00696-2014-0039
Технически редакции | ||
22.10.2014 16:12 ч. : | 22/10/2014 16:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.10.2014 16:12 ч. : | 22/10/2014 16:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев 55, За: Диляна Найденова, Република България 1040, София, Тел.: 02 98511675, E-mail: dnaydenova@mzh.government.bg, Факс: 02 9813422
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mzh.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/procurement.aspx.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: селско, рибно стопанство и хранителни продукти
НЕ
„Разработване и внедряване в експлоатация на Информационна система за агростатистика”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Проучване, разработване и въвеждане на специализиран софтуер за въвеждане на данни, контрол, валидиране и анализ на резултатите на национално и регионално ниво, отнасящи се за земеделските стопанства.
72000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Проучване, разработване и въвеждане на специализиран софтуер за въвеждане на данни, контрол, валидиране и анализ на резултатите на национално и регионално ниво, отнасящи се за земеделските стопанства.
НЕ
НЕ
180
Всяко предложение /оферта/ трябва да бъде представено заедно с гаранция за участие /парична сума или банкова гаранция/ на стойност 4200(четири хиляди и двеста) лв. без ДДС: Валидността на банковата гаранция /в случай че се представи такава/ следва да е със срок, надвишаващ срока на валидност на офертата с 30 дни. Гаранцията за участие се освобождава съгласно чл. 62 от ЗОП или се задържа съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Гаранцията за участие се представя във форма, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП; сметката на МЗХ е: IBAN BG 08 BNBG 9661 3300 1500 02 BIC - BNBGBGSD; БНБ – ЦУ. Гаранция за изпълнение - 3% от от стойността на договора без ДДС,представени във формата, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП по сметка на МЗХ: BG 08 BNBG 9661 3300 1500 02, BIC - BNBGBGSD; БНБ – ЦУ.В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение, срокът и следва да надвишава срока за изпълнение на поръчката с не по-малко от 3 /три/ месеца, която се освобождава съобразно клаузите на договора.
Междинно плащане в размер на 30% без ДДС от стойността на договора след приключване на Подсистема 1 до 3 месеца след сключване на договора.
НЕ
1. Оригинал на списък на документите за участие и информация съдържаща се в офертата, подписан от участника /приложение № 1/.; 2. Оригинал на „Представяне на участника” – /приложение 2/ в което се посочва: а) единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП, и в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2, а именно: 2.1.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документът по т.2 се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. 2.2.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал. 1, т. 1, б. "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 3. Оригинал на декларация /приложение №7/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от всяко едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 4. Оригинал на декларация /приложение №10/ за приемане условията на договора; 5. Оригинал на декларация за ползване на подизпълнители /прилага се ако се ползват такива/ – /приложение №11/.; 6. Оригинал на декларация от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на подизпълнителя/ите, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката/свободен текст/. Оригинал на декларация от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на подизпълнителя/ите относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП /приложение №8/. 7. Оригинал на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка - /приложение № 12/; 8. Оригинал на декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – /приложение №15/; 9. Оригинал на декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП за спазване на изискванията за закрила на труда – /приложение №16/. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице декларация по чл.56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги. На основание чл. 28, ал. 5 от ЗОП участниците следва да имат предвид, че могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България – държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към предоставяните услуги от следните институции: Национална агенция за приходите – http://www.nap.bg/ ИА „Главна инспекция по труда“ – http://www.gli.government.bg/ Министерство на икономиката, енергетиката и туризма - http://www.mi.government.bg/bg 10. Оригинален документ за гаранция за участие банкова или парична; 11. Оригинал или нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай че нямат представителни функции; 12.Оригинал на декларация /приложение № 17/. 13. Оригинал на клетвена декларация/приложение № 18/
1. Участникът може да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1.1. удостоверение от банка; 1.2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
1.Участникът следва да има ресурс от дейности с предмет разработка, внедряване и поддръжка на информационни системи не по-малък от 210 000(двеста и десет) лв.
1.Оригинал на декларация /приложение № 13/, съдържаща списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. За доказателства за извършената услугата се предоставя удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Оригинал или заверено копие на сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен по обхвата на поръчката. 3. Оригинал или заверено копие на сертификат за система на управление на сигурността на информацията ISO 27001 или еквивалентен по обхвата на поръчката. 4. Доказва се с оригинал на декларация /приложение № 14/, съдържаща списък на техническите лица-ключови експерти, в която се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата.Тези експерти следва да са на разположение на участника. Това обстоятелство се доказва с представяне на декларация-/приложение № 9 / с подпис на съответния експерт.
1.Участникът следва да е извършил минимум две услуги със сходен предмет, а именно:, свързани с разработването и поддържането на информационни системи с ГИС приложения с публичен достъп, достъпни през стандартен интернет браузър. 2. Участникът следва да притежава валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен по обхвата на поръчката. Сертификатът трябва да е със срок на валидност за срока на действие на договора, като преди изтичане на срока му на действие ще се предприемат действия за подновяване. 3. Участникът следва да притежава валиден сертификат за система на управление на сигурността на информацията ISO 27001 или еквивалентен по обхвата на поръчката. Сертификатът трябва да е със срок на валидност за срока на действие на договора, като преди изтичане на срока му на действие ще се предприемат действия за подновяване. 4. Участникът следва да разполага с екип от минимум 5 (пет) експерти: ръководител на екип, 3 (трима)програмисти и администратор база данни. - Ръководителят на екипа да има завършена магистърска степен в някоя от следните области – компютърни науки, информационно-комуникационни технологии, икономически науки, инженерни науки. Изисква се практически опит в областта на изграждането и управлението на информационни системи, ГИС и бази данни, като се представи списък на поне три договора, в които ръководителят е взел участие, заедно с референции, които да доказват опита му; - Програмисти – 3 (трима) с най-ниска образователна степен „бакалавър“ в областта на информационните технологии или еквивалентна, като поне 1 от тях има опит в разработка на софтуер, 1 – в бизнес-анализа и 1 – опит в разработка на ГИС; - Администратор на бази данни с най-ниска образователна степен „бакалавър“ в областта на информационните технологии или еквивалентна, като представи списък на 2 договора, по които е участвал за работа с бази данни, вкл. гео-бази данни, заедно с референции.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев 55
Законните представители на участниците, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация, както и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
НЕ
НЕ
Пълен достъп до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на МЗХ - профил на купувача - http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/procurement.aspx . При постъпване на въпроси по документацията от заинтересованите лица, отговорите на същите ще бъдат публикувани на сайта на МЗХ на горепосочения електронен адрес. Обявлението за поръчката е подписано и изпратено с електронен подпис и е предоставен пълнен достъп до документацията по електронен път, поради което и на основание чл. 64 от ЗОП срокът за получаване на оферти се намалява от 52 на 40 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 от ЗОП на обжалване подлежи решението за откриване на процедурата и одобрената с него документация за участие. Обжалването се извършва пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП
22.10.2014 г.