Версия за печат

00530-2014-0106

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ТД на НАП Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Марта Карадимова, гл. юрисконсулт в отдел "Правен", Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935428, E-mail: m.karadimova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: Пловдив, ул. Скопие № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й според зададената техническа спецификация.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: за ТД на НАП Пловдив - гр. Пловдив, ул. Скопие № 106; – за офис на НАП Пазарджик - гр. Пазарджик, франко склада в рамките на града, посочен от Възложителя или упълномощено от него лице в писмената заявка; – за офис на НАП Стара Загора - гр. Стара Загора, ул. Кенали № 1; – за офис на НАП Хасково - гр. Хасково, пл. Свобода № 2; – за офис на НАП Кърджали – гр. Кърджали, ул. Деспот Слав № 1; – за офис на НАП Смолян – гр. Смолян, бул. България № 12, етаж V; – за Учебна база на НАП Доспат – гр. Доспат, ул. Орфей № 17
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществено поръчка е доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й, по артикули и количества, посочени в раздел ІІ. Техническа спесификация от „ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПОРЪЧКАТА И ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33700000, 39800000, 19640000

Описание:

Продукти за лични грижи
Почистващи и полиращи продукти
Големи и малки пликове за смет от полиетилен

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
17107.27 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение№ РД-44-12/27.06.2014 г. на директора на ТД на НАП Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 589355 от 28.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 611731 от 27.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 43 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на ТД на НАП Пловдив и териториалните структури в обхвата й според зададената техническа спецификация
V.1) Дата на сключване договора
20.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", ЕИК 000885099, бул. Цариградско шосе № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 24166 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17107.27 BGN без ДДС
В Брой месеци 18
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 122и от ЗОП обявяване недействителност на сключен договор или на рамково споразумение на основанията, посочени в чл. 41б, ал. 1 от ЗОП, може да иска: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП; 2. всяко заинтересовано лице и заинтересован кандидат - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т.3, букви "а" и "б" от ЗОП; 3. заинтересован кандидат и/или заинтересован участник - в случаите по чл. 41б, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП. Искът се предявява по реда на Гражданския процесуален кодекс. Недействителност на договора може да се иска в срок до два месеца от публикуване на информация за сключен договор в Регистъра на обществените поръчки, а ако не е публикувана - от узнаването, но не по-късно от една година от сключването.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Подадени са 2 оферти: 1. "РОЕЛ-98" ООД, ЕИК 121798467; 2. КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", ЕИК 000885099.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор