Версия за печат

00111-2014-0008

BG-Котел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Котел, пл. Възраждане 1, За: Ренета Христова - началник отдел ЕФПП, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336, E-mail: obkotel@vip.bg, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община котел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kotel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител на дейностите, свързани с доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане във връзка с изпълнението на проект „Реализация на „Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)” на територията на гр. Котел, с капацитет 14 деца, включително благоустрояване на прилежащото дворно пространство и преустройство на етаж от съществуваща сграда в „Център за социална рехабилитация и интеграция (ЦСРИ)” в гр. Котел, в т.ч. доставка на оборудване и обзавеждане, включително и благоустрояване на част от прилежащото дворно пространство"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане във връзка с изпълнението на проект „Реализация на „Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)” на територията на гр. Котел, с капацитет 14 деца, включително благоустрояване на прилежащото дворно пространство и преустройство на етаж от съществуваща сграда в „Център за социална рехабилитация и интеграция (ЦСРИ)” в гр. Котел, в т.ч. доставка на оборудване и обзавеждане, включително и благоустрояване на част от прилежащото дворно пространство. Доставката на оборудването и съоръжениято са подробно описани по вид, количество, качество и единични стойности в ценовото предложение от офертата и техния монтаж, в съответствие с Техническата спецификация. Цялостното обзавеждане и оборудване трябва да бъде съобразено с Методическото ръководство за центрове за настаняване от семеен тип на Държавна агенция за закрила на детето.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000, 39141000, 44410000, 33196200, 39143000, 39510000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Кухненска мебел и оборудване
Артикули за баня и кухня
Оборудване за лица с физически увреждания
Мебелировка за спални, трапезарии и дневни стаи
Текстилни изделия за домакинството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
69660 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Гаранционни срокове в месеци (П1); тежест: 30
Показател: Предложена от участника крайна цена в лева (П2); тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 611555 от 27.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 147 / Обособена позиция №: / Заглавие:Дейности,свързани с доставка и монтаж на оборудване,съоръжения и обзавеждане във връзка с изп-ето на проект „Реализация на ЦНСТ на територ.на гр. Котел, с капацитет 14 деца, вкл. благоустрояване на прилежащото дворно пространство и преустройство на етаж от съществуваща сграда в ЦСРИ в гр.Котел, в т.ч. доставка на оборудване и обзавеждане, вкл. и благоустр. на част от прилежащото дв.пространство"
V.1) Дата на сключване договора
21.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Дибо" АД, ЕИК 127015696, Промишлена зона, България 9850, Велики Преслав, Тел.: 0538 42187, E-mail: dibo_bg@abv.bg, Факс: 0538 42090

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 130186 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 69660 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се възлага във връзка с Договор № 20/321/01123 от 03.10.2012г. за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) по проект: "Реализация на „Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ)” на територията на гр. Котел, с капацитет 14 деца, включително благоустрояване на прилежащото дворно пространство и преустройство на етаж от съществуваща сграда в „Център за социална рехабилитация и интеграция (ЦСРИ)” в гр. Котел, в т.ч. доставка на оборудване и обзавеждане, включително и благоустрояване на част от прилежащото дворно пространство", финансиран от Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони на Европейския съюз и от държавния бюджет на Република България чрез Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г., мярка 321.

VI.2) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита с Решение № РД-17-313 от 27.06.2014 г. на Кмета на Община Котел, а с Решение № РД-17-449 от 09.09.2014 г. е определен изпълнителя на обществената поръчка.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и, ал.1 и 3 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1."Кооперация Панда" - гр.София 2. "Кан учтехспорт България" ООД - с. Кукорево, Община Тунджа 3. ЕТ "Пирина Стойчева" - гр. Враца 4. "Лукс Доорс" ЕООД - гр. Варна 5. "Дибо" АД - гр. Велики Преслав 6. "Мебеллукс" АД - гр. Сливен


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор