Версия за печат

00530-2014-0071

BG-Варна: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Г. Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=351.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Физическа охрана, охрана със СОТ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване-Добрич, Разград Русе, Силистра, Търговище и Шумен, при ТД на НАП Варна по обособени позиции”: • Обособена позиция № 1 „Денонощна физическа охрана и охрана със СОТ на административните сгради на ТД на НАП Варна”; • Обособена позиция № 2 „Охрана със СОТ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Добрич при ТД на НАП Варна”; • Обособена позиция № 3 „Физическа охрана, охрана със СОТ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Разград при ТД на НАП Варна”; • Обособена позиция № 4 „Денонощна физическа охрана, охрана със СОТ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните и обслужваща сгради на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна”; • Обособена позиция № 5 „Физическа охрана и охрана със СОТ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Силистра при ТД на НАП Варна”; • Обособена позиция №6 „Денонощна физическа охрана и охрана със СОТ на административните сгради на офис за обслужване Търговище при ТД на НАП Варна”; • Обособена позиция №7 „Физическа охрана, охрана със СОТ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Шумен при ТД на НАП Варна”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Варна, Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обособена позиция № 4 „Денонощна физическа охрана, охрана със СОТ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните и обслужваща сгради на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна”: 1. Физическа въоръжена охрана от 1 пост на административната сграда находяща се в гр. Русе, ул. „Майор А. Узунов” № 19, чрез непрекъснато, денонощно oбслужване на електронна система за контрол на достъп, сигнално охранителна система тип “Galaxy”, система за видео наблюдение - DVR – 16 камери, пожароизвестителна и други системи, монтирани в административната и обслужващата сграда и подстъпите към тях; 2. Физическа невъоръжена охрана от 1 мобилен пост, чрез контролно-пропускателен режим на входа за клиенти и фоайето за изчакване към фронт-офисите в административната сграда, през работните дни от 09:00 часа до 17:30 часа; 3. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост на служебен вход /постът е с осигурено помещение в обслужващата сграда/, чрез контролно-пропускателен режим за МПС на служители и обслужващи фирми към паркинга през работните дни от 08:00 часа до 18:30 часа; 4. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост на входа към паркинга за клиенти /няма осигурено помещение за охранителя/; охраната включва контролно-пропускателен режим, осигуряващ достъп до паркинга само за МПС на клиенти на НАП и охрана на паркинга за клиенти, през работните дни от 08:00 часа до 18:30 часа; 5. Денонощна охрана със СОТ, собственост на изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване на обекти в административните сгради, находящи се в гр. Русе, ул. „Шипка” № 55 и ул. „Рига” № 1; 6. Денонощна охрана със СОТ, тип проводна линия, собственост на възложителя на обекти в административните сгради, находящи се в гр. Русе, ул.„Шипка” № 55 и ул. „Рига” № 1; 7. Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в административните сгради в гр. Русе, ул. „Майор А. Узунов” № 19, ул.„Шипка” № 55 и ул. „Рига” № 1, собственост на възложителя. Ремонт при часова ставка, съгласно ценовото предложение на изпълнителя в размер на 0.00 лв. без ДДС, съответно 0.00 лв. с ДДС. Осигуряване на резервни части, необходими за поддръжката на СОТ. Срок за изпълнение 01.01.2015 г. - 31.12.2016 г. Към момента на сключване на договора е определяема само общата стойност за охрана на всички обекти за целия срок на договора, в размер на 92 160.00 лв. без ДДС, съответно 110 592.00 лв. с ДДС. В максимално допустимата стойност на договора в размер на 119 000 лв. без ДДС се включва стойността за извършен ремонт, както и стойността на резервните части, необходими за извършването на ремонта. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура за извършената услуга за предходния календарен месец. В случай на извършен ремонт, плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне на констативен протокол за извършен ремонт и фактура за вложени резервни части извън посочените в ценовото предложение на изпълнителя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000, 79710000, 50340000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги по безопасност
Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Обща стойност на охранителната услуга /физическа охрана и охрана със СОТ/ за 1 (един) месец, без ДДС; тежест: 60
Критерий: Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършен ремонт, без ДДС; тежест: 20
Критерий: Време /в минути/ за реагиране при подаден сигнал; тежест: 10
Критерий: Обща цена на резервните части за СОТ, без ДДС; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2014-0071

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075449 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 118 - 210172 от 21.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 53 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: „Денонощна физическа охрана, охрана със СОТ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните и обслужваща сгради на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"БАТ СЕКЮРИТИ" ЕООД, ЕИК 130548570, кв. "Триъгълника", бул. "Стефансон" 1А, ет. 2, България 1220, София, Тел.: 02 9360595, E-mail: office@batsecurity.biz, Факс: 02 8320124

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 119000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

В срока на изпълнение, възложителят може да намали броя на обектите за охрана, предмет на поръчката, в случай на отчуждаване, промяна в режима на ползване или охрана. В случай, че се придобият нови обекти възложителят може да възложи услуги по тяхната охрана, при спазване на предпоставките и реда на чл. 90 и сл. от ЗОП и при условията на настоящата поръчка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"БАТ СЕКЮРИТИ" ЕООД, ЕИК 130548570, адрес на управление: пл. "България" 1 НДК, административна сграда - партер, тел. 02/9360595, факс 02/8320124, e-mail office@batsecurity.biz