Версия за печат

00765-2014-0006

BG-Брацигово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Брацигово, ул."Атанас Кабов " № 6 А, За: Васил Михайлов Гюлеметов, Р.България 4579, Брацигово, Тел.: 03552 2065, E-mail: kmet@bratsigovo.bg, Факс: 03552 2101

Място/места за контакт: Община Брацигово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bratsigovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bratsigovo.bg/op.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Преустройство на съществуващ паметник Костница в централната част на гр.Брацигово в Пантеон на загиналите във войните за национално за национално освобождение,жители на град Брацигово,УПИ XIV- Културен дом,кв.14 по регулационния план на Брацигово”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Брацигово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проектът – в работна фаза предвижда цялостно запазване на екстериора и интериора на съществуващата града,имайки предвид логичното сходство като предназначение на съществуващата костница и пантеон на славата.Главната фасада ,облицована с риолит на буна се запазва в сегашния си вид.Проектът предвижда едно дострояване на атиката,което да предаде по по-монументален вид на бъдещия Пантеон.Надстрояването ще се осъществи със същите каменни плочи от риолит,които ще повдигнат атиката пирамидално около 60 см. Входът на Пантеона се запазва със същите размери ,като е необходимо да се направи нова врата с елементите и размерите на съществуващата.В средата на вратата ,от външната част ,се предвижда поставяне на венец от бронз,по образец показан в проекта. Вътре в Пантеона се предвижда изготвяне на три пана от червен гранит с надписи посочени в проекта. Съществуващите облицовки по подовете и стените, е необходима да бъдат изцяло почистени и обновени. Разработен е и проект за вентилация,както и подновяване на озвучителната инсталация. Всички видове строително монтажни работи са подробно описани в количествена сметка на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради с културно предназначение

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството на извършените СМР са съгласно Количествената сметка на възложителя ,неразделна част от документацията на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
23904.29 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

100


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е до 1 на сто от стойността на поръчката или сума размер на 230 ,00 лева. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Брацигово: IBAN: BG88SOMB91303332969601 BIC: SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка АД клон Пещера Титуляр на сметката : Община Брацигово Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията както и че гаранцията е в полза на община Брацигово.Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) на сто от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Брацигово: IBAN: BG88SOMB91303332969601 BIC: SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка АД клон Пещера Титуляр на сметката : Община Брацигово Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на община Брацигово със срок на валидност – най-малко 60 (шестдесет) календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта се извършва със средства от бъджета на община Брацигово. Възложителят ще заплати на Изпълнителя авансово 30 % /процента/ от цената по т. 2.1 в размер на …………../цифром и словом/ лева с ДДС в срок до 30 календарни дни след датата на връчване от страна на Възложителя на писмена покана до Изпълнителя за започване изпълнението на работите по договора и откриването на строителна линия и строителна площадка и представяне на фактура. Стойността на аванса се приспада пропорционално от всеки следващ акт, фактура и плащане по реда на чл. 3.1.2. Единичните цени на СМР, посочени в количествено-стойностните сметки от Ценовата офертана Изпълнителя са окончателни и не подлежат на корекция при изпълнението на договора. Окончателно плащане се извършва след подписан без забележки протокол образец 15 за установяване годността на обекта и разрешение за ползване (когато е приложимо) в срок от 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове, протоколи), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът по предходното изречение трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: •ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” – в него се поставят документите, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; •ПЛИК № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” - в него се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката; •ПЛИК № 3 - „Предлагана цена” – в него се поставя ценовото предложение. Съдържание на ПЛИК № 1 - „Документи за подбор”: а) Оферта за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1, Приложение № 1.1; б) Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2; в) Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; г) Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4; д) Регистрационни документи на участника: -единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър,Булстат, и / или друга идентифицираща информация в съответстиве със законодателството на държавата ,в която кандидатът или участикът е установен,както и адрес ,включително електорнен за коресонденция при провеждане на поцедурата. При участници обединения –копие на договора за обединение ,а когато в договора не посочено лице ,което представлява участниците в обединението – и документ,подписан от лицата в обединениеито в който се посочва управляващият. е) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 5); ж) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9от ЗОП – попълва се Образец № 6, Когато кандидатът предвижда участието на подизпълнители, изискванията на точка ж) се прилагат и за подизпълнителите. з) Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: и) Доказателства за техническите възможности и квалификация й) Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат ,в съответствие с чл.55 ал.7,както и за липса на обстоятелства по чл.8 ал.8 - Образец № 9 ; к) Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 10 ; л) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 11 м) Декларация ,че са спазени изискванията за закрила на заетоста ,включително минимална цена на труда и условията на труд/чл.56,ал.1,т.11от ЗОП – Образец № 12; н) Декларация за приемане на условията в проекта на договор-Образец № 13 о) Декларация за оглед на обекта -Образец № 14 п) Декларация от членовете на обединението -Образец № 15 р) Срок на валидност на офертата с) Нотариално заверено пълномощно
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците следва да разполагат с финансов ресурс за осигуряване на материали, консумативи,средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки Доказва се със:с удостоверение издадено от банка .
Минимални изисквания: •Участникът трябва да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитен ресурс в размер не по-малък от 7000 (седем хиляди) лева. Доказва се със:с удостоверение издадено от банка .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участниците представят списък на строителството изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата- Образец № 7 2.Участникът да е вписан в ЦПРС за изпълнение на строежи от първа група ,пета категория, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да е вписано в съответен регистър на държавата, в която е установен. Когато участникът е чуждестранно лице или с декларация от участника за вписване в съответния регистър. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен; Доказва се със: Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен. 4.Участникът да има въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен; Доказва се със: Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 14001:2004 или еквивалентен. Сертификатите по предходните точки трябва да са с обхват, съответстващ на обекта на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 5. Списък на техническите лица ,включително на тези които отговарят за контрола и качеството В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти: Ръководител на обекта(1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „ПГС” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Ръководителят на обекта може да бъде и инженер или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областта на промишлено и гражданско строителство Технически ръководител (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Електроинженер” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Технически ръководител на обекта може да бъде и инженер или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областта на Електротехниката. Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството. Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверениепо безопасност и здраве Доказва се със: Списък на техническите лица – Образец № 8. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в списъка, копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им. Чуждестранните лица могат да удостоверят съответствието си с поставените изисквания за екипа от експерти, чрез представяне на еквивалентни документи, според законодателството на държавата, където участникът е установен. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им.
Минимални изисквания: 1.Участникът да е изпълнил минимум един обект със строителство, което е еднакво или сходно с предмета обществената поръчка и обекта да е завършен от участника към датата на подаване на офертата. Доказва се със: списък на строителството изпълнено през последните 5 години считано от датата на подаване на офертата Под предмет подобен с предмета на поръчката се има в предвид извършване на строително монтажни работи на сгради с обществено предназначение. 2.Участникът да е вписан в ЦПРС за изпълнение на строежи от първа група ,пета категория, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да е вписано в съответен регистър на държавата, в която е установен. Доказва се с: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя – заверено от участника копие или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице или с декларация от участника за вписване в съответния регистър. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен; Доказва се със: Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен. 4.Участникът да има въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен; Доказва се със: Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 14001:2004 или еквивалентен. 5.В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти: Ръководител на обекта(1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „ПГС” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Ръководителят на обекта може да бъде и инженер или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областта на промишлено и гражданско строителство Технически ръководител (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Електроинженер” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Технически ръководител на обекта може да бъде и инженер или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областта на Електротехниката. Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството. Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ. Доказва се със: Списък на техническите лица – Образец № 8.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: гаранционен срк; тежест: 10
Показател: цена; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.11.2014 г.  Час: 13:30
Място

гр.Брацигово, сградата на Младежки дом гр.Брацигово,ул. Христо Смирненски" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата в която се извършва отварянето, могат да присъстват при действията на комисията при отваряне на офертите , както и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Цялата документация на обществената поръчка е предоставена в електроне вариант на официалния сайт на община Брацигово ,обществени поръчки ,профил на купувача на адрес : www.bratsigovo.bg/op.php. За допълнителна информация : Цонка Кушлева - Гл.експрет "Обществени поръчки : 0894689385, 03552 централа 2065 в. 120

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ