00030-2014-0029
Технически редакции | ||
27.10.2014 15:51 ч. : | 27/10/2014 15:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.10.2014 15:51 ч. : | 27/10/2014 15:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Силистра: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: Ирина Николова - мл.експерт "Обществени поръчки", Република България 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343
Място/места за контакт: Община СилистраИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.
Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка и демонстрация на многофункционална машина, оборудвана с прикачна/навесна техника за поддръжка на пътя по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”
Възлагане на обществена поръчка
Доставка и демонстрация на многофункционална машина, оборудвана с прикачна/навесна техника за поддръжка на пътя по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”
34144400
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно Техническо задание на Възложителя.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1700 лв/ хиляда седемстотин лв./ и може да бъде: парична сума, която да се внесе/преведе по сметка на Възложителя; банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от крайната дата за представяне на офертите. Когато участникът избере да внесе/преведе парична гаранцията за участие, това следва да стане по следната сметка на Община Силистра: Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра, BIC: STSABGSF, IBAN: BG76 STSA 9300 3300 8011 49. При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от цената на договора. Същата може да се внесе/преведе по посочената сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената/преведената по банков път парична сума като гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е вносител/наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Силистра и че е със срок на валидност най-малко три месеца след приключване на изпълнението на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Поръчката се осъществява по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”, изпълняван по Програмата за Трансгранично Сътрудничество Румъния-България 2007-2013, съфинансирана от Европейския Съюз чрез Европейския Фонд за Регионално Развитие
Възложителят не предвижда такова изискване.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата е достъпна и може да бъде изтегляна безплатно от електронната страница на Община Силистра, профил на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php. В случай, че лице желае да получи документацията на хартиен носител, следва да регистрира писмено искане в деловодството на Община Силистра на адрес: гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” 33. В искането се посочва адрес, на който да се изпрати документацията и данни за фактура. Към искането се прилага платежния документ, с който е платена стойността на документацията - 10 (десет) лева с ДДС. В основание на платежния документ се посочва предмета на обществената поръчка. Сумата е платима по следната сметка на Община Силистра: Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра BIC: STSABGSF IBAN: BG50 STSA 9300 8402 6756 00; вид плащане: 447000. Възложителят изпраща документацията на посочения адрес по куриер с обратна разписка за сметка на получателя.
Български
180
гр.Силистра, ул.Симеон Велики 33, Община Силистра, стая 202 / Заседателна зала/
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители след представяне на нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, след представяне на валиден документ за самоличност. Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията регистър, удостоверяващ тяхното присъствие.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Поръчката се осъществява по проект “Development of transport infrastructure in the cross border area Roseti, Calarasi county – Silistra Municipality/ Развитие на транспортна инфраструктура в трансгранична зона Росеци, окръг Кълъраш – Община Силистра” 2(41)-1.1-19 2, MIS – ETC code 321”, изпълняван по Програмата за Трансгранично Сътрудничество Румъния-България 2007-2013, съфинансирана от Европейския Съюз чрез Европейския Фонд за Регионално Развитие
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби е 10-дневен и се прилага съобразно разпоредбата на чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
27.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ