Версия за печат

00188-2014-0006

BG-Хисаря: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Хисаря, бул. "Генерал Гурко" № 14, За: Славка Чавова, България 4181, Хисаря, Тел.: 0337 62180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Място/места за контакт: Община Хисаря

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hisar.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни стоки и продукти за детските градини на територията на общ. Хисаря, за Детска млечна кухня в гр. Хисаря, за Домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за СОУ „Христо Смирненски” в гр. Хисаря, за ОУ „Климент Охридски” в гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски” в с. Старосел и за Домашен социален патронаж в с. Старосел по 7 обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Хисаря
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка е периодичната доставка на хранителни стоки и продукти за детските градини на територията на община Хисаря, за Детска млечна кухня в гр. Хисаря, за Домашен социален патронаж в гр. Хисаря, за Средно общообразователно училище „Христо Смирненски" в гр. Хисаря, за Основно училище „Климент Охридски" в гр. Хисаря, за ОУ „Васил Левски” гр. Хисаря, за Дом за стари хора „Свети Иван Рилски" в с. Старосел, за Дневен център за стари хора с. Хисаря и Дневен център за стари хора с. Старосел, за срок от 12 месеца, считано от датата на сключването на договорите за възлагане на поръчката по обособени позиции. Договорът е сключен за пет от седемте обособени позицци. Доставката включва хранителни стоки и продукти по следните 5 (пет) обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1. Доставка на месо и месни продукти, риба и яйца; 2. Обособена позиция № 2. Доставка на консерви, сухи бобови и зърнени храни; 4. Обособена позиция № 4. Доставка на мляко и млечни продукти; 6. Обособена позиция № 6. Доставка на различни хранителни стоки и продукти; 7. Обособена позиция № 7. Доставка на напитки.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000, 15100000, 15200000, 15400000, 15500000, 15981000, 15982000

Описание:

Различни хранителни продукти
Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Минерална вода
Безалкохолни напитки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
109999 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 109999, Най-висока оферта: 110000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предлагана цена – Кс=P1*K1; тежест: 80
Показател: най-добри показатели ; тежест: 10
Показател: най-дълъг срок ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 616432 от 23.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-4/16.10.2014 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Ник-Инвест-Казанлък ” ЕООД
V.1) Дата на сключване договора
16.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.10.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Ник-Инвест-Казанлък ” ЕООД - ЕИК 123732779, ул. „Розова долина” № 18, България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 68593, Факс: 0431 68590

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 109999 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 109999 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 109999, Най-висока цена 110000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„НИК-ИНВЕСТ-КАЗАНЛЪК” ЕООД Гр. Казанлък Бул. Розова долина № 18


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор