Версия за печат

00099-2014-0016

BG-Етрополе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Етрополе, Етрополе, За: Венета Гергова - зам.кмет, България 2180, Етрополе, Тел.: 0720 68204, E-mail: obstina@etropolebg.com, Факс: 0720 65011

Място/места за контакт: Община Етрополе, пл. "Девети септември" № 1, За: Венета Гергова - зам.кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://etropolebg.com.

Адрес на профила на купувача: http://etropolebg.com/etropole/index.php/profil-na-kopuvacha/obshtestveni-porachki-po-zop/132-18-21-10-2014g-izbor-na-izpalnitel-na-smr-po-proekt-rekonstruktziya-i-rehabilitatziya-na-tzentralen-gradski-ploshtad-deveti-septemvri-gr-etropole-1-vi-etap.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител на СМР по проект „Реконструкция и рехабилитация на Централен градски площад "Девети Септември", гр. Етрополе - 1-ви етап“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Етрополе
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящия проект Реконструкция и рехабилитация на Централен градски площад „Девети септември”, гр.Етрополе – I-ви етап е насочен именно към подобряване и обновяване на инфраструктурата – площадно пространство включващо пешеходна зона, озеленяване включено в площада и детски площадка, което е в лошо физическо състояние и реконструкцията им ще има положително влияние върху развитието на града и самата община. Община Етрополе е разположена в близост до столичния град, но въпреки благоприятното си местоположение бюджетните средства на общината не са достатъчни за извършване на значими инвестиции в благоустройствени и инфраструктурни дейности. Една от причината за притегателната сила на градските ареали е степента на благоустроеност и устроеност на средата. За да бъде задържано населението в селските райони средата следва да бъде конкурентна на градската такава. Самия град Етрополе е основна структурна единица в селищното устройство на общината. Той е център на административното и социално обслужване в общината, като същевременно е и основната притегателна единица за външи посетители и туристи в общината. Публичните пространства са силен обществено-социален фактор, който играе съществена роля при формиране на обществените нагласи за избор на място за работа и обитаване. Публичните пространства и в частност Централния площад на гр.Етрополе е основна художествено-композиционна единица в градоустройствената структура на града и в голяма степен определя неговата идентичност и разпознаваемост. За съжаление към настоящия момент съществуващите настилки от естествен камък, мрамор и мит филц са захабени и нарушени, в неестетично състояние. Съществуващият воден ефект и чешма са функциониращи, но със силно нарушени облицовки. Основната целева група е населението на община Етрополе – 12047 души, в частност жителите на гр. Етрополе – 10292 души. В целевата група са включени всички възрастови групи и всички представители на различни социални и етнически групи от населението. Допълнителната целева група са посетителите и потенциалните инвеститори в града, у които ще се формират положителни нагласи за прекарване на свободноти с време в общината и развитие на бизнес в нея.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112711, 45236250, 45213316, 44912400, 34993000, 32323500, 39113600, 39224340

Описание:

Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи на терени на паркове
Строителни работи по изграждане на пешеходни пътеки/алеи
Бордюри
Обществено осветление
Система за видеонаблюдение
Пейки
Кошчета за боклук

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва изпълнение на следните дейности: Настоящият проект включва като основна дейност частично реконструиране и обноваване на централния градски площад на гр.Етрополе. Преди стартиране на монтажните работи ще се извърши демонтаж и разваляне на съществуващите настилки. Ще се подготви строителната площадка за извършване на монтажни работи, което включва и: - провеждане на санитарна и формировъчна резитба на дървета и храсти - почистване и подготовка на терена за озеленяване Монтаж на основните СМР от обекта: - Изграждане на основа и полагане на настилка - плочи с повърхност от мит филц и дебелина 6 см; - Изграждане на основа и полагане на настилка; Реконструкция и поставяне на нова облицовка от стъклокерамика на съществуващ воден ефект; Реконструкция и поставяне на нова облицовка от стъклокерамика на съществуваща чешма; Облицовка на стъпала с ширина 35 и височина 12; Изграждане и облицовка на стени на клоцове с височина 40 см; Изграждане на бетонна основа и полагане на бордюр. Ще бъде доставено, изградено и монтирано парково осветление. Предвижда се изграждане на система за видеонаблюдение. Ще се извърши доставка и засаждане на: - иглолистни и шиоколистни дървета и храсти Ще бъдат реконструирани тревните площи и ще се внесе хумус в новоизгадените клоцове. Първият етап на реконструкцията и възстановяването на площада ще завърши с доставянето и монтажа на пейки и кошчета. Общата площ на площадното пространство с прилежащата пешеходна зона е 11 350 кв.м. и включва съзони с настилки, зелени площи, детска площадка и пешеходна зона. Разделено е на две зони обособени на два етапа. Предмет на конкретната разработка е етап 1 с площ 4 860 кв.м Съществуващите настилки от естествен камък, мрамор и мит филц са захабени и нарушени, в не естетично състояние. Съществуващия воден ефект и чешма са функциониращи, но със силно нарушени облицовки. Новото проектно решение предвижда създаване на цялостна нова визия на площадното пространство, чрез пълна подмяна на настилките, парковото обзавеждане, промяна на някой от линиите и формите на зелените площи и внасяне на нови материали в екстериора и до обогатяване с нова декоративна растителност. Площадното пространство и пешеходната зана са разчупени и дообогатени от клоцове с дървета в настилката в геометризиран растер кореспондиращ с растера на настилките. Тези зони служат освен за естествен плавен преход между парковата територия и откритото площадно пространство и като отделен функционален елемент, даващи възможност за голям брой места за сядане и активен отдих в полу урбанизирана територия и създаване на по зелена и природосъобразна атмосфера . Предвидена е подмяна на облицовката на водния ефект и чешмата с нов материал в нови модернистични линии в стил „Гауди“ / Парк Гюел/, като е предвидена и промяна на формата и озеленяването на прилежащите зелени площи в подобен стил. Предвидената подмяна на съществуващите настилки,при която се запазва геометризирания растер е от два типа настилки: павирана и плочирана. Предвидена е изцяло нова концепция на художественто осветление на парка и шешеходната зона. Дървесните видове, използвани в настоящия проект са бързо растящи, устойчиви и високо декоративни. При подбора на растителността са взети под внимание локалните климатични и почвени условия. Предметът на поръчката включва и доставката на необходимите материали за реализацията на проекта. Пълно описание и подробни данни за видовете и обема СМР, които ще се изпълняват са посочени в Техническа спецификация към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
355078.37 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата представя гаранция за участие, а избраният за изпълнител представя гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие, съответно за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал), преведена по банковата сметка на Община Етрополе Банка: IBAN: BG17 CECB 9790 3343 1203 00, BIC: CECBBGSF при ЦКБ АД, клон Етрополе. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предмета или номера на поръчката, за която се представя гаранцията. 1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 3 000 /три хиляди/ лева, представляващи до 1% от прогнозната стойностт на поръчката. В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 180 /сто и осемдесет/ дни считано от датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие. В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие условията на чл.61 от ЗОП. Участник, който не е приложил към оферта си гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Гаранцията за участие се задържа, усвоява или освобождава по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 2% (две на сто) от стойността на договора без ДДС. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение и да е с валидност съгласно условията на възложителя за освобождаването и, както и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение, в случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него. Паричната гаранция се внася по сметка на Възложителя и се освобождава не по-рано от 30 дни след датата на приключване на договора за изпълнение на обществена поръчка. 3. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респективно изпълнителя, и следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в наст. процедура. 4. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. 5. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За финансиране на обществената поръчка Община Етрополе, използва финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” чрез Сдружение „МИГ – Етрополски балкан“ по мярка 4.1. "Прилагане на стратегиите за местно развитие" , одобрени по Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) за периода 2007 - 2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) по мярка "Управление на МИГ, придобиване на умения и постигане на обществена активност на съответната територия за местните инициативни групи, прилагащи стратегии за местно развитие". Схема на плащане: 1.1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 50 % (петдесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 14 (четиринадесет) дни, считано от дата на получаване на възлагателно писмо за стартиране на дейностите, след представяне обезпечение за сумата под формата на запис на заповед за стойността на авансовото плащане с издател, представляващият участника и поемател възложителя и след представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС; 1.2. Приемане на извършените строително-монтажни работи се извършва по следния ред: 1.2.1. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ отправя към ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ покана за приемане на изпълнените СМР, като посочва ден и час, в които ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ следва да осигури присъствие на легитимен представител. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва обстойна документална проверка и проверка на място за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР. 1.2.2. Извършените СМР се приемат с подписването на констативен приемо – предавателен протокол за установяване на действително извършени работи. 1.2.3. Неявяването на представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в деня и часа за приемане, посочени в поканата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, се счита за приемане без забележки на извършената работа и е основание за плащане. Констативният протокол се подписва от явилите се лица. 1.2.4. За приети се счита реално извършени и отчетени СМР след актуване на извършените СМР и представяне на следните документи: - констативен приемо – предавателен протокол; - съответните актове и протоколи съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - изискуемите сертификати и документи за качество и съответствие на вложените материали. 1.3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва в срок до 14 (четиринадесет) дни след подписване на окончателен приемо – предавателен протокол (респ. Акт образец 15) и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспадне аванса. 2. Сборът от стойностите на авансовото плащане и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на договор за изпълнение на СМР.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. 2. Възложителят не изисква обединенията да имат придобита определена правна форма, за да могат да представят оферта за участие. 3. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума сключват споразумение с нотариална заверка на подписите. 4. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че : след подаването на офертата не се допускат никакви промени в състава на обединението; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, 5. Споразумението или анекс към споразумението за създаване следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. 6. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата, като това определяне може да бъде направено в споразумението за създаване на обединението или в отделен документ, подписан от всички членове/партньори с нотариална заверка на подписите. 7. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници бълг. или чужд. физ. или юр. лица, включ. техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и обявлението. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на СМР, следва да има регистрация в ЦПРС, съгласно ЗКС и издадените разрешения за строеж на обектите, включении в обхвата на наст.процедура, съответно строежи от четвърта група, трета категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на наст.поръчка, а за чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на наст.общ.поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно нац.му закон, придружен с превод на бълг.език. Доказва се от участниците с представяне на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР или съответен еквивалентен документ или декларация от комп.органи съгласно нац.му закон за вписването на лицето в съотв.проф.регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на дейностите обект на наст.общ.поръчка, придружен с превод на бълг.език. Участниците представят: Плик № 1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника (Обр.№1), с посочване на ЕИК по чл. 23 ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 3. Декларация по чл.55 ал.7 и чл.8 ал.8 т.2 от ЗОП (Обр.№4);4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Обр.№5), подписана от лицата, които представляват участника. 5.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП; 6. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (инф-та се посочва в Обр.№1) за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съотв.на тези работи дял в проценти от стойността на общ.поръчка, и предв.подизпълнители. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката с декларация, която участникът представя в офертата си(Обр.№6); 8. Доказателства за иконом. и финансово състояние и техн. възможности и/или квалификация на участника съгласно Раздел III.2.2. и Раздел III.2.3. на обявлението;9. Документ за внесена гар-я за участие; 10. Пълномощно (оригинал или нотар.зав.копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управл.и предст.участника съгласно акт. му регистрация, а от изрично упълномощен представител. 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Обр.№7); 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (Обр.№10); 2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ техническото предложение на участника с приложения, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. Плик № 3 „Предлагана цена”,съдържащ ценовото предложение на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Справката-декларация трябва да е придружена от доказателства за посочените данни, както следва: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Справка-декларация за инженерно-техническия екип по образец, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. Участниците трябва да предлагат в справката декларация за инженерно-техническия екип и други водещи специалисти и изпълнителски персонал, така че да бъдат подсигурени за качественото и срочно изпълнение всички дейности от предмета на поръчката – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение обвързано с визуализирания строителен график за изпълнение на поръчката. 3. заверени копия от валидни Сертификат ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството или еквивалентен; Сертификат ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентен или представяне на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството и опазване на околната среда. Сертификатите следва да са с обхват строително-монтажни работи.
Минимални изисквания: 1. Участник в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за технически възможности и квалификация, както следва: 1.1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, договор/и/ за извършване на строително-монтажни работи по вертикална планировка. 1.2. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: • Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с професионален опит по специалността си минимум 5 години – минимум 1 брой. • Специалист – контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ – минимум 1 брой. • Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г., или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени – минимум 1 брой. 1.3. Всеки участник следва да притежава внедрени системи в областта на строителството по следните стандарти: - ISO 9001:2008 - за управление на качеството или еквивалентно; - ISO 14001:2005 Системи за управление на околната среда или еквивалентно *В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с дейностите предмет на настоящата обществена поръчка. ** При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. *** Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на горното трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение – П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение – П2, включващ подпоказатели А. Технологична последователност на строителните процеси и Б. Управление на риска; тежест: 30
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен и неограничен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: профил на купувача: http://etropolebg.com/etropole/index.php/profil-na-kopuvacha . Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. За предоставяне на хартиен носител същата е платима в размера, посочен в обявлението. Документацията за участие се публикува на следния интернет адрес: http://etropolebg.com/etropole/index.php/profil-na-kopuvacha, първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на хартиен екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN: BG73 CECB 9790 8443 1203 02, BIC: CECBBGSF при ЦКБ АД, клон Етрополе вид плащане (код) 44 40 00.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Етрополе

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

За финансиране на обществената поръчка Община Етрополе, използва финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” чрез Сдружение „МИГ – Етрополски балкан“ по мярка 4.1. "Прилагане на стратегиите за местно развитие" , одобрени по Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) за периода 2007 - 2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) по мярка "Управление на МИГ, придобиване на умения и постигане на обществена активност на съответната територия за местните инициативни групи, прилагащи стратегии за местно развитие".

VI.3) Допълнителна информация

1.Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя http://etropolebg.com/etropole/index.php/profil-na-kopuvacha от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й. Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://etropolebg.com/etropole/index.php/profil-na-kopuvacha. 2. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект. 3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: 3.1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: - Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ 3.2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: - Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; - София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67, Телефон: 02/ 940 6331; - Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3.3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: - Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg - София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443 4. Пояснение относно показателите за оценка от методиката: 1. Показател „СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” – П1 - Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 10 %. 2. Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2 - Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 30%, включва следните подпоказатели: ПОДПОКАЗАТЕЛ А:ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ - Максимален брой точки по показателя - 60 точки; и ПОДПОКАЗАТЕЛ Б:УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА - Максимален брой точки по показателя - 40 точки. 3. Показател „ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П3 -Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 60 %.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ