Версия за печат

00353-2014-0202

BG-Козлодуй: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Траян Йорданов, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 74185, E-mail: TIYordanov@npp.bg, Факс: 0973 72441

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&psub=com_procedures&id=2093&page=0&view_offset=&offers_per_page=.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране, доставка и монтаж на нови панели собствени нужди 5,6HB05 и 5,6HB06

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проектиране, доставка и монтаж на нови панели собствени нужди 5,6HB05 и 5,6HB06 От въвеждането в експлоатация на 5 и 6 ЕБ, панели собствени нужди 5,6HB05 и 5,6HB06 не са били модернизирани или реконструирани. Използваната релейна апаратура е физически и морално остаряла. Голяма част от нея е спряна от производство, което допълнително усложнява поддръжката. Конструктивно релетата са изпълнени с открити части под напрежение, което усложнява обслужването на панелите. Вратите са деформирани и не се затварят.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000, 44175000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Панели (табла)

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът, видът на работите и количествата са посочени в Техническо задание № 2014.30.ЕЧ.00.ТЗ.1228. Документацията и техническото задание се намират в профила на купувача, на посочения в т.І.1 по горе интернет адрес.

Прогнозна стойност без ДДС
260000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

200


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Не се изискват

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на Работен проект и приемането му на Експертен технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, срещу представена оригинална фактура за стойността на проекта и Протокол от Експертен технически съвет на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за приемане без забележки; Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след приемане на доставката на оборудването срещу представени оригинална фактура, приемно-предавателен протокол и протокол за извършен общ входящ контрол без забележки; Плащане в размер на 90% /деветдесет процента/ от стойността на съответния етап, в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на Протокол за установяване завършването на натурални видове монтажни работи, функционални изпитания и въвеждане в експлоатация и представена оригинална фактура за стойността им; Окончателно плащане в размер на 10% /десет процента/ от общата стойност договора в рамките на 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на всички документи свързани с изпълнение на дейностите по договора, включително екзекутивната документация срещу представяне на двустранно подписан Констативен акт за установяване годността и приемане на обекта, Акт за функционални изпитания и оригинална фактура за стойността на плащането.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

І. Гаранционните срокове на изпълнените видове монтажни работи, съоръжения и обекти не могат да бъдат по-малки от регламентираните минимални гаранционни срокове съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (изд. от министъра на регионалното развитие и благоустройството); ІІ. Срокът за изпълнение на поръчката е както следва: ІІ.1. Срок за проектиране – до 2 месеца от предаване на входни данни ІІ.2. Срок за доставка на новите панели – не по - късно от 1 месец преди началото на ПГР (Планов Годишен Ремонт) на съответния блок. ІІ.3. Срокът за демонтаж на старите панели и монтаж на новите панели е по време на ПГР, след осигуряване фронт за работа по график, който е предварително одобрен от Възложителя. ІІІ.. При изготвяне на заявлението, кандидатите да имат предвид, че изпълнителите по договорите сключват договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в заявлението. В съответствие с чл.45а, ал.2 от ЗОП Изпълнителите нямат право да: 1. сключват договор за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5; 2. възлагат изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, на лица, които не са подизпълнители; 3. заменят посочен в офертата подизпълнител, освен когато: а) за предложения подизпълнител е налице или възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП; б) предложеният подизпълнител престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на една или повече от дейностите, включени в предмета на договора за подизпълнение; в) договорът за подизпълнение е прекратен по вина на подизпълнителя, включително в случаите по ал. 6. от ЗОП В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл.45а,ал. 2 от ЗОП. ІV.Дейностите по необходимите ПНР на оборудването трябва да се извършат от акредитирана лаборатория/орган за контрол от вид С или А съгласно ЕN ISO 17020, чиито обхват на акредитация да покрива дейностите от предмета на поръчката. След изпълнение на тези дейности, лабораторията/органа за контрол издава съответните протоколи/доклади.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението 2. Представяне на кандидата, което включва: 2.1. Единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. В случай, че не е посочен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своето заявление за участие и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 2.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 2а и ал. 5 от ЗОП. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 2.3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП: 2.3.1. Удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя за ІІІ група, ІІІ категория Забележка: В случай, че не е представено Удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя, кандидата представя информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП. 6. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 7. Декларация за страна на произход и производител на оборудването 8. Надлежно оформен от производителя документ, даващ разрешение за продажба /дистрибуция/ на оборудването 9. Декларация за извършен оглед на обекта 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 11. Декларация за подаване на оферта. 12. Друга информация, посочена в обявлението и документацията за участие: 12.1. Копие на сертификата за акредитация съгласно EN ISO 17020 на лабораторията/органа за контрол, които ще извършва пусково-наладъчните работи на оборудването (за дейности, покриващи предмета на поръчката) Възложителят отстранява от участие кандидати, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности

МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ: 1. Минимални изисквания: 1.1. Кандидатите да имат опит в изпълнението на еднакви или сходни доставки и услуги и СМР (Проектиране, монтаж (електро и механични) на автоматика за управление на електрооборудване), изпълнени през последните 5 години. 1.2. Кандидатите да разполагат с персонал, притежаващ съответната квалификация съобразно типа дейност, която ще изпълнява. Персоналът да притежава съответните квалификационни групи по техника на безопасност, съгласно правилниците по ТБ (ПБРЗ-ЕУ и ПБР-НУ). Кандидатите да разполагат с кадрови ресурси, притежаващи 4 (5) квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” и 5 квалификационна група, съгласно “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топло преносни мрежи и хидротехнчески съоръжения”. 1.3. Кандидатите да разполагат с кадрови ресурси който ще изпълнява проектирането и който притежава удостоверения за пълна проектантска правоспособност за съответната част от работния проект. 1.4. Кандидатите да разполагат с кадрови ресурси упълномощени за гаранционна поддръжка на доставеното оборудване, с които кандидатът да гарантира или докаже възможност за извършване на гаранционната поддръжка за период не по – малък от 3 (три) години от датата на въвеждане в експлоатация на оборудването. 1.5. Кандидатите да имат изградена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно ISO 9001/2008, с област на приложение, покриваща дейностите, включени в предмета на поръчката ИЗИСКУЕМИ ДОКУМЕНТИ: 1. Списък на строителството и услугите (Проектиране, монтаж (електро и механични) на автоматика за управление на електрооборудване), изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. За строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: 1.1. Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството. или 1.2. Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. или 1.3. Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Списък на техническите лица /ръководен и изпълнителски персонал/, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството с посочване на имената, професионалната квалификация (включително: посочване на квалификационна група съгласно “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи”; квалификационна група съгласно “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топло преносни мрежи и хидротехнчески съоръжения” и квалификацията им съобразно изискванията на т. 1.2 по-горе от обявлението посочените минимални изисквания ) и професионалния им опит. 3. Списък на техническите лица, които ще изпълняват проектирането с посочване на имената, професионалната квалификация (включително: посочване на номера на удостоверението за пълна проектантска правоспособност). 4. Списък на лицата упълномощени за гаранционна поддръжка на доставеното оборудване. 5. Сертификат, удостоверяващ съответствието на кандидата със стандарт за системи за управление на качеството ISO 9001:2008, с област на приложение, покриваща дейностите по предмета на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлаган подход, план за работа и организация описани в Концепция за организацията и изпълнението на дейностите в зависимост от изискванията на Техническото задание; тежест: 20
Показател: Основни характеристики на предлаганото оборудване и материали, включително комплектност на доставката, съгласно изискванията посочени в Техническото задание; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 28850

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на кандидата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: sbreshkova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ