Версия за печат

00010-2014-0009

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, монтаж, настройки и тестове,пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на ренгенова тръба (ULYSSES TUBE UNIT ANGIO, съвместима с ангиографски апарат INNOVA 2100IQ), за нуждите на “Клиника по кардиология”, при УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД”, включително и необходимия за смяната й консумативен материал”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: 1. Място на изпълнение на доставката на медицинските изделия (медицинско оборудване) е: сградата на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. „Пенчо Славейков” № 52А, Стопански склад; 2. Място на изпълнение на: услугите по монтажа, настройка и тестове, пускане в експлоатация на рентгеновата тръба (медицинското оборудване), извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок, по обособена позиция № 1, включително необходимия за смяната й консумативен материал е „Клиника по кардиология“ при УМБАЛ „Св. Екатерина” ЕАД;
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка, монтаж, настройки и тестове,пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на рентгенова тръба (ULYSSES TUBE UNIT ANGIO, съвместима с ангиографски апарат INNOVA 2100IQ), за нуждите на “Клиника по кардиология” , при УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД” , включително и необходимия за смяната й консумативен материал.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33111000

Описание:

Апарати с Х (рентгенови) лъчи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
168000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-25-181 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка, монтаж, настройки и тестове,пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на рентгенова тръба (ULYSSES TUBE UNIT ANGIO, съвместима с ангиографски апарат INNOVA 2100IQ), за нуждите на “Клиника по кардиология” , при УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД” , включително и необходимия за смяната й консумативен материал.
V.1) Дата на сключване договора
21.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СОФАРМА ТРЕЙДИНГ" АД ЕИК 103267194, ул. "Лъчезар Станчев" №5, "Софарма Бизнес Тауърс", България 1756, София, Тел.: 02 8133660, Факс: 02 8133666

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 168000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 168000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 10%
Кратко описание
Монтаж, настройки, тестове, пускане в експлоатация на рентгенова тръба (ULYSSES TUBE UNIT ANGIO, съвместима с ангиографски апарат INNOVA 2100IQ) и гаранционно обслужване на цитиранто медицинско изделие

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Влиза в сила от момента на подписване на договора; доставка - 5 работни дни от подписването му; монтиране и пускане в експлоатация - до 2 работни дни след доставката ; гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок - 12 месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтиране и пускане в експлоатация.Договорът се прекратява с изтичане на гаранционния срок на медицинското оборудване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.10.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Мотиви за избора на процедура1. Съгласно разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, възложителите могат да възлагат обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление, когато възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост или на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт.2. Видно от Сервизен рапорт № 05692456/10.05.2014 г. при диагностицирането и проведените тестове на Ангиографски апарат „INNOVA 2100IQ” са констатирани следните неизправности: Диагностиката показва отворен малък филамент,омическото измерване го потвърждава.Сервизният тест на ротора също фалира.Заключението на сервизният рапорт обосновава необходимост от : 2.1. смяна на ренгенова тръба p/n D2802A;2.2.промиване и зареждане на охладителна система включително и филтъра p/n 2286434 и 5144396;2.3.смяна платката за контрол и ротация на анода p/n 2409043. 3. Възложителят разполага с ангиографски апарат Innova 2100IQ, производство на GE HEALTCARE, намиращ се в Клиника по кардиология - Ангиографски кабинет на лечебното заведение. Ангиографският апарат има изключително важно значение за лечебният и диагностичен процес. Апаратът е предназначен за диагностика и лечение на коронарни стеснения - ангиопластика и имплантиране на стентове, диагностика на сърдечни пороци, пластика на клапите (с балон), запушване на дефекти на предсърдечно ниво и т.н. Апаратът е от изключително важно значение за образната диагностика при спешни състояния на инфаркт, безкръвно отваряне на артерии и периферни артерии. Поставянето на ендопротеза (при десекация на аорта) се извършва под постоянното наблюдение на ангиографски апарат. С оглед нормалното протичане на лечебния процес и обслужване на пациентите е необходимо да се закупи нова рентгенова тръба, която да се монтира на апарата. 4. С оторизационно писмо от 15.05.2014 г., подписано от г-н Тамаш Вамош – генерален директор Сервиз Централна Европа, ЕМЕА на GE Medical Systems SCS, производителят удостоверява, че: „ Софарма Трейдинг АД е оторизирано от нас да достави Рентгенова тръба за Ангиографска система Модел Innova2100IQ, инсталирана в УСБАЛССЗ „Света Екатерина“ ЕАД и необходимите консумативи.“Освен това декларират, че: „…гаранционният период на доставената от Софарма Трейдинг АД рентгенова тръба е 12 (дванадесет ) месеца от датата на въвеждане в експлоатация на доставеното медицинско изделие“.Писмото за оторизация влиза в сила незабавно и остава в действие за срока на договора, подписан от УСБАЛССЗ „Света Екатерина“ ЕАД, София за целия период на доставка, монтаж,настройка и тестове,пускане в експлоатация и гаранционна сервизна поддръжка, на доставената рентгенова тръба.С оглед нормалното протичане на лечебния процес е необходимо Ангиографската система „INNOVA 2100IQ” да е технически изправна, за което е необходимо да се монтира нова оригинална рентгенова тръба. Горните обстоятелства налагат избора на процедура на договаряне без обявление, на основание чл. 90, ал. 1, т. 3, за което се прилагат съответните доказателства. Към изложените мотиви са приложени: 1.Копие от Сервизен рапорт No 05692456/10.05.2014 г. 2.Копие от оторизационно писмо ( придружен с оригинален превод на бълг. език), подписано от г-н Тамаш Вамош – генерален директор Сервиз Централна Европа, ЕМЕА на GE Medical Systems SCS. С оглед на изложените по-горе мотиви, представени док-тва и изразено становище за законосъобразност на процедурата от изпълн. директор на АОП е поканен участника „СОФАРМА ТРЕЙДИНГ”АД и същия е определен за изпълнител на ОП.