Версия за печат

00477-2014-0009

BG-Брусарци: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Брусарци, ул. Георги Димитров № 85, За: Петър Цветков Димитров, Р България 3680, Брусарци, Тел.: 09783 2211, E-mail: brusartsi_adm@abv.bg, Факс: 09783 2911

Място/места за контакт: Петър Цветков Димитров

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.brusartsi.com.

Адрес на профила на купувача: http://brusartsi.com/section-70-profil_na_kupuvacha.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Административна дейностДруго (моля пояснете): Административна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на строителен надзор по време на строителството по проект: „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево, община Брусарци, по Договор № 12/322/00745 от 27.11.2012г. на Община Брусарци с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР 2007-2013 "Обновяване и развитие на населените места", подкрепена от ЕЗФРСР »

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: община Брусарци
Код NUTS: BG312
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е „Упражняване на строителен надзор по време на строителството по проект: „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево, община Брусарци, по Договор № 12/322/00745 от 27.11.2012г. на Община Брусарци с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР 2007-2013 "Обновяване и развитие на населените места", подкрепена от ЕЗФРСР ». Поръчката е свързана с изпълнението на СМР по обновяване и подобряване на площадните пространства в населените места, посочени в наименованието на поръчката. Изпълнителят следва да изпълни услуга по осъществяване на независим строителен надзор на строителството в съответствие с нормативните изисквания и да изготви окончателен доклад за всеки от обектите и технически паспорти на строежите.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
22420 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Ценово предложение; тежест: 50
Показател: Техническо предложение, което е с максимална оценка от 100т., разделено на два подпоказателя: А.Предлаган подход, план за работа и организация, описани в техническото предложение, който се оценява с 1, 20 или 50 т. и Б. Стратегия за контрол върху технологичната последователност на строителните процеси, описани в техническото предложение, който се оценява с 1, 20 или 50 т.; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 620865 от 26.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 12/322/00745 - 2 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Упражняване на строителен надзор по време на строителството по проект: „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево, община Брусарци, по Договор № 12/322/00745 от 27.11.2012г. на Община Брусарци с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР 2007-2013 "Обновяване и развитие на населените места", подкрепена от ЕЗФРСР »
V.1) Дата на сключване договора
20.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.10.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ „СТИВ – СТЕФАН ИВАНОВ, СТОЯНКА ИВАНОВА”, ЕИК: 111047803, ул. „Ал. Стамболийски” № 12, Р България 3400, Монтана, Тел.: 0898 407177, E-mail: et_stiv@mail.bg, Факс: 096 303012

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 24738 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22420 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Договор за отпускане на финансова помощ № 12/322/00745/27.11.2012г. по Мярка 322 "Обновяване и развитие на селските места" от Програмата за развитие на селските райони (2007-2013г.) подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ЕТ „СТИВ – СТЕФАН ИВАНОВ, СТОЯНКА ИВАНОВА” и „КИМА КОНСУЛТ” ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор