Версия за печат

00447-2014-0012

BG-София: Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131282355

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 166

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.registryagency.bg//.

Електронен достъп до информация: http://profile.registryagency.bg//.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Надграждане на съществуващите функционалности на информационната система на имотния регистър, разработване на нови софтуерни модули и разработване на електронни услуги”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Надграждане на съществуващите функционалности на информационната система на имотния регистър, разработване на нови софтуерни модули и разработване на електронни услуги”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000, 72220000, 72230000, 72240000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Системни и технически консултантски услуги
Услуги по разработване на поръчков (клиентски) софтуер
Системен анализ и програмни услуги

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва изпълнението на следните основни дейности: 1. Изготвяне на бизнес анализ на работните процеси в АВ, свързани с развитието на информационната система на имотния регистър и с разработването и внедряването на нови електрони услуги; 2. Изготвяне на технически анализ, включващ техническата инфраструктура и информационните системи поддържащи имотния регистър; 3. Усъвършенстване на съществуващата функционалност на информационната система на имотния регистър и разработване на нови модули за вътрешна интеграция (с търговския регистър, семейния регистър и Булстат) на системите и регистрите, интеграция с външни системи (ГРАО, АГКК и др. идентифицирани по време на бизнес анализа) ; 4. Разработване на електронни услуги в съответствие с идентифицираните от бизнес анализа нужди. 5. Осигуряване на възможност за подаване по електронен път на документи, подлежащи на вписване в имотния регистър от нотариусите. 6. Реализиране на възможности за електронни разплащания в процеса за предоставяне на електронни услуги. 7. Осигуряване на възможност за електронно/служебно извличане на скици от Агенцията по геодезия, картография и кадастър. 8. Осигуряване на възможност за електронно изпращане на уведомления, относно възбрани и откази на посочен e-mail.

Стойност, без да се включва ДДС
1583333 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

8

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие Гаранцията за участие е в размер на 15 833 лв. или 1 % от прогнозната стойност на поръчката, без вкл. ДДС. Гаранцията за участие се представя при подаване на заявлението за участие. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция с валидност най-малко 270 дни след изтичане на срока за подаване на заявлението за участие или парична сума, преведена по банковата сметка на възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC: CREXBGSF При банка: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД Гаранцията за участие се връща при условията на чл. 62 от ЗОП. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване, са за сметка на кандидата. Условия и размер на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора, без вкл. ДДС. Преди подписване на договора, изпълнителят представя документ за гаранция за изпълнение в горепосочения размер. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност един месец след изтичане на срока на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на възложителя: IBAN: BG39 CREX 9260 3314 5487 00 BIC: CREXBGSF При банка: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД В съответствия с чл. 63, ал. 2 от ЗОП в срок до 10 дни след отправено писмено искане от страна на Изпълнителя и при завършване на всяка от дейностите и под-дейностите, удостоверено с подписан приемо-предавателен протокол, Възложителят освобождава част от гаранцията за изпълнение, съответна на изпълнената част от предмета на договора. В случай, че не се приложи реда за частично освобождаване на гаранцията, Възложителят се задължава да възстанови на Изпълнителя цялата сума на гаранцията в срок до 10 работни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията ще бъде възстановена по сметка, посочена от Изпълнителя. Невнасянето на гаранцията за изпълнение на договора се приравнява на отказ да се сключи договор. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване, са за сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

3.1. Възложителят заплаща 20% от цената на поръчката до 10 (десет) календарни дни след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка; 3.2. Възложителят заплаща 20 % от цената на до 10 (десет) календарни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на дейността по изготвяне на бизнес анализ на работните процеси и технически анализ на информационната среда на имотния регистър в Агенция по вписванията; 3.3. Възложителят заплаща 30 % от цената до 10 (десет) календарни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на дейността по Реализация на електронни услуги, сигнали, жалби и електронни разплащания; ; 3.4. Възложителят заплаща 30% от цената на договора по чл. 1, ал. 2 до 10 (десет) календарни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на дейностите по разработване на нови модули и интерфейси за реализация на интеграция с вътрешни и външни информационни системи и надграждане на информационната система ИКАР.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица;

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

Поръчката се възлага по реда на чл. 75, 119а, 119в, ал. 1 и чл. 3, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Изпълнението на поръчката е свързано с достъп до класифицирана информация и от кандидатите се изисква да имат разрешение за достъп до класифицирана информация удостоверение или потвърждение за достъп по смисъла на ЗЗКИ, ниво на класификация за сигурност на информацията: ПОВЕРИТЕЛНО (на основание чл. 51, ал. 1, т.12). Възложителят допуска възможност съгласно чл. 51, ал.3 от ЗОП, като определя допълнителен срок от 30 дни, считано от датата определена за крайна дата за подаване на заявления, в който срок лицата, които не притежават разрешение, удостоверение или потвърждение по ал. 1, т. 12 от ЗОП, да представят съответния документ. В срока за получаване на заявления за участие тези лица следва да подадат до възложителя декларация за съгласие за извършване на проучване, като приложат всички необходимите документи по Закона за защита на класифицираната информация, които ще бъдат изпратени от възложителя до компетентната служба за сигурност. Участник, който не представи всички необходими документи или ги представи след определения в чл. 51, ал. 3 срок, ще бъде отстранен от процедурата. Пароли за достъп до информационните системи на възложителя при изпълнение на договора ще се предоставят само на лица с разрешение за достъп до информация, ниво ПОВЕРИТЕЛНО. Възложителят ще признава разрешенията за достъп до класифицирана информация, издадени в съответствие със законодателството на държавата - членка на Европейския съюз, в която кандидатът или участникът е установен, при наличието на влязъл в сила международен договор или двустранно споразумение за защита на класифицираната информация, по което Република България е страна.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
Кандидатите, които все още нямат разрешение за достъп до класифицирана информация, могат да получат такова разрешение до

26.12.2014 г. 

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс - при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2. 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. за когото се установи от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, която изключва заплаха за националната сигурност, при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2. 10. Кандидатът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 11. Кандидатър да не е свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. Изискванията се прилагат съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочени в т. 1-11 се прилагат и за подизпълнителите. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията по т. 1-11 в държавата, в която е установен.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 години, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга; Еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка са дейности по проектиране, разработване, внедряване на информационни системи и/или софтуерни модули и/или интеграционни компоненти, както и дейности по изготвяне на бизнес анализ. 2. Кандидатът е необходимо да представи доказателства за въведените мерки за осигуряване на качеството на услугите. За доказателство ще се приема валиден сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен за дейности, включващи бизнес анализ, моделиране, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, проектиране, разработване, внедряване на информационни системи, софтуерни модули, интеграционни компоненти. 3. Валиден Сертификат за внедрена система за Управление на информационната сигурност по ISO 27001:2005, за дейности, включващи бизнес анализ, моделиране, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, проектиране софтуерни модули, интеграционни компоненти. 4. Валиден Сертификат по стандарт ISO 20000-1:2011 или еквивалентен за внедрена Система за управление на IT услугите, поддържаща предоставянето на услуги за външни клиенти, включително: Доставка, внедряване, гаранционна и извънгаранционна поддръжка на информационни системи, софтуерни решения, софтуерни продукти, уеб приложения. 5. При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителите в съответствие с вида и дела на тяхното участие 6. Списък по образец на предложените ключови експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочване на ролята им в проекта. Кандидат може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, като предостави доказателства че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да има въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент за дейности, включващи бизнес анализ, моделиране, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, проектиране, разработване, внедряване на информационни системи, софтуерни модули, интеграционни компоненти. Участникът да има въведена система за Управление на информационната сигурност по ISO 27001:2005 или еквивалент, за дейности, включващи бизнес анализ, моделиране, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, проектиране софтуерни модули, интеграционни компоненти. Участникът следва да има внедрена Система за управление на IT услугите, поддържаща предоставянето на услуги за външни клиенти, включително: Доставка, внедряване, гаранционна и извънгаранционна поддръжка на информационни системи, софтуерни решения, софтуерни продукти, уеб приложения. Минималните изисквания за експертите са посочени в допълнителна информация на настоящето заявление.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 години, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга; Еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка са дейности по проектиране, разработване, внедряване на информационни системи и/или софтуерни модули и/или интеграционни компоненти, както и дейности по изготвяне на бизнес анализ. 2. Кандидатът е необходимо да представи доказателства за въведените мерки за осигуряване на качеството на услугите. За доказателство ще се приема валиден сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен за дейности, включващи бизнес анализ, моделиране, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, проектиране, разработване, внедряване на информационни системи, софтуерни модули, интеграционни компоненти. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП възложителя ще приема и еквивалентни мерки за осигуряване на качество. 3. Валиден Сертификат за внедрена система за Управление на информационната сигурност по ISO 27001:2005, за дейности, включващи бизнес анализ, моделиране, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи, проектиране софтуерни модули, интеграционни компоненти. 4. Валиден Сертификат по стандарт ISO 20000-1:2011 или еквивалентен за внедрена Система за управление на IT услугите, поддържаща предоставянето на услуги за външни клиенти, включително: Доставка, внедряване, гаранционна и извънгаранционна поддръжка на информационни системи, софтуерни решения, софтуерни продукти, уеб приложения. 5. При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителите в съответствие с вида и дела на тяхното участие

Изисквано минимално/ни ниво/а:

При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителите в съответствие с вида и дела на тяхното участие

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
26.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект: „Развитие на системите на имотния регистър, въвеждане на нови електронни услуги и интегриране на системи и регистри в Агенцията по вписванията, с оглед подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд” и в изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ № А13-31-5 от 17.04.2014 г. Приоритетна ос III - „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”; Под-приоритет 3.1. „Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”; Бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-09 Бенефициент: Агенция по вписванията

VI.3) Допълнителна информация

Ключов експерт 1: Ръководител на екип Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: • Образователна степен магистър в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените; • Най-малко 5 години на длъжност „Ръководител проекти” с доказан професионален опит в ръководене на проекти или на екипи в областта на информационните технологии; • Участие в поне два проекта на изграждане на електронни услуги; • Допълнителна професионална квалификация: владеене на поне една международно призната методология за управление проекти като PMP, MSF, Prince2 или еквивалентна. Ключов експерт 2: Ръководител на софтуерна разработка Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: • Образователна степен „магистър” в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените; • Опит в реализацията на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии, свързани с разработката на многослойни информационни решения базирани на многослойни архитектури и/или архитектури ориентирани към услуги. • Минимум 5 години практически опит в областта на софтуерното инженерство; Ключов експерт 3: Системен архитект Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: • Образователна степен „бакалавър” или по-висока в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените • Опит в реализацията на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии, свързани с проектирането на софтуерни архитектури, опит в изграждането на разпределени и многослойни информационни решения • Минимум 5 годишен опит в областта на информационните технологии; Ключов експерт 4: Бизнес аналитик Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: • висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или по-висока, в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените; • най-малко 3 години практически опит в областта на информационните технологии при описването на работни процеси, бизнес анализа и проектирането; Ключов експерт 4: Програмист – 3 броя Изисквания за образование, квалификация, умения и опит: • Образователна степен „бакалавър” или по-висока в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области еквивалентни на посочените; • Опит в реализацията на най-малко 1 успешно завършен проект в областта на информационните технологии, свързан с анализ, оптимизация и разработка на софтуер и/или разработка на електронни услуги. Отварянето на заявленията за участие ще се проведе в съответствие с чл. 68, ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ