Версия за печат

00186-2014-0003

BG-Троян: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Специализирана болница за активно лечение на белодробни болести-Троян" ЕООД, ул."Васил Левски" №253, За: Д-р Цветомила Дудевска-Управител и Бонка Петрова-Гл.Счетоводител, България 1000, Троян, Тел.: 0670 64973, E-mail: pulmohosptrojan@yahoo.com, Факс: 0670 64985

Място/места за контакт: "Специализирана болница за активно лечение на белодробни болести-Троян" ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sbalbb-troyan.com.

Адрес на профила на купувача: www.sbalbb-troyan.com/orders.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на храна за пациентите и персонала на „СБАЛББ-ТРОЯН” ЕООД, Троян по диети №9, №11 и №15 за 2015г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: „СБАЛББ-ТРОЯН” ЕООД, Троян
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на храна за пациентите и персонала на „СБАЛББ-ТРОЯН” ЕООД, Троян по диети №9, №11 и №15 за 2015г., изготвяна съгласно „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно – профилактичните заведения, изд. 1984г. на МЗ; НАРЕДБА №23/19.07.2005г. на Министъра на здравеопазването за физиологичните норми на хранене на населението, при спазване грамажа на порциите, вкусовите качества, технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид и изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия, съобразно нормите за болнично хранене.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15894220 (LA16)

Описание:

Ястия за болници (За болнична употреба )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Диета №9 - 4 654 хранодни; Диета №11 - 6 695 хранодни; Диета №15 - 12 373 хранодни; Предпазна храна персонал и дежурни - 6 614 хранодни.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно изискванията на чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие, предвид на факта, че прогнозната стойност на обществената поръчка е под прага на чл.45в, ал.2, т.2 от ЗОП, а именно 80 000,00 (осемдесет хиляди) лева без ДДС.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се извършва от Държавния бюджет и от собствени приходи.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Храната, предмет на доставката, следва да бъде изготвяна съгласно „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно – профилактичните заведения, изд. 1984г. на МЗ; НАРЕДБА №23/19.07.2005г. на Министъра на здравеопазването за физиологичните норми на хранене на населението, при спазване грамажа на порциите, вкусовите качества, технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид и изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия, съобразно нормите за болнично хранене. Количеството, качеството и калорийността на ястията следва да са съобразени с изискванията за рационално и диетично лечебно хранене, съгласно номеричната система на отделните диети в съответствие с рецептурниците за диетично хранене в Република България. Подготвяната храна за пациенти включва пълно дневно меню, състоящо се от закуска, обяд и вечеря, а седмичното меню за предпазната храна на медицинския персонал и седмичното меню за дежурния персонал включва само закуска и обяд.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да бъдат регистрирани като търговци, по смисъла на ТЗ. Участниците, следва да притежават Удостоверение за регистрация на Кухнята майка, намираща се на територията на община Троян, издадено от компетентния орган по Закона за храните. Участниците следва да разполагат с документ за собственост или договор за наем, договор за право на ползване или друг вид правоотношение за кухнята-майка, която ще ползва. От участие в процедурата се отстранява участник при който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Офертата следва да отговаря на изискванията, посочени в документацията към процедурата, и да бъде оформена по приложените към документацията образци. Представените образци в документацията за участие и условията описани в тях са задължителни за участниците. Предложенията на участниците трябва да бъдат напълно съобразени с тези образци.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за предходните 2 (две) финансово приключени години (2012г. и 2013г.), оформени съгласно Закона за счетоводството или приложимото законодателство на страната, в която е учредено чуждестранното юридическо лице. Представят се само баланса и отчета за приходи и разходи, а не целия ГФО.
Минимални изисквания: Представят се само баланса и отчета за приходи и разходи, а не целия ГФО.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на договори за доставки, сходни с предмета на поръчката (комплексно хранене по диети на лечебни заведения, менюта за деца, ученици) изпълнени през последните 3 (три) години (2011г., 2012г. и 2013г.), вкл. стойностите, датите и получателите, придружен от придружен от доказателства за извършените доставки - оригинал по приложения образец към документацията (Приложение №11); б) Удостоверение за регистрация на Кухнята майка, намираща се на територията на община Троян, издадено от компетентния орган по Закона за храните – представя се заверено копие „вярно с оригинала”; в) Документ за собственост или договор за наем, договор за право на ползване или друг вид правоотношение за кухнята, която ще ползва; г) Нотариално заверено копие на валиден сертификат ISO 22000 : 2005 или еквивалентен, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на системата за управление на безопасността на храните на обектите на участника, с обхват, съответстващ на предмета на процедурата; д) Списък на служителите на участника, ангажирани с изпълнение на поръчката, включително и тези отговарящи за контрола на качеството – оригинал по приложения образец (Приложение №12); е) Списък-Декларация на специализираните транспортни средства (Приложение №13) с посочени марка, модел и регистрационен №, с които участника разполага за изпълнение на поръчката, които са регистрирани в ОДБХ. Това обстоятелство се доказва със заверени копия на удостоверението за регистрация в ОДБХ и талон за регистрация в КАТ-МВР.
Минимални изисквания: д) участникът следва да разполага минимум с инструктор диетично хранене – 1 брой, готвачи – 3 броя. Това обстоятелство се доказва с приложени копия на документи, удостоверяващи наличието на трудово/гражданско правоотношение, образование и професионална квалификация – заверени от участника с гриф „вярно с оригинала“; е) участникът да разполага с минимум 2 (два) броя собствени или наети, регистрирани в ОДБХ, транспортни средства. В случай, че участника няма налични собствени транспортни средства, това обстоятелство следва да се докаже с нотариално заверени копия на договор за отдаване под наем, договор за право на ползване или друг вид правоотношение за МПС-ва, които ще се ползват. Обхвата на договрните отношения следва да покриват целия период на действие на договора за доставка сключен с Възложителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.11.2014 г.  Час: 14:00
Място

"СБАЛББ-Троян" ЕООД, град Троян, ул."Васил Левски"№253, Конферентна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата на „СБАЛББ-Троян“ ЕООД, град Троян.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ