Версия за печат

00119-2014-0026

BG-Казанлък: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, бул. "Розова долина" №6, За: Здравко Балевски - юрисконсулт, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98245, E-mail: zdravko.balevski@abv.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка по периодични заявки на консумативи и канцеларски материали необходими за нуждите на общинска администрация, детските заведения ( детски ясли, детска млечна кухня, детски градини, ОДЗ ), социалните заведения ( домовете за стари хора № 1, № 2 № 3, Домашен социален патронаж, Дневен център за стари хора, социална трапезария и Дневен център за деца с увреждания) и здравните кабинети в ДГ, ОДЗ и училища на територията на Община Казанлък.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: училища на територията на Община Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка по периодични заявки на консумативи и канцеларски материали необходими за нуждите на общинска администрация, детските заведения ( детски ясли, детска млечна кухня, детски градини, ОДЗ ), социалните заведения ( домовете за стари хора № 1, № 2 № 3, Домашен социален патронаж, Дневен център за стари хора, социална трапезария и Дневен център за деца с увреждания) и здравните кабинети в ДГ, ОДЗ и училища на територията на Община Казанлък.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125000, 30192000

Описание:

Части и принадлежности за фотокопирни машини
Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
120000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 616383 от 23.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д07-94 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка по периодични заявки на консумативи и канцеларски материали необходими за нуждите на общинска администрация, детските заведения ( детски ясли, детска млечна кухня, детски градини, ОДЗ ), социалните заведения ( домовете за стари хора № 1, № 2 № 3, Домашен социален патронаж, Дневен център за стари хора, социална трапезария и Дневен център за деца с увреждания) и здравните кабинети в ДГ, ОДЗ
V.1) Дата на сключване договора
23.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", ЕИК 000885099, район "Младост", бул. "Цариградско шосе" №139, Република България 1784, гр. София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Кооперация "Панда" - гр. София и "АТС-България" ООД - гр. София


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор