Версия за печат

02712-2014-0027

BG-Габрово: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201616805

Северноцентрално Държавно Предприятие Габрово, ул. "Бодра смяна" №3, За: инж. Тони Нейчева Тодорова - Директор, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 800077, E-mail: office@scdp.bg, Факс: 066 800094

Място/места за контакт: гр. Габрово, ул. "Минзухар" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: https://www.scdp.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://scdp.bg/procedures/?vid=72&podelenie=11&status=.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: горско или ловно стопанство

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Предоставяне на услуга по почистване и презалесяване на пострадали гори, включително осигуряване на фиданки, транспортирането им, временното им съхранение и засаждане по проект, финансиран по Програма за развитие на селските райони 2007 -2013 г., мярка 226 - Възстановяване на горския потенциал и превантивни дейности.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Област: Габровска, община Габрово: подотдели: 177 "в" /кад. № 121.102; 121.107; 121.112; 121.115;/, 177 "и" /кад. № 121.106;/ и 177 "щ" /кад. № 121.109; 121.110; 121.111; 121.118/
Код NUTS: BG322
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва: 1.Почистване на площи на пострадали гори - 300 дка; 2. Презалесяване на пострадали гори - 300 дка, в това число: - почвоподготовка - 300 дка; - закупуване на фиданки - 210 280 бр.; - транспорт и временно съхранение на фиданки - 201 280 бр.; - засаждане на фиданки - 210 280 бр..

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90712200

Описание:

Стратегическо планиране за опазване на горите

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Почистване на площи на пострадали гори - 300 дка - прогнозна стойност без ДДС - до 39 589.33 лв. Презалесяване на пострадали гори - 300 дка - прогнозна стойностбез ДДС - до 233 804.60 лв., в това число: Почвоподготовка - 300 дка - прогнозна стойност без ДДС - до 63 402.55 лв. Закупуване на фиданки - 210 280 бр. - прогнозна сойност без ДДС - до 105 142.00 лв. без ДДС Транспорт и временно съхранение на фиданки - 210 280 бр. - прогнозна стойност без ДДС - до 2711.48 лв. Засаждане на фиданки - 210 280 бр. - прогнозна стойност без ДДС - до 62 550.57 лв. Фиданките следва да бъдат от местни дървесни видове, придружени със сертификат за идентичност по НАРЕДБА № 21 ОТ 12 НОЕМВРИ 2012 Г. ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ, ОДОБРЯВАНЕ, РЕГИСТРАЦИЯ И ОТМЯНА НА ИЗТОЧНИЦИТЕ ОТ ГОРСКАТА СЕМЕПРОИЗВОДСТВЕНА БАЗА, СЪБИРАНЕТО И ДОБИВА НА ГОРСКИ РЕПРОДУКТИВНИ МАТЕРИАЛИ, ТЯХНОТО ОКАЧЕСТВЯВАНЕ, ТЪРГОВИЯ И ВНОС

Стойност, без да се включва ДДС
273393.93 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е изчислена в размер на до 1 % от прогнозната стойност на поръчката и е на стойност 2733.00 (две хиляди седемстотин тридесет и три) лева. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима в касата на стопанството ипи по следната банкова сметка на ТП ДГС „Габрово“: IBAN BG44CECB979010E6596200 в „ЦКБ“ Габрово. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ трябва да се посочи „гаранция за участие в открита процедура по ЗОП“, както и номера на решението за откриване на процедурата. б) оригинал на банкова гаранция за участие, безусловна и неотменима, издадена в полза на Възложителя, с валидност най-малко 30 (Тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Забележка: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител по сумата по гаранцията. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от Възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на до 3 (три) % от стойността на договора без ДДС и може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима в касата или по банковата сметка на ТП ДГС „Габрово“, съгласно 1.1. „а”. В платежния документ трябва да се посочи, като основание за внасяне на сумата „гаранция за изпълнение на договор за възлагане на обществена поръчка“ и номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, с валидност най-малко 30 (Тридесет) дни след изтичане срока на договора. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Забележка: Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител по сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от Възложителя в съответствие с условията на проекта на договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на услугата ще се извършва по следния начин: - Авансово плащане в размер на 25 % от общата стойност на договора ще се извърши с банков превод след сключване на договор и срещу представяне на оригинална фактура в рамките на 30 /тридесет/ дни, считано от датата на издаване на фактурата. - Междинно плащане в размер на 50 % от общата стойност на договора след приключване на 100% от дейностите по договора срещу предоставяне на оригинална фактура и двустранно подписан от страните приемо-предавателен протокол срещу представяне на оригинална фактура в рамките на 30 /тридесет/ дни, считано от датата на издаване на фактурата. - Окончателно /финално плащане/ в размер на 25% от общата стойност на договора ще се извърши по банков път след приключване на есенната инвентаризация на културите, като стойността ще бъде редуцирана със процента на прихващана по 80. Срокът за плащане е до 30 дни, считано от датата на издаване на фактурата. Фактурата, издадена от изпълнителя, следва съдържа подробна информация и детайлно описание на вида на извършените работи, в пълно съответствие с офертата на изпълнителя и сключения договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В обявената процедура може да участват всички лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и по отношение на които не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , б "а", "б", "в", "г", "д", ал. 5, т. 1, както и по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3, т. 4 и т.5, ал.5, т.2 от ЗОП. Участниците в процедурата трябва да притежават икономически и финансови възможности да изпълнят поръчката.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Декларация, съдържаща информация за оборота на участника от услугите, предмет на обществената поръчка за последните три приключени финансови години години /2011г., 2012г. и 2013г. / или от датата , на която участникът е учреден, или е започнал дейността си. Декларацията е по Образец - Приложение № 6.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е реализирал за последните три приключени финансови години /2011г., 2012г. и 2013г./, или считано от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 300 000,00 /триста хиляди/ лева оборот от услугите, предмет на обществената поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация от участника, че е в състояние да осигури достатъчен брой служители, наети на трудов/граждански договор, които да извършат дейностите по услугите, предмет на обществената поръчка - съгласно образец - Приложение № 7. 2. Участникът да е регистриран в регистъра на Изпълнителна Агенция по горите за изпълнение на лесовъдски дейности по чл. 241 от ЗГ. 3. Участникът да има назачени минимум едно тихническо лице, регистрирано в регистъра на Изпълнителна Агенция по горите за изпълнение на лесовъдски дейности по чл. 235, ал. 1, т.1. 4. Участникът да изпълнил минимум един договор от подобен характер.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да осигури достатъчен брой служители, наети на трудов/граждански договор, които да извършат дейностите по услугите, предмет на обществената поръчка. 2. Участникът следва да представи копие на документа за регистрация в регистъра на Изпълнителна Агенция по горите за изпълнение на лесовъдски дейности по чл. 241 от ЗГ. Копието следва да бъде заверено с подпис на представляващия участника, печат и текст "Вярно с оригинала". 3. Участникът следва да представи копие на документа за регистрация в регистъра на Изпълнителна Агенция по горите за изпълнение на лесовъдски дейности на тихническо лице, регистрирано да упражнява лесовъдска дейност по чл. 235, ал., т.1 от ЗГ. Копието следва да бъде заверено с подпис на представляващия участника, печат и текст "Вярно с оригинала". 4. Участникът следва да представи копие на трудов/граждански договор на техническото лице с лесовъдско образувание. Копието следва да бъде заверено с подпис на представляващия участника, печат и текст "Вярно с оригинала". 4. Участникът да представи препоръка/референия за изпълнен договор от подобен характер.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагане цена без ДДС; тежест: 70
Показател: Неустойка за неизпълнение; тежест: 10
Показател: Срок на изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: Концепция за изпълнение на поръчката; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.10.2014 г.  Час: 09:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.11.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Габрово, ул. Минзухар №1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват лицата, представляващи участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване и представители на юридическите лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е във връзка с проект, финансиран по Програмата за развитие на селските райони 2007 - 2013 г. съгласно Мярка 226 - Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности. Възложителят си запазва правото да прекрати договора за изпълнение в случай на неосигуряване на финансиране от страна на Договарящия орган.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ