00185-2014-0006
Технически редакции | ||
21.10.2014 10:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.10.2014 10:41 ч. : | 21/10/2014 10:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.10.2014 10:41 ч. : | 21/10/2014 10:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.10.2014 10:41 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Белослав: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Белослав, ул."Цар Симеон Велики" №23, За: Иванка Димитрова, Република България 9178, Белослав, Тел.: 05112 3569, E-mail: obstinabeloslav@abv.bg, Факс: 05112 2214
Място/места за контакт: Гл.юрисконсултИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.beloslav.org.
Адрес на профила на купувача: http://84.1.42.2/section-40-profil_na_kupuvacha.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Основен ремонт общински пътища Община Белослав. Път VAR 2050 (III-9004 Белослав-Падина) – граница общ.Белослав-Аврен - м.Бялата вода (III-9006)”
„Основен ремонт общински пътища Община Белослав. Път VAR 2050 (III-9004 Белослав-Падина) – граница общ.Белослав-Аврен - м.Бялата вода (III-9006)”. Предвиденият за основен ремонт участък от пътя се намира в Община Варна, Област Белослав, северно от Белославското езеро. Той се явява най-краткото разстояние между Община Белослав и Община Аврен.Началото на участъка е на км 1+300 след кръстовището с път III-9004. В момента пътят е в много лошо състояние. Настилката е компрометирана с множество дупки. В краищата настилката е обрушена и са се оформили коловози. Причина за лошото състояние на пътя е това че във времето не е бил рехабилитиран и поради не доброто отводняване /непочистени банкети и затлачени окопи/.Пътят е с габарит Г 9.Настилка 2 х 3.25 = 6.50м.Банкети 2 х 1.25 = 2.50м. Ремонтът включва следните видове работи: Ремонт на настилката; В района на хоризонталните криви изпълнение на асфалтобетонова регула; Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон; Изкърпване на съществуващ асфалтобетонов пласт Разкъртването на настилката да се извършва с помощта на разкъртвачи. Отстраняване на почвата и дребните частици от него, които не трябва да остават в скелета на настилката.Почистеният трошен камък да се разстила с грейдер. Върху него да се разхвърля новия трошенокаменен материал, чиито качества трябва да бъдат близки до тези на стария. Разстланият трошенокаменен материал да се профилира и подравнява според проектния напречен профил на настилката. Същият да се проверява и контролира непрекъснато с помощта на шаблон.Валирането на настилката да се извършва с валяци 810 t, започвайки от краищата й към средата. В началото да се правят 3-4 преминавания на валяка по ръба на настилката от всяка страна. По-нататък валирането да продължава към оста на пътя чрез застъпване на следите с половината широчина на задния вал. Уплътнението на трошенокаменния пласт да продължава до момента, когато валякът престане да оставя следи върху настилката и се отстранят вълните. 2.В района на хоризонталните криви изпълнение на асфалтобетонова регула Във вътрешния ръб на кривата, с цел да се запази ръба на настилката на мястото на банкета да се изпълнява асфалтобетонова регула. Регулата е част от банкета с наклон на настилката с ширина 1.25м. Предварително да се изпълнява основа от трошенокаменни материали. В края да се ограничава с бетонови бордюри 18/35/50 върху бетонова основа. 3. Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон. След полагане на битумен разлив върху профилирания пласт от трошен камък, да се полага плътен асфалтобетон с променлива дебелина на пласта. 4.Изкърпване на съществуващ асфалтобетонов пласт Ремонтът на повърхностните повреди да включва цялостно премахване на разрушения и замърсен материал до здраво и възстановяване на отстранените пластове. • Предварителният ремонт на асфалтовата настилка да включва отстраняване на отделни повреди по платното за движение, като разрушения, деформации. Да се прави технологично фрезоване на останалата асфалтова настилка. Основният обем на работите да се извършва при сухо време и температура на въздуха над 100 C. • Преди полагане на пластовете асфалтобетонова смес, осигуряваща носимоспособността и равността, да се извърши оформяне, профилиране и уплътнение на съществуващата трошенокаменна настилка. • Да се изкърпят дълбоките дупки по технологията-трошен камък до 4см от съществуващата асфалтобетонова настилка и 4см плътен асфалтобетон; Полагането на асфалтобетонова настилка да е от мин 5см от плътен асфалтобетон тип А с E=1200 MPa. Изпълнение на банкети да е с дебелина 10см и съответно наклон 6% при прав участък от пътя и наклон 3%-в крива върху основа от каменни фракции.; За по-доброто отводняване на участъка да се изпълнят нов земен отводнителен окоп с дължина 120м вляво и дренажи. Да се изпълнени асфалтова ригула с наклон 10% в района на хоризонталните криви.Бетоновите бордюри да са с размер 18/35, а полагането да е съгласно БДС - EN 1340 / 2003г.
45233220
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
„ПЪТИЩА И МОСТОВЕ” ЕООД, ЕИК 813029821, ул.”Д-р Пюскюлиев” №3, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9000, ВАРНА, Тел.: 052 613000, E-mail: office@pmostove.com, Факс: 052 603457
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.10.2014 г.
„ПЪТИЩА И МОСТОВЕ” ЕООД, ЕИК 813029821 представлявано от Росен Иванов Колелиев,
ПРИЛОЖЕНИЕ Г