Версия за печат

00039-2014-0009

BG-Павликени: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, ул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357; 0610 51330, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Отдел "Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=41&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: общинаДруго (моля пояснете): община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за организиране на конференции и обучения в страната и чужбина по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: община Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора, сключен в резултат на проведената обществена поръчка, е организиране на конференции и обучения в страната и чужбина по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.” Дейностите-предмет на настоящата поръчка са следните: I. Организация и логистика на 1 Конференция за 36 участници (30 участници представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. II. Организация и логистика на 1-во обучение за обучители 26 участника (20 обучители представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 члена на екипа за управление) за 3 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, работни материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. ІІІ. Организация и логистика на 2 -ро и 3-то обучения за 28 участника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 3 френски експерти, пряко свързани с изпълнението на основните дейности и 2 представителя на екипа за управление) за 5 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. ІV. Организация и логистика на лагер за 26 учасника (20 обучаеми представители на целевата група, 3 експерта БГ и 1 френски експерт, 2 представителя на екипа за управление) за 10 дни с осигурени по 2 кафе-паузи, обяд, материали за всеки участник (по 15 кг. глина на ден, бои, лакове, комплект инструменти, защитни престилки и ръкавици), наем на 3 грънчарски колела и 2 пещи. Място на провеждане: гр. Павликени. V. Организация и логистика на финална Конференция за 25 участника (20 обучаеми представители на целевата група и 3 експерта БГ пряко свързани с изпълнението на основните дейности - 2 представителя на екипа за управление) за 1 ден с осигурени кафе-пауза, обяд, материали (по 15 страници, черно – бял печат), чанта от плат, химикалка, бадж, бележник и USB FLASH памет 4GB за участник. Място на провеждане: гр. Павликени. VI. Организация и логистика /пътни и настаняване/на обучително пътуване в Франция за 8 участника (1 експерт пряко свързан с изпълнението на основните дейности и 5 представители на целева група) и 2 представителя на екипа за управление). Място на провеждане: Франция. Пълно описание предмета на поръчката, както и изискванията за изпълнение на всяка от дейностите се съдържа в Техническата спецификация-неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 63515000, 80500000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги, свързани с пътувания
Услуги по обучение

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
51500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Показател- П1 – предлагана цена – до 30 т.; тежест: 30
Показател: Показател -П2 – срок за организиране и логистика на учебно пътуване – до 30 т.; тежест: 30
Показател: Показател – П3- срок за организиране и логистика на конференции и обучения- до 40 т.; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 598858 от 10.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Организиране на конференции и обучения в страната и в чужбина по проект № BG051PO001-7.0.07-0135 "Младите хора оживяват древното керамично носледство в община Павликени"
V.1) Дата на сключване договора
21.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум "Травел-Общество" ДЗЗД, Булстат 176597816, ЖК Стрелбище, бл. 112, вх. В, ап. 80, Република България 1404, София, Тел.: 0887 137033, E-mail: officeksf@gmail.com, Факс: 02 9262043

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 56540.96 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 51500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се възлага в изпълнение на проект № BG051PO001-7.0.07-0135 „Младите хора оживяват древното керамично наследство в община Павликени”, финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ „Без граници-Компонент 1- Фаза 2”, Бюджетна линия BG051PO001-7.0.07 на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Оферти за участие са подадени от следните лица: 1) „ЛЪКИ ХОЛИДЕЙ“ ЕООД с адрес в гр. София, ЖК Дружба,, бл. 527, вх. Б, ет. 3. 2) „ТУРИСТ СПОРТ ХОЛИДЕЙС“ ЕООД с адрес в гр. София, ул. „Цар Иван Асен ІІ“ № 71. 3) „ВАКАНЦИЯ“ ООД с адрес в гр. София, ул. „Лавеле“ № 36. 4) КОНСОРЦИУМ „ТРАВЕЛ ОБЩЕСТВО“ с адрес в гр. София, ЖК Стрелбище, бл. 112, вх. В, ап. 80.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор