Версия за печат

00530-2014-0114

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880291

Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.1, стая 106, За: Лилия Петрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207, E-mail: l.petrova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.4, стая 413

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://portal.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново, съгласно обособени позиции от №1 до №7”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ТД на НАП Велико Търново - гр. Велико Търново, пл. „Център” № 2 и фронт офис гр. Свищов, ул. "Цар Освободител" №76; офис Видин - гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12; офис Враца - ул. „Васил Кънчов” № 86; офис Габрово - гр. Габрово, ул. „Априловска” № 7 и ул. „Радецка” № 11; офис Ловеч - ул. „Търговска” № 24 и № 43; офис Монтана - гр. Монтана, ул. „Любен Каравелов” № 11 и пл. "Жеравица" № 2; офис Плевен – гр. Плевен, ул. „Дойран” № 43; Дирекция ОДОП Велико Търново - гр. Велико Търново, пл. „Център” № 2, ет. 4.
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново, съгласно обособени позиции от №1 до №7

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
9000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: цена на еднократна профилактика за един брой климатик ; тежест: 40
Критерий: часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 40
Критерий: цена за демонтаж на един брой климатик; тежест: 10
Критерий: цена за монтаж на един брой климатик; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение № 19 от 30.06.2014г. на директора на ТД на НАП Велико Търново

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075449 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 128 - 228902 от 08.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 74 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника, находяща се в административните сгради на офиси Враца и Монтана при ТД на НАП Велико Търново
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Фонема" ЕООД, гр. Враца, ЕИК 106066855, ул. "Петропавловска" 14, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 661001, E-mail: fonema30@BITEX.BG, Факс: 092 621001

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9000 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ФОНЕМА” ЕООД, гр. Враца, ЕИК 106066855