Версия за печат

00696-2014-0039

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831909905

Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев 55, За: Диляна Найденова, Република България 1040, София, Тел.: 02 98511675, E-mail: dnaydenova@mzh.government.bg, Факс: 02 9813422

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mzh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/procurement.aspx.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: селско, рибно стопанство и хранителни продукти

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Разработване и внедряване в експлоатация на Информационна система за агростатистика”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Проучване, разработване и въвеждане на специализиран софтуер за въвеждане на данни, контрол, валидиране и анализ на резултатите на национално и регионално ниво, отнасящи се за земеделските стопанства.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проучване, разработване и въвеждане на специализиран софтуер за въвеждане на данни, контрол, валидиране и анализ на резултатите на национално и регионално ниво, отнасящи се за земеделските стопанства.

Стойност, без да се включва ДДС
420000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

180

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяко предложение /оферта/ трябва да бъде представено заедно с гаранция за участие /парична сума или банкова гаранция/ на стойност 4200(четири хиляди и двеста) лв. без ДДС: Валидността на банковата гаранция /в случай че се представи такава/ следва да е със срок, надвишаващ срока на валидност на офертата с 30 дни. Гаранцията за участие се освобождава съгласно чл. 62 от ЗОП или се задържа съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП. Гаранцията за участие се представя във форма, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП; сметката на МЗХ е: IBAN BG 08 BNBG 9661 3300 1500 02 BIC - BNBGBGSD; БНБ – ЦУ. Гаранция за изпълнение - 3% от от стойността на договора без ДДС,представени във формата, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП по сметка на МЗХ: BG 08 BNBG 9661 3300 1500 02, BIC - BNBGBGSD; БНБ – ЦУ.В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение, срокът и следва да надвишава срока за изпълнение на поръчката с не по-малко от 3 /три/ месеца, която се освобождава съобразно клаузите на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Междинно плащане в размер на 30% без ДДС от стойността на договора след приключване на Подсистема 1 до 3 месеца след сключване на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Оригинал на списък на документите за участие и информация съдържаща се в офертата, подписан от участника /приложение № 1/.; 2. Оригинал на „Представяне на участника” – /приложение 2/ в което се посочва: а) единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП, и в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2, а именно: 2.1.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документът по т.2 се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. 2.2.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал. 1, т. 1, б. "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 3. Оригинал на декларация /приложение №7/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от всяко едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 4. Оригинал на декларация /приложение №10/ за приемане условията на договора; 5. Оригинал на декларация за ползване на подизпълнители /прилага се ако се ползват такива/ – /приложение №11/.; 6. Оригинал на декларация от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на подизпълнителя/ите, че са съгласни да участват в изпълнението на поръчката/свободен текст/. Оригинал на декларация от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на подизпълнителя/ите относно обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП /приложение №8/. 7. Оригинал на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка - /приложение № 12/; 8. Оригинал на декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – /приложение №15/; 9. Оригинал на декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП за спазване на изискванията за закрила на труда – /приложение №16/. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице декларация по чл.56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги. На основание чл. 28, ал. 5 от ЗОП участниците следва да имат предвид, че могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България – държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към предоставяните услуги от следните институции: Национална агенция за приходите – http://www.nap.bg/ ИА „Главна инспекция по труда“ – http://www.gli.government.bg/ Министерство на икономиката, енергетиката и туризма - http://www.mi.government.bg/bg 10. Оригинален документ за гаранция за участие банкова или парична; 11. Оригинал или нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай че нямат представителни функции; 12.Оригинал на декларация /приложение № 17/. 13. Оригинал на клетвена декларация/приложение № 18/

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Участникът може да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1.1. удостоверение от банка; 1.2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да има ресурс от дейности с предмет разработка, внедряване и поддръжка на информационни системи не по-малък от 210 000(двеста и десет) лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Оригинал на декларация /приложение № 13/, съдържаща списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. За доказателства за извършената услугата се предоставя удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Оригинал или заверено копие на сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен по обхвата на поръчката. 3. Оригинал или заверено копие на сертификат за система на управление на сигурността на информацията ISO 27001 или еквивалентен по обхвата на поръчката. 4. Доказва се с оригинал на декларация /приложение № 14/, съдържаща списък на техническите лица-ключови експерти, в която се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата.Тези експерти следва да са на разположение на участника. Това обстоятелство се доказва с представяне на декларация-/приложение № 9 / с подпис на съответния експерт.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да е извършил минимум две услуги със сходен предмет, а именно:, свързани с разработването и поддържането на информационни системи с ГИС приложения с публичен достъп, достъпни през стандартен интернет браузър. 2. Участникът следва да притежава валиден сертификат за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен по обхвата на поръчката. Сертификатът трябва да е със срок на валидност за срока на действие на договора, като преди изтичане на срока му на действие ще се предприемат действия за подновяване. 3. Участникът следва да притежава валиден сертификат за система на управление на сигурността на информацията ISO 27001 или еквивалентен по обхвата на поръчката. Сертификатът трябва да е със срок на валидност за срока на действие на договора, като преди изтичане на срока му на действие ще се предприемат действия за подновяване. 4. Участникът следва да разполага с екип от минимум 5 (пет) експерти: ръководител на екип, 3 (трима)програмисти и администратор база данни. - Ръководителят на екипа да има завършена магистърска степен в някоя от следните области – компютърни науки, информационно-комуникационни технологии, икономически науки, инженерни науки. Изисква се практически опит в областта на изграждането и управлението на информационни системи, ГИС и бази данни, като се представи списък на поне три договора, в които ръководителят е взел участие, заедно с референции, които да доказват опита му; - Програмисти – 3 (трима) с най-ниска образователна степен „бакалавър“ в областта на информационните технологии или еквивалентна, като поне 1 от тях има опит в разработка на софтуер, 1 – в бизнес-анализа и 1 – опит в разработка на ГИС; - Администратор на бази данни с най-ниска образователна степен „бакалавър“ в областта на информационните технологии или еквивалентна, като представи списък на 2 договора, по които е участвал за работа с бази данни, вкл. гео-бази данни, заедно с референции.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: C - предложена цена от участника; тежест: 60
Показател: S - oбщ срок за изпълнение на услугата в работни дни; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.12.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.12.2014 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев 55

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците, участващи в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация, както и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на МЗХ - профил на купувача - http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/procurement.aspx . При постъпване на въпроси по документацията от заинтересованите лица, отговорите на същите ще бъдат публикувани на сайта на МЗХ на горепосочения електронен адрес. Обявлението за поръчката е подписано и изпратено с електронен подпис и е предоставен пълнен достъп до документацията по електронен път, поради което и на основание чл. 64 от ЗОП срокът за получаване на оферти се намалява от 52 на 40 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 от ЗОП на обжалване подлежи решението за откриване на процедурата и одобрената с него документация за участие. Обжалването се извършва пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ