Версия за печат

00030-2014-0029

BG-Силистра: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: Ирина Николова - мл.експерт "Обществени поръчки", Република България 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Община Силистра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и демонстрация на многофункционална машина, оборудвана с прикачна/навесна техника за поддръжка на пътя по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: община Силистра, град Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка и демонстрация на многофункционална машина, оборудвана с прикачна/навесна техника за поддръжка на пътя по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144400

Описание:

Превозни средства за пътна поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническо задание на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
171795.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1700 лв/ хиляда седемстотин лв./ и може да бъде: парична сума, която да се внесе/преведе по сметка на Възложителя; банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от крайната дата за представяне на офертите. Когато участникът избере да внесе/преведе парична гаранцията за участие, това следва да стане по следната сметка на Община Силистра: Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра, BIC: STSABGSF, IBAN: BG76 STSA 9300 3300 8011 49. При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от цената на договора. Същата може да се внесе/преведе по посочената сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената/преведената по банков път парична сума като гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е вносител/наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Силистра и че е със срок на валидност най-малко три месеца след приключване на изпълнението на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се осъществява по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”, изпълняван по Програмата за Трансгранично Сътрудничество Румъния-България 2007-2013, съфинансирана от Европейския Съюз чрез Европейския Фонд за Регионално Развитие

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не предвижда такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се изготвя по представените в документацията образци. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва: Плик № 1-“Документи за подбор”;Плик № 2-“Предложение за изпълнение на поръчката”;Плик № 3-“Предлагана цена”. 1. Плик № 1 “Документи за подбор” съдържа: • Списък на документите – Образец 1, подписан от участника. Всички представени документи (подвързани и номерирани) се описват последователно. • Документи, съдържащи административна и правна информация за участника – Образци от 2 до 9. • Документ, издаден от производителя, оторизиращ участника да предлага машината • Декларация (свободен текст), подписана от участника или копие на сертификат, удостоверяващ сервизните права на участника за поддръжка и ремонт на машината. В случай, че посоченият сервиз на територията на Република България не е собственост на участника да се представи декларация, договор под условие, предварителен договор и т.н. от собственика на сервиза, че ще извършва комплексно гаранционно и извънгаранционно обслужване и поддръжка на машината, както и документ за оторизация. • Документи по т. ІІІ.2.2) от настоящото обявление. • Документи по т. ІІІ.2.3) от настоящото обявление. 2. Плик № 2 “Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: Техническо предложение – Образец 11 и описание на предлаганата машина, в това число марка, модел, параметри и снимков материал (когато е приложимо). 3. Плик № 3 “Предлагана цена” съдържа: Ценово предложение – Образец № 12. Посочената единична цена не трябва да надвишава определената от Възложителя максимално допустима стойност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът прилага коректно попълнен Образец № 10. За всяка описана в списъка доставка се прилага УДОСТОВЕРЕНИЕ, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП. УДОСТОВЕРЕНИЕТО следва да съдържа: предмета на доставката, стойността и дела, изпълнен от участника, мястото на изпълнение, срока на изпълнение както и дата на издаване, подпис, печат, име и фамилия на представляващия, данни за възложителя, в това число данни за контакт.
Минимални изисквания: Участникът следва да е извършил през последните три години, считано до датата на подаване на оферта за участие в настоящата процедура, доставки еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, без значение от техния обем.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.11.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата е достъпна и може да бъде изтегляна безплатно от електронната страница на Община Силистра, профил на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php. В случай, че лице желае да получи документацията на хартиен носител, следва да регистрира писмено искане в деловодството на Община Силистра на адрес: гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” 33. В искането се посочва адрес, на който да се изпрати документацията и данни за фактура. Към искането се прилага платежния документ, с който е платена стойността на документацията - 10 (десет) лева с ДДС. В основание на платежния документ се посочва предмета на обществената поръчка. Сумата е платима по следната сметка на Община Силистра: Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра BIC: STSABGSF IBAN: BG50 STSA 9300 8402 6756 00; вид плащане: 447000. Възложителят изпраща документацията на посочения адрес по куриер с обратна разписка за сметка на получателя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.11.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Силистра, ул.Симеон Велики 33, Община Силистра, стая 202 / Заседателна зала/

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители след представяне на нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, след представяне на валиден документ за самоличност. Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията регистър, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се осъществява по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”, изпълняван по Програмата за Трансгранично Сътрудничество Румъния-България 2007-2013, съфинансирана от Европейския Съюз чрез Европейския Фонд за Регионално Развитие

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е 10-дневен и се прилага съобразно разпоредбата на чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ