ниво на придобитото образование на лицата, отговорни за изпълнението на поръчката - средно техническо образование и преминат курс на обучение за работа със съответната машина 3. Участникът следва да разполага със стационарна сервизна база за гаранционна поддръжка за осъществяване на техническото обслужване и ремонт при възникнали неизправности; 4.Участникът следва да има внедрена система по стандарт ISO 9001:2008 с обхват предмета на поръчката, като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум поддържане, управление и продажба на комунална и строителна техника. 5. Участникът следва да разполага със фотографски снимки и описание на автомобилите, които ще се доставят. 6. Участникът следва да осигури оглед и демонстрация на предлаганите автомобили;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: гаранционен срок; тежест: 20
Показател: предлагана цена; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.11.2014 г.  Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията в „Профил на купувача” на следния ел.адрес: http://tax.nesebar.bg/frmAOP.aspx. Всеки участник може да изтегли безплатно документацията за участие. В случай, че желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл.28 ал.7 от ЗОП

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.12.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.12.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Община Несебър

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацатията за участие е достъпна на профила на купувача на адрес: http://tax.nesebar.bg/frmAOP.aspx

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ