Версия за печат

00166-2014-0016

BG-гр.Доспат: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Доспат, ул. "Първи май" № 3, За: Радослав Петров Пържанов, България 4831, гр.Доспат, Тел.: 03045 2310, E-mail: obshtinadospat@abv.bg, Факс: 03045 2312

Място/места за контакт: Община Доспат

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dospat.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dospat.bg/HomePage/VerticalMenu/TendersNotices.aspx.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект „Развитие на спортния туризъм на територията на Община Доспат”: - Спортна пътека в землището на с.Бръщен - Спортна пътека в землището на с.Любча - Спортна пътека в землището на с.Чавдар - Екстремна алпийска пътека в гр. Доспат по проект „Развитие на спортния туризъм на територията на Община Доспат“ с договор № 21/313/00248

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: – град Доспат - ЕКАТТЕ 23025 – село Бръщен - ЕКАТТЕ 06700 – село Чавдар - ЕКАТТЕ 80025 – село Любча - ЕКАТТЕ 44642
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката се изпълнява в рамките на проект „Развитие на спортния туризъм на територията на Община Доспат“ с договор № 21/313/00248 по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности’’ от програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР). Проектът цели повишаването на атрактивността на община Доспат като туристическа дестинация, чрез разнообразяване и подобряване на туристическата инфраструктура, подобряване на условията за отдих и привлекателността на жизнената среда, и по конкретно чрез изграждането на: -Спортна пътека в землишето на с. Бръщен ;- Спортна пътека в землишето на с. Любча -Спортна пътека в землишето на с. Чавдар -Екстремна алпийска пътека в гр. Доспат

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236200

Описание:

Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обем на обекта на строителство - Изграждане на: I. Спортна пътека в землището на с. Бръщен II. Спортна пътека в землището на с. Любча III. Спортна пътека в землището на с. Чавдар IV. Екстремна алпийска пътека в гр. Доспат съгласно техническия проект и спецификации, и по-конкретно: 1. Част Архитектура 2. Част Конструктивна 3. Част Вертикална планировка

Прогнозна стойност без ДДС
323852 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 200 (три хиляди и двеста) лева. Тя може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай, че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от съдружниците в обединението. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е предвидена да бъде в размер на 5 (пет) % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват съгласно условията на проекто-договора: - авансово плащане в размер на до 20 % от цената на договора; - междинно плащане в размер на до 30 % от цената на договора); - окончателно плащане в размер на остатъка по договорената сума на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който отговаря на някое от следните условия съгласно чл. 47, ал. 2, т.1-5 от ЗОП, а именно: 1. кандидатът/участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. кандидатът/участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 3. кандидатът/участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. кандидатът/участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 5. кандидатът/участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Плик № 1 - Документи за подбор - съдържащ: 1. Представяне на участника (по образец), което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, подписано и подпечатано от Участника. При обединение, което не е регистрирано, печатът е на водещия партньор; 21.2. Копие от документ за внесена гаранция за участие - вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 21.3. Декларации в оригинал (по образец): 21.3.1. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 21.3.2. по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП; 21.3.3. че участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията за строителство на място; 21.3.4. съгласно чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП; 21.3.5. за участието на подизпълнители; 21.3.6. от подизпълнител, че е съгласен да участва като такъв; 21.3.7. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 21.3.8. по чл. 56, ал.1, т. 6 от ЗОП; 21.3.9. Списък на членовете на екипа; 21.3.9. Декларация за техническото оборудване; 21.4. Доказателства за изпълнение на финансовите изисквания посочени в раздел III.2.2. от настоящото обявление; 21.5. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания посочени в раздел III.2.3. от настоящото обявление; 21.6. Изрично нотариално заверено пълномощно от управляващия и представляващия Участника, с което упълномощеното лице да представлява Участника в процедурата (изисква се когато избраното лице не е законен представител на Участника, прокурист или друг търговски пълномощник, който да може да задължава дружеството, съгласно документите за търговска регистрация). Пълномощното за нуждите на процедурата трябва да включва в представителната власт, възможността на пълномощника валидно да задължи Участника с представеното предложение, да попълни и подпише документите, включително декларация за приемане на условията в проекта за договор и ценовото предложение – представя се оригинал; 21.7. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато Участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице), нотариално заверено-оригинал; 21.8. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в Обединението трябва да представи в Плик №1, съгласно чл. 56, ал.3 от ЗОП, следните документи: - Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Документите по т. 21.3.1., 21.3.4. (само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство), 21.4. и 21.5. (последните две точки се отнасят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор) 21.9. Списък по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП на документите и информацията, които се съдържат в офертата, подписан от участника. II. Плик № 2 - Предложение за изпълнение на поръчката - съдържащ: Техническо предложение от участника и приложени Работен проект по организация и изпълнение на строителството, Линеен график за изпълнение и Идентификация на рисковете за качественото и навременно изпълнение и мерки за тяхното предотвратяване и преодоляване; III. Плик № 3 - Предлагана цена - съдържащ: Ценовото предложение на участника; Количествено-стойностни сметки; Анализ на единичните цени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. За доказване на наличния финансов ресурс участниците представят един или няколко от следните документи: 1) удостоверение от банка; 2) годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът представя копие на подписаните от управителя на съответното лице и заверени от счетоводителя, документи, като копието трябва да бъде заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. Участникът може да не представя копие на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра, в своята оферта. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. *Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участник може да докаже съответствието си с изискванията съгласно чл. 51а от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.1. Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс в размер на 50 % от прогнозната стойност за поръчката, за която участват, а именно: 161 926.23 (сто шестдесет и една хиляди деветстотин двадесет и шест лева и двадесет и три стотинки) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.1: а) списък на строителството еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, съгласно Справка-декларация (по образец) и б) удостоверения за добро изпълнение на посоченото в Справката-декларация строителство, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. * Под «строителство, еднакво или сходно с обекта на поръчката» се има предвид строителство, чиито предмет обхваща изграждането на спортни/еко пътеки и алпийски пътеки. В случай, че участникът е бил подизпълнител в даден обект, следва да докаже своя опит с някой от документите посочени в т. 2.1. 2.2: Копие от сертификат за внедрени системи за управление ISO 9001:2008 или копие от еквивалентно удостоверение, издадено от независими лица акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация. В случай, че участникът притежава сертификат/удостоверение, чиито срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, следва да представи към офертата си Декларация, че се задължава да започне своевременно процедура по подновяване на доклумента в законоустановения срок. 2.3: Списък от членовете на екипа, който ще отговаря за ръководството и изпълнението на поръчката с посочено образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на всеки един от тях (по Образец). ** Под «опит и квалификация, съответстващ на предмета на поръчката» се има предвид опит в строителство, чиито предмет обхваща изграждането на спортни/еко пътеки и алпийски пътеки. 2.4: а) Описание на техническото оборудване - Декларация за техническото оборудване с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка (по образец) б) Документи доказващи правата на участника над техническото оборудване: копия от договори за покупко-продажба, за наем или лизинг, справка-извлечение от инвентарната книга за заведени ДМА и др. 2.5:Копие на валидно към датата на подаване на офертата удостоверение (с талон към него) за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнението на строежи с посочения по-горе обхват, съгласно Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС.В случай че лицето е чуждестранно лице, което е от държава членка на ЕС или друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство - представя удостоверение за вписане в съответния регистър на държавата, от която е, с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория; в останалите случаи Участникът представя удостоверение за вписване в ЦПРС. Кандидатът трябва да представи горепосочения документ, условията за издаването на който са идентични или по-високи от изискванията, поставени от възложителя в обявлението и указанията за настоящата поръчка. *Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. В случай че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Участник може да докаже съответствието си с изискванията съгласно чл. 51а от ЗОП.
Минимални изисквания: 2.1. Участникът да има успешно изпълнено строителство еднакво или сходо с предмета на поръчката изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата възлизащо на обща стойност минимум 328 000 (триста двадесет и осем хиляди) лева. 2.2 Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. 2.3 Ръководният и техническият персонал на участниците трябва да притежава опит и квалификация, съответстващ на предмета на поръчката. Участниците трябва да приложат списък за екипа от технически лица, отговарящи за изпълнението на поръчката, като трябва да докажат, че разполагат с минимум следния ръководен, технически и друг персонал: - ръководител на проекта - 1 човек с образование - строителен инженер, специалност „ПГС – конструкции” или еквивалентна и мин. 5 годишен опит като ръководител на строителни обекти ; - координатор по безопасност и здраве - 1 човек с валиден сертификат за изпълнение на дейността; - специалист „технология на дървесината” или еквивалентна специалност - 1 човек със среднотехническо образование - специалист дърводелeц (или еквивалентна специалност) - 1 човек с квалификация втора степен или еквивалентна - заварчик - 1 човек, притежаващ сертификат за изпълнение на дейността минимум II степен или еквивалентен и минимум 5 годишен опит в дейности по заваряване на конструкции - зидаро-кофражисти - 2-ма души – 1 с квалификация 1-ва степен или еквивалентна и 1 с минимална квалификация 2-ра степен или еквивалентна - общи работници - 3-ма души - алпинисти (монтажник-заварчик или еквивалентна специалност) - 3-ма души, притежаващи документ за придобита квалификация по промишлен алпинизъм или еквивалентна и с опит в сходни на предмета на поръчката дейности - специалист „студена металообработка” или еквивалентна специалност - 1 човек - строителен техник специалност „Пътно строителство” или еквивалентна - 1 човек с минимум средно-специално образование, съотвестващо на специлността - дървосекач или еквивалентна специалност - 1 човек, притежаващ сертификат за работа с моторен трион - правоспособен геодезист регистриран в Агенцията по геодезия, картография и кадастър - 1 човек - технически ръководител на обекта - да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ – специалност „Архитектура и строителство” или еквивалентна - 1 човек с минимум съответстващо средно-специално образование. 2.4 Участниците трябва да разполагат със следното техническото оборудване: -агрегат за ток:2 бр. -компресор с уред за боядисване /преносим/:2 бр. -заваръчен апарат/преносим/:2 бр. -електрическа ударно-пробивна машина:2 бр. -самосвал (мин.9т.):1 бр. -комбиниран багер:1 бр. -вибрационен валяк с минимално работно тегло 3000 кг.:1 бр. -бормашини:2 бр. -моторни триони:2 бр. -храсторези:1 бр. -транспорт - бордови с подемно устройство - минимум 6 т.:1 бр. -пневматични/бензинови/електрически пистолети за бурене:2 бр. -полиспасти:1 комплект -тирфор:1 бр. -лебедка:1 бр. -триоперационна машина /дърводелска/:1 бр. -флекс машина за метал:2 бр. -животинска тяга:1 бр. -геодезическа тотална станция:1 бр. -мини челен товарач тип „Бобкат” :1 бр. -ръчна трамбовка,бензин,100 кг.:2 бр. 2.5 Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнението на строежи с обхват минимум пета категория, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите. В случай, че Участника е чуждестранно лице следва да бъде вписано в съответен на ЦПРС на държава-членка на ЕС, или на друга държава -страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В останалите случаи Участникът, трябва да представи удостоверение за вписване в ЦПРС за посочената по-горе категория строеж. Ако Участникът е обединение, достатъчно е един член на обединението да бъде вписан в регистъра.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 – Техническо предложение; тежест: 50
Показател: П2 – Предлагана цена ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.12.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията е достъпна на профила на купувача и може да се изтегли .Цената на документацията може да се заплати на касата на Общината или да бъде внесена по банков път само ,ако някой иска да я получи на хартиен носител на следната сметка: Община Доспат; IBAN BG70IABG74918401035200 BIC IABGBGSF код 447000 Банка : Интернешънъл Асет Банк АД , клон гр. Доспат;

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.12.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.12.2014 г.  Час: 12:00
Място

гр. Доспат ул. Първи май № 3 сграда № 1 на Община Доспат стая № 203

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действието на комисията по чл. 68, ал. 3 от ЗОП (отварянето на офертите) е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка се финансира по проект „Развитие на спортния туризъм на територията на Община Доспат“ с договор № 21/313/00248 по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности’’ от програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ