02712-2014-0027
Технически редакции | ||
23.10.2014 13:06 ч. : | 23/10/2014 12:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.10.2014 13:06 ч. : | 23/10/2014 12:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: 27 - Други услуги
Услуги
Северноцентрално Държавно Предприятие Габрово, ул. "Бодра смяна" №3, За: инж. Тони Нейчева Тодорова - Директор, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 800077, E-mail: office@scdp.bg, Факс: 066 800094
Място/места за контакт: гр. Габрово, ул. "Минзухар" №1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: https://www.scdp.bg/.
Адрес на профила на купувача: https://scdp.bg/procedures/?vid=72&podelenie=11&status=.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: горско или ловно стопанство
НЕ
Предоставяне на услуга по почистване и презалесяване на пострадали гори, включително осигуряване на фиданки, транспортирането им, временното им съхранение и засаждане по проект, финансиран по Програма за развитие на селските райони 2007 -2013 г., мярка 226 - Възстановяване на горския потенциал и превантивни дейности.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Поръчката включва: 1.Почистване на площи на пострадали гори - 300 дка; 2. Презалесяване на пострадали гори - 300 дка, в това число: - почвоподготовка - 300 дка; - закупуване на фиданки - 210 280 бр.; - транспорт и временно съхранение на фиданки - 201 280 бр.; - засаждане на фиданки - 210 280 бр..
90712200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Почистване на площи на пострадали гори - 300 дка - прогнозна стойност без ДДС - до 39 589.33 лв. Презалесяване на пострадали гори - 300 дка - прогнозна стойностбез ДДС - до 233 804.60 лв., в това число: Почвоподготовка - 300 дка - прогнозна стойност без ДДС - до 63 402.55 лв. Закупуване на фиданки - 210 280 бр. - прогнозна сойност без ДДС - до 105 142.00 лв. без ДДС Транспорт и временно съхранение на фиданки - 210 280 бр. - прогнозна стойност без ДДС - до 2711.48 лв. Засаждане на фиданки - 210 280 бр. - прогнозна стойност без ДДС - до 62 550.57 лв. Фиданките следва да бъдат от местни дървесни видове, придружени със сертификат за идентичност по НАРЕДБА № 21 ОТ 12 НОЕМВРИ 2012 Г. ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ, ОДОБРЯВАНЕ, РЕГИСТРАЦИЯ И ОТМЯНА НА ИЗТОЧНИЦИТЕ ОТ ГОРСКАТА СЕМЕПРОИЗВОДСТВЕНА БАЗА, СЪБИРАНЕТО И ДОБИВА НА ГОРСКИ РЕПРОДУКТИВНИ МАТЕРИАЛИ, ТЯХНОТО ОКАЧЕСТВЯВАНЕ, ТЪРГОВИЯ И ВНОС
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е изчислена в размер на до 1 % от прогнозната стойност на поръчката и е на стойност 2733.00 (две хиляди седемстотин тридесет и три) лева. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима в касата на стопанството ипи по следната банкова сметка на ТП ДГС „Габрово“: IBAN BG44CECB979010E6596200 в „ЦКБ“ Габрово. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ трябва да се посочи „гаранция за участие в открита процедура по ЗОП“, както и номера на решението за откриване на процедурата. б) оригинал на банкова гаранция за участие, безусловна и неотменима, издадена в полза на Възложителя, с валидност най-малко 30 (Тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Забележка: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител по сумата по гаранцията. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от Възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на до 3 (три) % от стойността на договора без ДДС и може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима в касата или по банковата сметка на ТП ДГС „Габрово“, съгласно 1.1. „а”. В платежния документ трябва да се посочи, като основание за внасяне на сумата „гаранция за изпълнение на договор за възлагане на обществена поръчка“ и номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, с валидност най-малко 30 (Тридесет) дни след изтичане срока на договора. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Забележка: Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител по сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от Възложителя в съответствие с условията на проекта на договор.
Плащането на услугата ще се извършва по следния начин: - Авансово плащане в размер на 25 % от общата стойност на договора ще се извърши с банков превод след сключване на договор и срещу представяне на оригинална фактура в рамките на 30 /тридесет/ дни, считано от датата на издаване на фактурата. - Междинно плащане в размер на 50 % от общата стойност на договора след приключване на 100% от дейностите по договора срещу предоставяне на оригинална фактура и двустранно подписан от страните приемо-предавателен протокол срещу представяне на оригинална фактура в рамките на 30 /тридесет/ дни, считано от датата на издаване на фактурата. - Окончателно /финално плащане/ в размер на 25% от общата стойност на договора ще се извърши по банков път след приключване на есенната инвентаризация на културите, като стойността ще бъде редуцирана със процента на прихващана по 80. Срокът за плащане е до 30 дни, считано от датата на издаване на фактурата. Фактурата, издадена от изпълнителя, следва съдържа подробна информация и детайлно описание на вида на извършените работи, в пълно съответствие с офертата на изпълнителя и сключения договор.
НЕ
В обявената процедура може да участват всички лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и по отношение на които не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , б "а", "б", "в", "г", "д", ал. 5, т. 1, както и по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3, т. 4 и т.5, ал.5, т.2 от ЗОП. Участниците в процедурата трябва да притежават икономически и финансови възможности да изпълнят поръчката.
Декларация, съдържаща информация за оборота на участника от услугите, предмет на обществената поръчка за последните три приключени финансови години години /2011г., 2012г. и 2013г. / или от датата , на която участникът е учреден, или е започнал дейността си. Декларацията е по Образец - Приложение № 6.
Участникът трябва да е реализирал за последните три приключени финансови години /2011г., 2012г. и 2013г./, или считано от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 300 000,00 /триста хиляди/ лева оборот от услугите, предмет на обществената поръчка.
1. Декларация от участника, че е в състояние да осигури достатъчен брой служители, наети на трудов/граждански договор, които да извършат дейностите по услугите, предмет на обществената поръчка - съгласно образец - Приложение № 7. 2. Участникът да е регистриран в регистъра на Изпълнителна Агенция по горите за изпълнение на лесовъдски дейности по чл. 241 от ЗГ. 3. Участникът да има назачени минимум едно тихническо лице, регистрирано в регистъра на Изпълнителна Агенция по горите за изпълнение на лесовъдски дейности по чл. 235, ал. 1, т.1. 4. Участникът да изпълнил минимум един договор от подобен характер.
1. Участникът следва да осигури достатъчен брой служители, наети на трудов/граждански договор, които да извършат дейностите по услугите, предмет на обществената поръчка. 2. Участникът следва да представи копие на документа за регистрация в регистъра на Изпълнителна Агенция по горите за изпълнение на лесовъдски дейности по чл. 241 от ЗГ. Копието следва да бъде заверено с подпис на представляващия участника, печат и текст "Вярно с оригинала". 3. Участникът следва да представи копие на документа за регистрация в регистъра на Изпълнителна Агенция по горите за изпълнение на лесовъдски дейности на тихническо лице, регистрирано да упражнява лесовъдска дейност по чл. 235, ал., т.1 от ЗГ. Копието следва да бъде заверено с подпис на представляващия участника, печат и текст "Вярно с оригинала". 4. Участникът следва да представи копие на трудов/граждански договор на техническото лице с лесовъдско образувание. Копието следва да бъде заверено с подпис на представляващия участника, печат и текст "Вярно с оригинала". 4. Участникът да представи препоръка/референия за изпълнен договор от подобен характер.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
гр. Габрово, ул. Минзухар №1
При отварянето на офертите могат да присъстват лицата, представляващи участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване и представители на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
ДА
Поръчката е във връзка с проект, финансиран по Програмата за развитие на селските райони 2007 - 2013 г. съгласно Мярка 226 - Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности. Възложителят си запазва правото да прекрати договора за изпълнение в случай на неосигуряване на финансиране от страна на Договарящия орган.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
23.10.2014 г.