ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО
I.1)
Наименование, адреси и
място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880291
Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.1, стая 106, За: Лилия Петрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207, E-mail: l.petrova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987
Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.4, стая 413
Интернет адрес/и:
Основен адрес на
възлагащия орган: www.nra.bg.
Адрес на профила на
купувача: http://portal.nap.bg.
I.2)
Вид на възлагащия орган
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
I.3)
Основна дейност
Икономическа и финансова дейност
I.4)
Възлагане на поръчка от името на други възлагащи
органи
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия
орган
„Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново, съгласно обособени позиции от №1 до №7”
II.1.2)
Вид на
поръчката и място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
1
(01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите:
ТД на НАП Велико Търново - гр. Велико Търново, пл. „Център” № 2 и фронт офис гр. Свищов, ул. "Цар Освободител" №76; офис Видин - гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12; офис Враца - ул. „Васил Кънчов” № 86; офис Габрово - гр. Габрово, ул. „Априловска” № 7 и ул. „Радецка” № 11; офис Ловеч - ул. „Търговска” № 24 и № 43; офис Монтана - гр. Монтана, ул. „Любен Каравелов” № 11 и пл. "Жеравица" № 2; офис Плевен – гр. Плевен, ул. „Дойран” № 43; Дирекция ОДОП Велико Търново - гр. Велико Търново, пл. „Център” № 2, ет. 4.
Код NUTS: BG3
II.1.3)
Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОДОП Велико Търново, съгласно обособени позиции от №1 до №7
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
50730000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
9000 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: цена на еднократна профилактика за един брой климатик ; тежест: 40
Критерий: часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 40
Критерий: цена за демонтаж на един брой климатик; тежест: 10
Критерий: цена за монтаж на един брой климатик; тежест: 10
ІV.2.2)
Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг
ІV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия
орган
Процедурата е открита с Решение № 19 от 30.06.2014г. на директора на ТД на НАП Велико Търново
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Обявление за
предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2014/S 045 -
075449 от
05.03.2014 г.
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2014/S
128 -
228902 от
08.07.2014 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 74 / Обособена
позиция №: 3 / Заглавие на
обособената позиция: Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи, на климатичната техника, находяща се в административните сгради на офиси Враца и Монтана при ТД на НАП Велико Търново
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Фонема" ЕООД, гр. Враца, ЕИК 106066855, ул. "Петропавловска" 14, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 661001, E-mail: fonema30@BITEX.BG, Факс: 092 621001
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9000 BGN без ДДС
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
VI.5)
Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението
„ФОНЕМА” ЕООД, гр. Враца, ЕИК 106066855