Версия за печат

00765-2014-0005

BG-гр.Брацигово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Брацигово, ул."Атанас Кабов" № 6 а, За: Васил Гюлеметов, Р.България 4579, гр.Брацигово, Тел.: 03552 2065, E-mail: kmet@bratsigovo .bg, Факс: 03552 2101

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bratsigovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за изработване на проект за Общ устройствен план на Община Брацигово, включващ и Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС).

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: община Брацигово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Общият устройствен план на Община Брацигово следва да бъде изработен съгласно одобрено с Решение №354 прието с протокол №22/31.05.2013г. на Общински съвет – Брацигово „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Брацигово”, становище от РИОСВ – Пазарджик, изразено в писмо изх.№КД-01-5480 от 07.01.2014г., писмо от РИОСВ – Пазарджик изх.№КД-19-1152/05.04.2013г., уведомление по чл.30 от АПК от НИНКН изх.№0800-867/14.02.2014г., Наредбата за условията и реда за извършване на екологична оценка на планове и програми, Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на услугата, предмет на настоящата обществена поръчката, е разделена на два етапа както следва: Първи етап на проектиране: Предварителен проект на ОУПО Брацигово (вкл. и Екологична оценка и Оценка за съвместимост) - в срок до 6 месеца, считано от датата на подписване на договора, изпълнителят предава на възложителя в 3 екземпляра на хартиен и един на цифров носител във формат за GIS. В посочения срок, изпълнителят предава на възложителя: 1. Предварителен проект (ПП) на ОУП на община Брацигово, съдържащ текстови и графични материали, съгласно чл. 18 от Наредба № 8 от 14 юни 2001 г. за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове и „Задание за проектиране на общ устройствен план на Община Брацигово”, одобрено с Решение №354 от Протокол №22/31.05.2013 г. на Общински съвет – Брацигово. 2. Екологична оценка (ЕО) и Оценка за съвместимост (ОС), изготвени по реда и съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за извършване на екологична оценка на планове и програми, Наредбата за условията и реда за извършване на оценка за съвместимостта на планове, програми, проекти и инвестиционни предложения с предмета и целите на опазване на защитените зони и становище на РИОСВ – Пазарджик, изразено в писмо изх.№КД-01-5480 от 07.01.2014г.. Докладът за ЕО следва да бъде оформен като единен документ, който включва: - съдържателна част съгласно изискванията на чл. 86, ал. 3 ЗООС; - списък на източниците на информация на използваните методи за оценка и прогноза на въздействието върху околната среда с посочване на източника, в който са публикувани; - списък с експертите и ръководителя, изготвили доклада за ЕО, в който всеки удостоверява с полагане на подпис разработените от него раздели на доклада; - справка за проведени консултации и за изразените при консултациите мнения и предложения, както и за начина на отразяването им; - приложения. Като отделно самостоятелно приложение към доклада за ЕО се изготвя нетехническо резюме на достъпен за обществеността език в обем, не по-малък от 10 на сто от обема на доклада. Освен текстовата част резюмето съдържа необходимите нагледни материали (карти, снимки, схеми). Втори етап на проектиране: Окончателен проект в срок до 5 месеца, след датата на приключване на необходимите процедури по обсъждане и съгласуване на предварителния проект за ОУП на община Брацигово, съгласно изискванията на чл. 127 от Закона за устройство на територията и одобрено Решение на НЕСИП от Министъра на инвестиционното проектиране, изпълнителят предава на възложителя в 3 екземпляра на хартиен и един на цифров носител във формат за GIS: В посочения срок, изпълнителят предава на възложителя: 1. Окончателен проект на ОУПО Брацигово съдържащ текстовите и графични материали на предварителния проект, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации, като графичните материали на ОУПО Брацигово се изработват в цифров вид във формат за GIS върху цифрова картна основа, предоставена от възложителя, като: Текстовите материали към предварителния проект на ОУПО се допълват с доклад за изпълнение на препоръките Графичните материали към окончателния проект на ОУПО, към които има препоръки и бележки, се изработват наново. Цифровият модел на плана трябва да съдържа база данни за устройството и застрояването на различните видове територии, устройствени зони и терени и да дава възможност за извличане на автоматизирани паспорти на видове територии, устройствени зони, поземлени имоти, терени и обекти, както и справки по зададени критерии. 2. Окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимост, в случай че има препоръки и бележки при консултациите с обществеността, заинтересованите органи и трети лица

Прогнозна стойност без ДДС
125000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

11


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: •Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя - Община Брацигово: IBAN: BG88SOMB91303332969601 BIC: SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка АД клон Пещера Титуляр на сметката : Община Брацигово. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. •Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 1250 лв. /хиляда двеста и петдесет лева/. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), представляващия участника следва да завери съответния документ с подпис и печат на банката. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - 35 дни след изтичане валидността на офертата. 2. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. 4. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5.Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници-в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 6. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 7. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: •Депозит на парична сума по сметка на Възложителя. При избор на гаранция за изпълнение - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя- Община Брацигово:IBAN: BG88SOMB91303332969601 BIC: SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка АД клон Пещера Титуляр на сметката : Община Брацигово. • Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да е не по-малко от 120 дни, след изтичане на срока на договора. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 3 %.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложител по настоящата обществена поръчка е Община Брацигово Схемата на плащане на поръчката е следната: 1.Авансово плащане Авансовото плащане към Изпълнителя е в размер на 20% /двадесет процента/ от стойността на договора и се осъществява след подписване на договора и в 10 /десет/ дневен срок след получаване на средства по споразумение за частично финансово подпомагане със средства от държавния бюджет, чрез Министерство на инвестиционното проектиране, и представена от Изпълнителя фактура за авансово плащане. 2.Междинно плащане Междинно плащане към Изпълнителя е в размер на 65 % /шестдесет и пет процента/ от стойността на договора от което се приспада изплатения аванс и се заплаща на изпълнителя във фаза предварителен проект на ОУПО Брацигово /вкл. ЕО и ОС/, след предаване на предварителния проект от изпълнителя на възложителя с подписване на двустранен приемателно – предавателен протокол, по реда на чл. 9 от проекта на договор. Изпълнителя издава фактура за междинноплащане в 10 /десет / дневен срок след одобряване на решението на Национален експертен съвет по инвестиционно проектиране /НЕСИП/ за приемане на Предварителен проект за ОУПО Брацигово от министъра на инвестиционното проектиране. Сумата по фактурата за междинно плащане се нарежда по сметката на Изпълнителя в 10 /десет/ дневен срок след получаване на трансфер от Министерството на инвестиционното проектиране. 3.Окончателно плащане Окончателното плащане в размер на неразплатената част от стойността на договора се заплаща на изпълнителя в 10 (десет) - дневен срок след приемане на окончателния проект на ОУПО Брацигово от Общински съвет и представенa от Изпълнителя фактура за окончателно плащане. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат извършените плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. Продължение от раздел VI.3: Експерт 16 „Регионално развитие“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „География“ или еквивалентна, с минимум 5 години професионален опит по специалността и минимум 3 години практически опит в изготвянето на икономически анализи, прогнози или стратегически документи за целите на местното икономическо или регионалното развитие. Експерт 17 „Стратегическо планиране“ – висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Икономика“, „Публична администрация“, политически науки или еквивалентна, с минимум 5 години професионален опит по специалността и участие в поне един проект еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Експерт 18 „Демография“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Статистика“, „Социология“ или еквивалентна, с професионален опит по специалността минимум 5 години, с минимум 3 години практически опит в изготвянето на демографски анализи или прогнози. Експерт 19 „Социални анализи“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“, специалност „Социология“ или еквивалентна, с минимум 5 години опит по специалността и да е участвал в минимум 3 проекта в областта на устройственото планиране в частта „Социални анализи“ или в минимум един проект еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Под услуги еднакви с предмета на обществената поръчка следва да се разбира участие в разработването на Общ устройствен план. Под услуги сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира участие в разработването на Интегриран план за градско възстановяване и развитие, концепция за пространствено развитие на община, общински план за развитие, или подробен устройствен план с обхват повече от три квартала. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл.49 изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него представят документ, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. Когато не е приложен оригинал или нотариално заверено копие на документ за създаването на обединение/сдружение/ консорциум, или в приложения документ липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника:Когато участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;Участник, който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; Участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. Участник, който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Използването на по-висок размер от минималната цена на труда при определянето на предлаганата цена от офертата е допустимо; - "Минимална цена на труд" според § 1, т. 12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване за съответната година. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 - 5, 8, 11 – 14 от ЗОП; 2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо - декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника. Съдържание на Плик № 1 – „Документи за подбор” 1. представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9; 2. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 4. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 5. декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 6. Декларация за участие на подизпълнител – видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 7. декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 8. декларация за приемане на условията в проекта на договор; 9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 10. списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Съдържание на плик № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4. Съдържание на Плик № 3 - “Предлагана цена”: Ценовото предложение се подготвя от участника по образеца от настоящата документация. Този документ задължително се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис Плик № 3 «Предлагана цена», поставен в плика с офертата и задължително следва да отговаря на следните условия: Предлагана цена за изпълнение на поръчката (оригинал), която съгласно настоящата документация, следва да включва попълнен образец на «Ценово предложение».
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не
Минимални изисквания: не се поставят
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1)Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2)Списък на технически лица, които ще участват при изпълнение на поръчката. Участникът следва да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Възложителят няма да отстрани участник от процедура за възлагане на обществена поръчка или да откаже да сключи договор с него на основание, че не е представил документ по чл. 51 или чл. 53, ал. 1, посочени в обявлението и в документацията за участие, когато: 1. участникът е представил удостоверение за вписване в професионален регистър, създаден по силата на закон, или еквивалентен документ, издаден от организация, установена в друга държава - членка на Европейския съюз, и 2. от удостоверението или еквивалентния документ по т. 1 може да се установи наличието на обстоятелствата, които биха се доказали със съответния документ, изискан от възложителя.
Минимални изисквания: 1) Участникът да има опит да предоставя услугата, като да е изпълнил или е участвал в изпълнението на поне една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под услуги еднакви с предмета на обществената поръчка следва да се разбира участие в разработването на Общ устройствен план. Под услуги сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира участие в разработването на Интегриран план за градско възстановяване и развитие, концепция за пространствено развитие на община, общински план за развитие, или подробен устройствен план с обхват повече от три квартала. 2) Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от технически лица, пряко ангажирани за изпълнението на услугата. Участникът следва да докаже, че има на свое разположение за целия срок на изпълнение на поръчката следните технически лица: Експерт 1 „Ръководител екип“ – висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Архитектура“ или „Урбанизъм“, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 10 години професионален опит по специалността и минимум 5 години опит в областта на устройственото планиране и да е участвал в минимум един проект в областта на устройственото планиране еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Експерт 2 „Устройство на територията и селищна мрежа“ - висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Архитектура“ или „Урбанизъм“, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността и да е участвал в минимум един проект еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Експерт 3 „Екология и превенция на риска“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Екология“ или еквивалентна, с минимум 5 години професионален опит по специалността и участие в минимум един проект за изготвяне анализи за състоянието, проблемите и перспективите по отношение на поне един от компонентите на околната среда или факторите, които замърсяват и увреждат околната среда. Експерт 4 „Икономически анализи и прогнози“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Икономика“ или еквивалентна, с минимум 5 години професионален опит по специалността и минимум 3 години практически опит в изготвянето на регионални или местни икономически анализи или прогнози или участие в минимум един проект в областта на устройственото или регионалното планиране еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Експерт 5 „Транспортно-комуникационни системи“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Транспортно строителство” или еквивалентно, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит в планирането и проектирането на транспортно-комуникационни системи и минимум 3 години опит в областта на устройственото планиране и/или инвестиционното проектиране на инфраструктурни обекти. Експерт 6 „Културно наследство“ висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Архитектура“ или „Урбанизъм“ с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит и да е вписан в публичния регистър по чл. 165 от Закона за културното наследство. Експерт 7 „ВиК мрежи“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността и минимум 3 години опит в инвестиционното проектиране на инфраструктурни обекти или да е участвал мининимум в един проект в областта на устройственото планиране еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Продължава в раздел VI.3.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по приложението му

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Подход и методология за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Предложен от участника времеви график за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Предложена от участника организация и разпределение на задачите; тежест: 10
Показател: Цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.11.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.11.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.11.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на община Брацигово - гр.Брацигово, ул.„Никола Кабов" №6а

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие се публикува в профила на купувача в деня на публикуването на обявлението – обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Възложителят няма изискване документацията за участие да се получава на място и ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Продължение от раздел III.2.3.:Експерт 8 „Електрически мрежи“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Електроинженерство” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността и минимум 3 години опит в инвестиционното проектиране на инфраструктурни обекти или да е участвал мининимум в един проект в областта на устройственото планиране еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Експерт 9 „Топлоснабдяване“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Топлотехника” или еквивалетна, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността и минимум 3 години опит в инвестиционното проектиране на инфраструктурни обекти или да е участвал мининимум в един проект в областта на устройственото планиране еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Експерт 10 „Газоснабдяване“ – висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ в областта на инженерните науки с пълна проектантска правосбособност и удостоверение по Наредба № 6 за проектиране на газови инсталации или пълна проектантска правоспособност по част Газоснабдяване, с минимум 5 години професионален опит по специалността и минимум 3 години опит в инвестиционното проектиране на инфраструктурни обекти или да е участвал мининимум в един проект в областта на устройственото планиране еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Забележка: Допустимо е съвместяване на позициите за експерт 9 и експерт 10. Експерт 11 „Зелени системи“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Архитектура“ или „Ландшафтна архитектура“, с пълна проектантска правоспособност, с минимум 5 години професионален опит по специалността и да е участвал в минимум 3 проекта в областта на устройственото планиране в частта „Зелена система“ или в минимум един еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Експерт 12 „Лесовъд“ – висше лесовъдско образование с образователно-квалификацинна степен „магистър“, специалност „Горско стопанство“ и да е вписан в публичния регистър към Изпълнителната агенция по горите и да участие в поне 1 лесоустройствен и/или горскостопански план и/или програми за гори и земи в гориския фонд. Експерт 13 „ГИС, геодезия и картография“ - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Геодезия“, „Картография“ или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност и правоспособност за дейности по Кадастъра, с минимум 5 години професионален опит по специалността и участие в минимум един проект свързан с приложение на Географските информационни системи. Експерт 14 „Геология“ висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Геология“ или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност с минимум 5 години професионален опит по специалността, да е участвал мининимум в един проект в областта на устройственото планиране еднакъв или сходен с предмета на поръчката. Експерт 15 „Право“ висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Право“ с минимум 5 години професионален опит по специалността. Да притежава специфичен опит в областта на устройственото планиране в т.ч. опит в изготвяне па правила и нормативи за прилагане на общи и подробни устройствени планове. Пpодължава в раздел III.1.3.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ