Версия за печат

00531-2014-0010

BG-Търговище: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активна лечение - Търговище" АД, кв. "Запад", За: Николай Стойчев - ръководител направление "Икономически дейности", Р. България 7700, Търговище, Тел.: 0601 68511, E-mail: mbal_trg@mail.bg, Факс: 0601 64864

Място/места за контакт: Н. Стойчев - РНИД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbaltg-op.com/data/info/30_drugi.html.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbaltg-op.com/data/info/30_drugi.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на рентгенова тръба съвместима с наличен компютърен томограф SIMENS – somatom emotions S/N 78551

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "МБАЛ-Търговище" АД
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва доставка , монтаж и пускане в експлоатация на рентгенова тръба за наличен компютърен томограф SIMENS – somatom emotions S/N 78551 за нуждите на “МБАЛ – Търговище” АД, поради повреда на съществуващата такава.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33111800

Описание:

Система за рентгенова диагностика

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на 1 брой рентгенова тръба.

Прогнозна стойност без ДДС
116000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - в размер на 600 /шестстотин / лева.Гаранциите за участие се представят в една от формите, съгласно чл.60 от ЗОП: • оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на „МБАЛ – Търговище” АД, със срок на валидност 90 /деветдесет/календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението; • парична сума: преведена по банкова сметка на „МБАЛ – Търговище”АД: : в ЦКБ АД, клон Търговище, BIC: CECBBGSF; IBAN: BG13 CECB 9790 1046 8029 00 или внесена в касата на болницата. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава след приключване на договора, подписване на приемо-предавателен протокол и издаване на доставна фактура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разсрочено плащане минимум 30 календарни дни, максимум 60 календарни дни от доставката и пускането в експлоатация.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника / прилага се в началото на офертата преди всички други документи/ - образец №1. 2. Заявление за участие / образец №2/. 3. Административни сведения - Образец № 3. 4. Удостоверение за актуално състояние или ЕИК при регистрация в публичен регистър, а когато участникът е физическо лице - нотариално заверено копие от документ за самоличност. 5. Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника. 6. Заверени копия от документи за регистрация, заверени от участника с подпис и печат - Булстат, ЕИК, данъчна регистрация - обща и по Закона за данък върху добавената стойност /ако има такава/. 7. Декларация за запознаване с условията в документацията - Образец № 4. 8. Декларация по по чл 47, ал.9 за обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а" до „д", т.2, т.З и т.4, ал.2, т.1 и т.5 и ал.5 от ЗОП - Образец № 5. 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП- Образец № 6. 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участие на подизпълнители - Образец № 7 . 10.1. Декларация от подизпълнител - Образец № 8 . 11. Декларация по чл.56, ал1, т.12 от ЗОП за приемане условията на договора - Образец № 9 12. Гаранция за участие в процедурата - в размер на 600 /шестстотин / лева. 13. Техническо предложение - Образец №10 14. Ценово предложение - Образец № 11
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към кандидатите или участниците в процедурата относно техните икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Съгласно утвърдената документация.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки сходни с обекта на настоящата процедура, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение ; 2. Технически характеристики на предлаганата апаратура за изпълнение на поръчката, обвързани с подробно описание и фотографски снимки на апаратурата и оборудването. Да съдържа техническите параметри на апаратурата /съгласно заданието/. 3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника. 4. Оторизационно писмо от производителя, условията на гаранционен и извън гаранционен сервиз, сертификата за преминат курс при производителя за осъществяване на гаранционното и извънгаранционно обслужване за предлаганата апаратура, монтажа и обучението на персонала да бъдат представени с легитимен превод на български език. 5. Сертификат издаден на името на участника от акредитирана институция за това, че е сертифициран и работи съгласно стандарт ISO 9001:2000 или ISO 9001:2008 с валиден срок или еквивалентно. 6. Сертификат издаден на името на производителя от акредитирана институция за това, че е сертифициран и работи съгласно стандарт ISO 9001:2000, ISO 9001:2008 и декларация от производителя за съответствие с Директива на съвета 93/42/ ЕИО за предлаганата апаратура /СЕ – марка/ с валиден срок или еквивалентно.
Минимални изисквания: Съгласно утвърдената документация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 EUR
Условия и начин на плащане

Стойността на настоящата документация е в размер на 12.00 лева с ДДС Възложителят не поставя изискване за закупуване документацията за участие. При поискване Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, на адреса на лечебното заведение или му я изпраща за негова сметка. Документацията за участие в процедурата може да бъде получена от : касата на лечебното заведение, всеки работен ден или след извършен превод по банков път по банкова сметка на МБАЛ - Търговище АД Копие от документа за превод следва да бъде изпратено на факс на МБАЛ : 0601 64864 или на e-mail: mbal_trg@mail.bg с посочени данни за фирмата, необходими за издаване на фактура, адрес за доставка, както и предпочитана куриерска фирма и начин на доставка. Срок за получаване искания за документи или за достъп до документи - 13.11.2014г.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.11.2014 г.  Час: 16:00
Място

Заседателна зала на "МБАЛ - Търговище" АД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ