Версия за печат

00233-2014-0049

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“, бул. „Княгиня Мария Луиза“ №110, За: Златка Крумова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9322913, E-mail: z_krumova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел „Обществени поръчки“

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

Електронен достъп до информация: http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки/2014/10/21/2014-оп-004-предоставяне-на-електронни-съобщителни-услуги/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“, бул. „Княгиня Мария Луиза“ №110, За: Евгения Русимова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326115, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: служба „Деловодство“

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

ДА


Национален идентификационен No (ЕИК): 130847116

ДП „Транспортно строителство и възстановяване”, ул. „Кирил Благоев“ № 14, Република България 1271, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 130822878

„Холдинг Български държавни железници” ЕАД, ул. „Иван Вазов” № 3, Република България 1080, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856

“БДЖ – Товарни превози” ЕООД, ул. „Иван Вазов” № 3, Република България 1080, София


Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647

“БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, ул. „Иван Вазов” № 3, Република България 1080, София



РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Рамково споразумение с предмет: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена електронна съобщителна подвижна/мобилна наземна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и извършване на специализирани услуги и доставки, свързани с тази дейност, за нуждите на ДП „НКЖИ“, ДП „ТСВ“, „Холдинг БДЖ“ ЕАД, „БДЖ-Товарни превози” ЕООД и „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за срок от 4 години”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 5 (05 - Далекосъобщителни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, гр. София, ДП "Транспортно строителство и възстановяване, гр. София, „Холдинг Български държавни железници” ЕАД, “БДЖ – Пътнически превози” ЕООД и “БДЖ – Товарни превози” ЕООД и всички техни поделения на територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един оператор

Срок на действие на рамковото споразумение в години

4

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Рамково споразумение с предмет: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена електронна съобщителна подвижна/мобилна наземна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и извършване на специализирани услуги и доставки, свързани с тази дейност, за нуждите на ДП „НКЖИ“, ДП „ТСВ“, „Холдинг БДЖ“ ЕАД, „БДЖ-Товарни превози” ЕООД и „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за срок от 4 години”, включващи: входящите и изходящи гласови телефонни разговори с абонати на всички далекосъобщителни оператори в Република България, включително роуминг, обособяването на корпоративна затворена група, чиято численост може да надхвърли 6 800 абонати, предаване на данни кратки съобщения – входящи и изходящи съобщения, (SMS), МMS, достъп до мобилен интернет през GPRS/EDGE/UMTS, детайлни справки – в електронен вид и на разпечатка, а също така и допълнителни услуги.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64216100, 64212000, 32252000, 31712112

Описание:

Електронни съобщения
Мобилни радиотелефонни услуги
Телефони тип GSM
SIM карти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рамково споразумение с предмет: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена електронна съобщителна подвижна/мобилна наземна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и извършване на специализирани услуги и доставки, свързани с тази дейност, за нуждите на ДП „НКЖИ“, ДП „ТСВ“, „Холдинг БДЖ“ ЕАД, „БДЖ-Товарни превози” ЕООД и „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за срок от 4 години”, включващи: входящите и изходящи гласови телефонни разговори с абонати на всички далекосъобщителни оператори в Република България, включително роуминг, обособяването на корпоративна затворена група, чиято численост може да надхвърли 6 800 абонати, предаване на данни кратки съобщения – входящи и изходящи съобщения, (SMS), МMS, достъп до мобилен интернет през GPRS/EDGE/UMTS, детайлни справки – в електронен вид и на разпечатка, а също така и допълнителни услуги. Възложителите си запазват правото на промяна на броя на SIM картите и устройствата, предмет на договора (увеличаване, намаляване или отказ и прехвърляне на трето външно лице – друго ведомство, фирма, външна организация или за физическото лице, ползващо SIM картата, при изрично съгласие за това на третото лице), по всяко време от срока на действие на конкретния договор и след изрично писмено уведомление от тяхна страна при структурни промени или при напускане или назначаване на служители и в зависимост от необходимостта им за извършване на услугите предмет на конкретните договори, както и осигуреното им финансиране.

Стойност, без да се включва ДДС
2795000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 27 950 (двадесет и седем хиляди деветстотин и петдесет) лв. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36 BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД, удостоверено с платежно нареждане. В тях задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за сключване на рамково споразумение с предмет: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена електронна съобщителна подвижна/мобилна наземна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и извършване на специализирани услуги и доставки, свързани с тази дейност, за нуждите на ДП „НКЖИ“, ДП „ТСВ“, „Холдинг БДЖ“ ЕАД, „БДЖ-Товарни превози” ЕООД и „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за срок от 4 години”. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. При сключване на конкретните договори участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на конкретния договор плюс 1 месец или постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на съответния възложител, удостоверено с платежно нареждане. В тях задължително следва да бъде записано: “Гаранция за изпълнение на конкретен договор с предмет: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществена електронна съобщителна подвижна/мобилна наземна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие и извършване на специализирани услуги и доставки, свързани с тази дейност, за нуждите на .................................. (ДП „НКЖИ“ или ДП „ТСВ“ или „Холдинг БДЖ“ ЕАД или „БДЖ-Товарни превози” ЕООД или „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в конкретните договори за възлагане на обществена поръчка. 3. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от юридическите лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. 4. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума в евро, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. 5. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Цената се представя в лева без ДДС с точност до втория знак след десетичната запетая, посочена като: 1. Цени за абонамент и проведени разговори: 1.1. Месечна абонаментна такса за абонатите на корпоративната група; 1.2 Цена за минута изходящ разговор от абонати на корпоративната група извън групата в мрежата на оператора и към всички останали оператори в България (след изчерпване на предложения брой безплатни минути); 1.3 Цена на пакет мобилен интернет за смарт телефон 1,5 GB (1536 MB); 1.4 цена на пакет мобилен интернет за преносим компютър или таблет 10GB (10240 MB); Начин на плащане – основание за плащане се счита надлежно оформени фактури за всяко поделение на Възложителите за предоставените и ползваните електронни съобщителни услуги чрез обществена електронна съобщителна подвижна/мобилна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие, представени до 10-то число на месеца, следващ месеца, в който е извършена услугата. Заплащането на услугата за всеки месец ще се извършва по банков път, по сметка на Изпълнителя, в рамките на 30 календарни дни след представяне на надлежно оформени фактури. Цените на отделните конкретни договори не могат да бъдат по-високи от цените предложени в рамковото споразумение и от цените предложени в предходния конкретен договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, копие, заверено от участника, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че в лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, копие, заверено от участника. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, копие, заверено от участника.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При сключване на всеки конкретен договор Изпълнителят ще предоставя безвъзмездно на Възложителите бюджет за устройства в размер на 30 000 лева за всяка календарна година, разпределен между сключените договори. Сумите се определят от Възложителите във всеки един конкретен договор, по предварително посочена съответна спесификация. Изпълнителят по всяко време от срока на действие на конкретния договор и след изрично писмено уведомление от Възложителите при структурни промени или при напускане или назначаване на служители, ще извършва промяна на броя на SIM картите и устройствата, предмет на договора (увеличаване, намаляване или отказ и прехвърляне на трето външно лице – друго ведомство, фирма, външна организация или за физическото лице, ползващо SIM картата, при изрично съгласие за това на третото лице).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. При подаване на офертата за участие, участникът представя: Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4, ал.5, т.1 и т.2 и посочените в обявлението по ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя, по образец № 1; в) доказателства по чл.49 от ЗОП: - разрешение от КРС за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – радиочестотен спектър за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS, копие заверено от участника; - разрешение от КРС за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна мрежа, с предоставен индивидуално определен ограничен ресурс - радиочестотен спектър и предоставяне на обществена телефонна услуга и всички услуги, включени в стандарта GSM и/или UMTS, копие заверено от участника; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по буква „а“ и буква „б“ се представят за всяко юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по буква „в“ се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документите се представят в официален превод. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от изискуемите документи по чл.51 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение. Участникът представя декларация, че дружеството не попада в приложното поле на Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, по образец № 2. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията се представя за всяко юридическо лице, включено в обединението.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.1 и т.13 от ЗОП: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги, което се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите; 2. Декларация за осигуреното чрез мрежата на участника покритие по територия и по население, придружено с карта на покритие; 3. Декларация за осигуреното чрез GSM мрежата на участника покритие на железопътните линии на територията на Република България; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил минимум 3 договора за услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 (три), считано от датата на подаване на офертата;; „Под услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката“ се имат предвид електронни съобщителни услуги, предоставяни на корпоративни клиенти. 2. Участникът трябва да е осигурил чрез GSM мрежата си най-малко 95 % покритие по територия; 3. Участникът трябва да е осигурил чрез GSM мрежата си най-малко 95 % покритие на железопътните линии на територията на Република България; Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 Цени за абонамент и проведени разговори, максимален брой точки 100, в т.ч.: К1.1. Месечна абонаментна такса за абонатите на корпоративната група – 50 точки; К1.2 Цена за минута изходящ разговор от абонати на корпоративната група извън групата в мрежата на оператора и към всички останали оператори в РБ (след изчерпване на предложения брой безплатни минути) – 20 точки; К1.3 Цена на пакет мобилен интернет за смарт телефон 1,5 GB (1536 MB) – 15 точки; К1.4 цена на пакет мобилен интернет за преносим компютър или таблет 10GB (10240 MB) – 15 точки; тежест: 60
Показател: К2 Брой минути за безплатни разговори от абонатите на корпоративната група към отделните оператори в РБ, максимален брой точки 100, в т.ч.: К2.1. Безплатни минути за месец към абонати от мрежата на участника – 50 точки; К2.2. Безплатни минути за месец към абонати на други мобилни мрежи в РБ – 30 точки; К2.3. Безплатни минути за месец към абонати на други фиксирани мрежи в РБ – 20 точки; тежест: 30
Показател: К3 Възможност за максимална скорост на UMTS/3G мрежата на участника, максимален брой точки 100, в т.ч.: К3.1. Брой базови станции – 40 точки; К3.2. Възможност абонат да бъде достъпен на три мобилни устройства едновременно с един номер – 30 точки; К3.3. Възможност за максимална скорост на UMTS/3G мрежата на участника – 30 точки; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073493 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.12.2014 г.  Час: 16:45
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.12.2014 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.12.2014 г.  Час: 10:00
Място

ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“, гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Участниците представят в Плик №2 документите: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което включва сроковете за изпълнение. Обема и естеството на информацията следва да са в съответствие с изискванията на Техническата спецификация; 2. Декларация за брой минути за безплатни разговори от абонатите на корпоративната група към отделните оператори в РБ, включващи: 2.1. Безплатни минути за месец към абонати от мрежата на участника; 2.2. Безплатни минути за месец към абонати на други мобилни мрежи в РБ; 2.3. Безплатни минути за месец към абонати на други фиксирани мрежи в РБ. 3. Декларация за възможност за максимална скорост на UMTS/3G мрежата на участника. 4. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, по преценка на участника Документацията за участие се публикува в профила на купувача http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки-детайли/ в деня на публикуването на обявлението, но не по-късно от следващия работен ден. Възложителят няма право да поставя изискване документацията за участие да се получава на място. Възложителят е длъжен да предостави документацията за участие на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, при заявен писмено точен адрес за кореспонденция или e-mail за получаване на същата. При поискване, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане и постъпила сума по сметка на ДП НКЖИ, IBAN: BG13 TTBB 9400 1526 7386 36 BIC: TTBBBG22, банка: “Сосиете Женерал Експресбанк” АД. По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер. Документацията за участие може да бъде получена в и ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 317, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 4 лева с ДДС, внесена в касата на предприятието. Всички разяснения и решения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Съгласно чл.58а от ЗОП, обменът на информация се извършва по пощата, факс, електронен път или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“, Централно управление, отдел „Правен“, лице за контакт: старши юрисконсулт Елена Донкова, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323192, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

URL: www.rail-infra.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ