Версия за печат

00589-2014-0025

BG-Перник:

РЕШЕНИЕ

Номер: 151 от 22.10.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Перник, пл."Св.Иван Рилски" №1А, За: Станка Димитрова; Милена Сръндева, Република България 2300, Перник, Тел.: 076 684276, E-mail: obshtina@pernik.bg, Факс: 076 684308

Място/места за контакт: Община Перник

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pernik.bg/obshhestveni-porchki-profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Текущо поддържане на общински озеленени площи на територията на град Перник”

II.3) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка „Текущо поддържане на общински озеленени площи на територията на град Перник” е с общо три обособени позиции: – обособена позиция 1 - „Поддържане на озеленените площи /общинска собственост/ на територията на град Перник: ІІІ район – кв.Димова махала и кв.Тева – с обща площ за поддържане – 210 дка, от които 30 дка – алеи и 180 дка – озеленени площи /включващи междублокови пространства, пътен възел „Хумни дол“ и ВГМ от моста при Винпром до светофар кръстовище „Тева“; – обособена позиция 2 – „Поддържане на озеленените площи /общинска собственост/ на територията на град Перник: ІV район –кв. Мошино – с обща площ за поддържане – 225 дка, от които 25 дка – алеи и 200 дка – озеленени площи /включващи междублокови пространства, ВГМ от светофар „Тева“ до ул. „Ленински проспект/; – обособена позиция 3 – „Поддържане на озеленените площи /общинска собственост/ на територията на град Перник: V район –кв.Изток. – с обща площ за поддържане – 280 дка, от които 30 дка – алеи и 250 дка – озеленени площи /включващи междублокови пространства, паркова зона, район около спирка Метал, ВМГ от Ленински проспект до Ладовица/. Обществената поръчка включва поддържането на основните функционални категории озеленени площи в местата за широко обществено ползване са: паркове, градини, линейни обекти и междублокови пространства, както и реконструкцията им с цел подобряване на тяхната архитектурно-планировъчна организация и естетико-екологичен облик, вътрешно благоустрояване и изграждане на парковите композиции. Поддържането включва: - Текущо поддържане на озеленените площи - постоянна дейност, свързана с отглеждане на растителността: окопаване, поливане, косене, резитби и др. - Текущо поддържане чистотата на пешеходните алеи, детски площадки и междублокови пространства: метене, миене, тесане, почистване на съоръжения, снегопочистване и др. - Текущото поддържане е непрекъснат процес, който се извършва на базата на утвърдени от възложителя месечни възлагателни писма. - Повторяемостта на провежданите мероприятия се определя в съответствие с видовете озеленени площи, както и тяхното представително значение.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

77310000, 77300000

Описание:

Услуги по създаване и поддържане на зелени площи
Услуги по озеленяване

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 148 от 09.10.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-627914
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 589-2014-25
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

09.10.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел III.2.3. „Технически възможности“ от Обявлението и Раздел V, т. 1 от Документацията за участие

Вместо:

През последните 3 години (2011, 2012 и 2013 г.) участникът да е изпълнил успешно поне един договор със сходен предмет, като обемът от изпълни дейности по договорите общо следва да бъде еквивалентен на предвидените за изпълнение дейности по настоящата процедура. За сходни с предмета на поръчката се приемат договори за дейности по текущо поддържане на озеленени площи и прилежащите им алейни и площадни пространства, дейности по цялостно изграждане и/или поддържане на паркови и озеленени площи. В случай, че участникът представя оферта за няколко обособени позиции, той трябва да покрива минималното изискване за всяка обособена позиция поотделно. За доказване изпълнението на това изискване участникът представя списък на сходните договори по образец 9, изпълнени през последните 3 (три) години (считано от датата за подаване на оферти) или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания- следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. Изискването може да бъде изпълнено и чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП.

Да се чете:

През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил успешно услуга/и със сходен предмет, като обемът от изпълните дейности общо следва да бъде еквивалентен или да надвишава предвидените за изпълнение дейности за една година, по настоящата процедура. За сходни с предмета на поръчката се приемат услуги за дейности по текущо поддържане на озеленени площи и прилежащите им алейни и площадни пространства, дейности по цялостно изграждане и/или поддържане на паркови и озеленени площи. В случай, че участникът представя оферта за няколко обособени позиции, той трябва да покрива минималното изискване за всяка обособена позиция поотделно. За доказване изпълнението на това изискване участникът представя списък на сходните услуги по образец 9, изпълнени през последните 3 (три) години (считано от датата за подаване на оферти) или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания- следва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените дейности. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. Изискването може да бъде изпълнено и чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ПРИЛОЖЕНИЕ № 9 от образците, приложени към Документацията за участие

Вместо:

СПИСЪК – ДЕКЛАРАЦИЯ на изпълнените сходни договори през последните 3 (три) години по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП декларирам, че през последните три години сме сключили и изпълнили следните договори със сходен предмет: Предмет на договора Договор /№ дата, възложител/ Стойност на договора в лв. без ДДС Член на обединението изпълнил договора *В зависимост от броя на сключените и изпълнени договори за последните три години, участникът може да добавя съответен брой редове в горната таблица. Последната колона се попълва само от участник обединение. За доказване на доброто изпълнение по договорите прилагаме ...... броя препоръки от възложители за най – важните изпълнени проекти и строителни обекти.

Да се чете:

СПИСЪК – ДЕКЛАРАЦИЯ на изпълнените сходни услуги през последните 3 (три) години по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП декларирам, че през последните три години сме сключили и изпълнили следните услуги със сходен предмет: Предмет на услугата Вид услуга /№ дата, възложител/ Стойност на услугата в лв. без ДДС Член на обединението изпълнил услугата *В зависимост от броя на изпълнените услуги за последните три години, участникът може да добавя съответен брой редове в горната таблица. Последната колона се попълва само от участник обединение. За доказване на доброто изпълнение на услугите прилагаме ...... броя удостоверения от възложители за най – важните изпълнени услуги.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ПРИЛОЖЕНИЕ № 1 от образците, приложени към Документацията за участие

Вместо:

Направили сме посещение на строителната площадка и сме запознати с условията на мястото, на което ще се извърши строителството, които сме взели предвид в подготвената оферта за участие в процедурата

Да се чете:

Направили сме посещение на обекта и сме запознати с условията на мястото, на което ще се извършват услугите, които сме взели предвид в подготвената оферта за участие в процедурата

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ПРИЛОЖЕНИЕ № 4 от образците, приложени към Документацията за участие

Вместо:

ДЕКЛАРАЦИЯ за минималната цена на труда в строителството по чл.56, ал.1, т. 11 от ЗОП

Да се чете:

ДЕКЛАРАЦИЯ за минималната цена на труда по чл.56, ал.1, т. 11 от ЗОП

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ПРИЛОЖЕНИЕ № 10 от образците, приложени към Документацията за участие

Вместо:

СПИСЪК – ДЕКЛАРАЦИЯ на ключовите експерти ангажирани за изпълнение на дейностите по поръчката по чл.51, ал.1, т.4 и т.10 от ЗОП

Да се чете:

СПИСЪК – ДЕКЛАРАЦИЯ на ключовите експерти ангажирани за изпълнение на дейностите по поръчката по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ПРИЛОЖЕНИЕ № 11 от образците, приложени към Документацията за участие

Вместо:

(позиция и длъжност на лицето в проектирането/строителството съобразно офертата)

Да се чете:

(позиция и длъжност на лицето съобразно офертата)

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ, т. 1 от Документацията за участие и Раздел VІ, т. 1 „Съдържание на Плик № 1 „Документи за подбор" от Документацията за участие

Вместо:

Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, буква „в“, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6, а декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство.

Да се чете:

Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, буква „в“, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, а декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услуги.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел VІ, т. 3 „Съдържание на Плик № 3 „Предлагана цена“ от Документацията за участие

Вместо:

Участникът трябва да определи крайната цена на поръчката, като същата трябва да се получи въз основа на количествата, зададени в количествената сметка.

Да се чете:

Участникът трябва да определи цена за изпълнение на поръчката за една година, като същата трябва да се получи въз основа на количествата, зададени в количествената сметка.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Чл. 9, ал. 1 от Проекта на договор

Вместо:

При неизпълнение на договорени, но неизпълнени в определения срок, видове дейности, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ дължи неустойка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, за всяка една от неизпълнените дейности, в размер на 3 % от дължимата по месечния акт сума. Неустойката не може да надхвърля 100% от сумата по месечния акт, дължима от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

Да се чете:

При неизпълнение на договорени и възложени с възлагатлени писма, но неизпълнени в определения срок, видове дейности, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ дължи неустойка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, за всяка една от неизпълнените дейности, в размер на 3 % от дължимата по месечния акт сума. Неустойката не може да надхвърля 100% от сумата по месечния акт, дължима от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
24/11/2014 16:30
Да се чете:
08/12/2014 16:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
14/11/2014 16:30
Да се чете:
28/11/2014 16:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
25/11/2014 10:00
Да се чете:
09/12/2014 10:00
V.9) Друга допълнителна информация:

Коригираните Документация за участие, Образци и Проект на договор ще бъдат публикувани на профила на купувача от деня на публикуване на Решението за промяна.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

22.10.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Илинка Миткова Никифорова
Длъжност: И.Д.Кмет на Община Перник, съгласно Заповед №1123/13.07.2012 г. на Кмета на Община Перник