Версия за печат

00156-2014-0013

BG-гр.Велинград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велинград, бул."Хан Аспарух" № 35, За: Александра Керина, РБългария 4600, гр.Велинград, Тел.: 0359 51278, E-mail: Velingrad@mbox.contact.bg, Факс: 0359 54341

Място/места за контакт: Дирекция АПИО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.velingrad.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=21202&mainmenu=false.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ЗЕЛЕНА И ДОСТЪПНА ГРАДСКА СРЕДА В ГРАД ВЕЛИНГРАД ” по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Реконструкция и рехабилитация на улици и благоустрояване на прилежащите елементи. Обособена позиция 2: Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на паркове, паркови зони, места за отдих и зелени площи на територията на град Велинград;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: на територията на гр.Велинград
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

По Обособена позиция 1: Реконструкция и рехабилитация на улици и благоустрояване на прилежащите елементи предметът на поръчката включва ремонтни дейности по бул. „Съединение”, ул. „Братя Маврикови”, ул. Димитър Благоев” и площад „Македония” в квартал Чепино. Предвидени са дейностите: подмяна на осветителните тела и внедряване на мерки за енергоефективност; облагородяване и запазване на съществуващата растителност и рехабилитация на тревните площи уличната мрежа ще бъде изцяло преасфалтирана, в участъците с настилка от павета се предвижда демонтаж на паветата, полагане на нова пясъчна основа и асфалтиране, нова пътна маркировка на пешеходните пътеки и велоалеите; Осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания – понижаване на участъци от тротоарите и полагане на тактилна настилка в участъци изискващи повишено внимание; Организация и безопасност на движението. По Обособена позиция 2: Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на паркове, паркови зони, места за отдих и зелени площи на територията на град Велинград предметът на поръчката включва ремонтни дейности по Обект 1: Парк „Гарата” в Чепино – УПИ V, кв. 14, 7228, Обект 2: Парк под ОУ „Неофит Рилски” – Чепино - УПИ ХІ, кв. 15, имот 7236, Обект 3: Парк пред Фреша – УПИ ІІІ -7285, кв. 660, Обект 4: Парк пред ОДЗ „Слънчице” – УПИ І- 4167, кв. 701, Обект 5: Парк „Триъгълна градинка” в Центъра– УПИ ІІ – 7297, кв. 1301. Предвидени са дейностите: рехабилитация и реконструкция на съществуващата алейна мрежа, поставяне на ново парково обзавеждане, рехабилитация и реконструкция на съществуващи стълби, поставяне на нова детска площадка с ограда върху ударопоглъщаща каучукова настилка, поставяне на спортна площадка с уреди за спорт на открито, реконструкция на чешма и чешма-паметни, фундаменти на кошчета за боклук, пейки, перголи и осветителни тела, въвеждане на енергоспестяващо осветление, изграждане на поливни системи, облагородяване и запазване на съществуващата растителност и рехабилитация на тревните площи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233142, 45233252, 45211360, 45112700, 45112711, 45236210, 45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По Обособена позиция 1 - Засаждане на дървета и храстова растителност – 454 бр., Стабилизиране на дървета – 33 бр., Подсяване с тревна смес – 14 849 м2, изкопни работи – 3906 м3, Доставка и монтаж на енергоспестяващи осветителни тела за улично осветление – 284 бр., разваляне на паважна настилка 22 587м2, Направа на паважна настилка от налични павета – 12385 м2, Разваляне на тротоар – 3080 м3, Направа на тротоар с мраморни плочи – 1244 м2, Ремонт на тротоар с мраморни плочи – 3267 м2, разкъртване на бордюри – 2233 м, полагане на бордюри – 4262 м, фрезоване на асфалтова настилка – 1148 м3, Разрохкване на повърхността на трошенокаменната настилка на дебелина 10 см. машинно – 1020 м3, Доставка и полагане на материал за основа в ограничени площи – 2013 м3, Доставка и полагане на биндер – 1224 т, Направа плътен асфалтобетон – 42873 м2, Направа първи и втори битумен разлив – 53075 м2, Направа тактилни ленти с бутони – 1 116 м2, поставяне на знаци – 512 бр., Направа на хоризонтална маркировка – 1700 м2. По Обособена позиция 2 – Доставка и полагане на бетонни бордюри – 2141м, ударопоглъщаща каучукова настилка – 299 м2, Доставка и монтаж на паркови пейки – 62 бр., кошове за смет – 36 бр., Доставка и монтаж на ограда с височина 1,2 м за детски площадки – 111 м, Детска пързалка и съоръжение тип К5/К13 – 3 бр., Детска люлка Б01 – 3 бр., Детска клатушка А03 – 4 бр., Подсяване с тревна смес – 6838 м2, изкопни работи за оборудване – 132 м3, кофражни работи за оборудване – 803 м2, Доставка и монтаж на енергоспестяващи LED осветителни тела за парково осветление 30W, IP65 – 19 бр., механизиран изкоп ВиК - 885 м3, Обратен насип с уплътняване през 20см – 879 м3, разпръсквачи – 205 бр., водопровод – 1726 м, Изпълнение на резервоар 15 м3 с размери L=3,00m/B=2,50m/H=2,15m – 3 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
3694059.01 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата за съответната обособена позиция, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие е в размер на:Обособена позиция № 1 – 30 000 (тридесет хиляди) лева;Обособена позиция № 2 – 5 000 (пет хиляди) лева;. Гаранция за участие за съответната обособена позиция се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Велинград: Банка: Райфайзенбанк, клон Велинград,Банков код (BIC): RZBBBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG 65 RZBBBG 9155 3320010530 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, е част от офертата за участие в настоящата процедура (чл.56,ал.1, т.3 от ЗОП). При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и усвоява по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП .Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС по съответната обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора за съответната обособена позиция се превежда от участника по следната банкова сметка на Община Велинград: Банка: Райфайзенбанк, клон Велинград,Банков код (BIC): RZBBBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG 65 RZBBBG 9155 3320010530 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да покрива срока за изпълнение на предмета на договора за съответната обособена позиция, удължен с три месеца и започва да тече от сключването на договор за съответната обособена позиция. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по Договора от страна на Изпълнителя, Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако Изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; При едностранно прекратяване на Договора от Възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по Договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на Договора за съответната обособена позиция. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от Възложителя в срок до 90 (деветдесет) календарни дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обектите. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова по Оперативна програма «Регионално Развитие» BG161PO001/1.4.-09/2012/018. финансиран по схема за безвъзмездна помощ BG161PO001/1.4.-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”. Възложителят ще заплати цената за изпълнение на поръчката, както следва:1. авансово плащане - 25 % от общата цена на договора с включен ДДС. Авансът се изплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на договора срещу представяне на фактура - оригинал. Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане. 2. междинни плащания – платими в срок до 30 (тридесет) календарни дни, при наличие на: двустранно подписан протокол (Акт Обр.19) и оригинална фактура на изпълнителя по действителни количества СМР и ценообразуване съгласно ценовата оферта на изпълнителя. 3. окончателно плащане – За окончателно ще се счита последното по хронология плащане. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни при наличие на: двустранно подписан протокол (Акт Обр.19); Акт Обр. 15 и Удостоверение за въвеждане в експлоатация и/или Разрешение за ползване на всички обекти; оригинална фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в офертата в копие, под формата на нотариално заверен препис, или в оригинал. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Определен е представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващият текст да бъде добавен в допълнително споразумение, ., подписано от лицата в обединението.Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма, относими към основното споразумение -допълнителното споразумение следва да бъде подписано с нотариална заверка на подписите и представено в офертата в копие, под формата на нотариално заверен препис, или в оригинал.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник за съотв. обос. позиция трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2, т.3 и т.4, ал.2 т.1, т.2а (предл.първо), т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лицето, което ще участва пряко в изпълнението на СМР,по съотв. обос. пози-я, трябва да е вписано в ЦПРС и да има издадено удост-е от Камарата на строителите за изпълнение на строежи за съотв. категория, предмет на наст.общ.поръчка по съотв. об.поз. В тази връзка, участниците доказват посоченото, съгласно чл. 49,ал.1 ат ЗОП. В случай, че участникът е чужд. лице, което не е вписано в ЦПРС и не попада в хипотезата на чл. 3, ал. 2, изр. второ от ЗКС, следва към датата на подаване на офертата си, същият да приложи декл-я (св. текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече инф-ия: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител в 25-дн. срок от получаване на реш-то за определянето му за изпълнител ще представи изискваните по настоящата точка документ, удост-щи вписването му в ЦПРС. Когато участникът е обед-е или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителството. Съдържание на плик № 1:Документи и информация по чл. 57,ал.2,т.1 от ЗОП;2) Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника; 3) Документ/и, съдържащи посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние (за чуждестр. лица, документът се представя в официален превод).;4) Нотар. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);5)Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице;6) При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (ако тази информация липсва в документа по т. 5); 7) Декларация о ч.47,ал.9 от ЗОП за отсъствие на горепосочените обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 8) Доказателства за изпълнение на иконом. и финанс. изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 9) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за технически възможности и квалификация; 10)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, с посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители;11) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;12) Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 13)Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 14) Декларация за приемане на условията в проекта на договора 15) Декларация за извършено посещение и оглед на обекта;16) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП; 17) Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ „Техническо предложение“ и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; Плик №3 „Предлагана цена”.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Съответствието с поставеното изискване се доказва с един или няколко от следните документи: - Удостоверение от банка; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Участниците следва да имат предвид разпоредбата на чл. 50, ал. 3 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Размер на разполагаем финансовия ресурс, с който участниците следва да разполагат: За обособена позиция № 1 – 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева; За обособена позиция № 2 – 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева; * Ако участникът кандидатства и за двете обособени позиции, същият трябва да докаже наличен финансов ресурс за изпълнение в размер 1 750 000,00 /един милион седемстотин и петдесет хиляди лева/ лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Обстоятелство се доказва с представянето на Декларация, съдържаща Списък на обектите за строителство, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата процедура , и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Попълва се и се представя приложеният образец. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат- в приложимите случаи. Под „строителството сходно с предмета на обособената позиция“, следва да се разбира: За обособена позиция № 1 - изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на пътища, улици и/или съоръжения към тях; За обособена позиция № 2 - изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих, пешеходни зони и/или алеи. 2. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверени от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието за внедрени: ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент с обхват според предмета на обособената позиция, за която участникът представя оферта, и по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват според предмета на обособената позиция, за която участникът представя оферта. Под „с обхват според предмета на обособената позиция“ следва да се разбира: За обособена позиция № 1 – с обхват изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на пътища, улици и/или съоръжения към тях; За обособена позиция № 2 – с обхват изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация на зелени площи, паркове, градини места за отдих, пешеходни зони и/или алеи. 3. Поставените изисквания следва да бъдат доказани с представяне на декларация (Образец № 5), съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. 4. Поставените изисквания следва да бъдат доказани с представяне на декларация (Образец № 6), съдържаща списък и описание на строителни машини и техническо оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение предмета на обособената позиция, за която представя оферта.
Минимални изисквания: 1. Участ-т следва да има изпълнено строителство през посл. 5 г., считано от датата на подаване на офертата, най-малко 1 обект за изпълнение на строителство, еднакво или сходно с предмета на съотв. обос. позиция; 2. Участн. трябва да притежава следните сертификати: ISO 9001:2008 за система за управл. на кач-то в строителството или екв. с обхват според предмета на обос. поз-я; ISO 14001:2004 за опазване на ок. среда или екв. с обхват според предмета на обос. поз-я. Възл-т ще приеме екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки; 3. Участ-т трябва да осигури за изпъл-е на поръчката персонал, който трябва да отговаря на следните изискв.: А) за обос. поз-я № 1: Рък-л на част строително-ремонтни дейности -Техн. рък-л: - мин. средно спец. обр. с образ. степен „Стр. техник“ или екв. с 4г. курс на обучение и придобита проф. квал. в областите "Арх. и строителство", или стр. инж. с висше обр. по специалност ПГС/ССС или екв. и обр.-квалиф. степен – минимум бакалавър. Тр. стаж по специалността – мин. 5 г.; Инж. по пътно строителство : обр. степен магистър, специалността „Пътно строителство” или екв.Тр. стаж по специалността - минимум 3 г.; Специалист контрол на качеството: - притежаващ Удост-е за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или екв. документ, със стаж не по – малко от 1 г. като СКК; Коорд. по безопасност и здраве: отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за мин. изискв. за здрав. и безопасни условия на труд при извършване на СМР;Инженер по геодезия:Висше образование по Специалност „Геодезия“ или екв., обр.-квалиф. степен минимум бакалавър;Проф. опит – 3 г.; За обособена позиция № 2:Рък-л на част строително-ремонтни дейности –Техн. ръководител:мин. ср. спец. образование с обр. степен „Стр. техник“ или еквивалентна с 4г. курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Арх. и строителство", или стр. инженер с висше образование по специалност ПГС/ССС или екв. и образователно-квалификационна степен – минимум бакалавър. Трудов стаж по специалността – минимум 5 г.; Ландшафтен архитект или екв. специалност и образователно-квалификационна степен: бакалавър или по-висока.Висше образование по специалността. Тр. стаж по специалността – минимум 3 г..; Специалист контрол на качеството: - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 1 г. като СКК; Коорд. по безоп-т и здраве: отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за мин. изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР; Инженер по геодезия:Висше образование по Специалност „Геодезия“ или екв., обр.-квалиф. степен минимум бакалавър; Проф. опит – 3 г.Забележка: За спец. по качеството, коорд. по безоп. и здраве и инж. по геодезия е допустимо съвместяване на длъжността по двете позиции.Когато участникът представя оферта по обществената поръчка за двете обособени позиции, Възложителят ще приеме съвместяване на изискуемите експерти; 4.Участникът трябва да осигури строителни машини и техн. оборудване за изпълнение на обос. позиция, мин. както следва: За обос.а поз. № 1:Комбиниран багер с чук–2бр.;Челен товарач–2 бр.;Фреза за асфалт -1бр.;Фугорезачка-2 бр.;Водоноска-1 бр;Самосвал-5 бр.;Валяк 3,5 т. -1 бр.;Банд. вибр. валяк над 8т.-2 бр.;Пневм. валяк -1 бр.;Машина за трамбоване-1 бр.;Автогудронатор-1 бр.;Асфалтополагаща машина-1 бр.;Бетоновоз-1 бр.;Машина за полагане на хориз. марк.а-1бр. /За обос. поз. № 2:Багер-2 бр.;Челен товарач-2 бр.;Самосвал-5 бр.,Бордови самосвали 3,5 т.-2бр.;Бордови автомобил с кран-1 бр.;Къртач със захранване-2 бр.,Бетоновоз-1 бр.;Валяк 3,5 т.-1 бр.;Банд. вибр. валяк над 8 т.-2 бр.;Водоноска-1 бр.,Машина за трамбоване-1 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. Срок за изпълнение ; тежест: 10
Показател: 2. Техническо предложение ; тежест: 40
Показател: 3.Ценово предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.12.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението. Документацията може да се получи и чрез куриер за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.12.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.12.2014 г.  Час: 11:00
Място

малка заседателна зала,ет.ІІ на общинска администрация

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата,в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Договор BG161PO001/1.4-09/2012/018 с предмет „ Зелена и достъпна градска среда в град Велинград“ , финансиран чрез схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”, в рамките на Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие „ осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

1.На основание чл. 28, ал. 6 от ЗОП се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, включително техническите проекти на всички обекти, на следния интернет адрес на Община Велинград (посочен и в обявлението за откриване на процедурата) Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=21202&mainmenu=false. Документацията за участие се публикува едновременно с публикуване на обявлението;2.Датата, часа и мястото за отваряне и oповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя, Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=21202&mainmenu=false. 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството, и които са приложими към строителството. 4. Показател „Срок за изпълнение – П1“Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 10 %. Оценките на офертите по показателя се изчисляват по формулата: П1 = (Сmin / Сi) х 100 = .......... (брой точки),където Сi е предложения срок на изпълнение на поръчката на съответния участник, а Сmin е минималния предложен срок на изпълнение на поръчката от всички допуснати до оценка участници; 5.Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2 Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 40%. Изчислява се по формулата: П2 = А + Б, Където: Подпоказател Макс. бр. точки А. ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ 60 Б. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА 40 ОБЩО: 100 6.Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство по съответната обособена позиция и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция и рехабилитация на улици и благоустрояване на прилежащите елементи.
1) Кратко описание

Реконструкция и рехабилитация на улици и благоустрояване на прилежащите елементи предметът на поръчката включва ремонтни дейности по бул. „Съединение”, ул. „Братя Маврикови”, ул. Димитър Благоев” и площад „Македония” в квартал Чепино. Предвидени са дейностите: подмяна на осветителните тела и внедряване на мерки за енергоефективност; облагородяване и запазване на съществуващата растителност и рехабилитация на тревните площи уличната мрежа ще бъде изцяло преасфалтирана, в участъците с настилка от павета се предвижда демонтаж на паветата, полагане на нова пясъчна основа и асфалтиране, нова пътна маркировка на пешеходните пътеки и велоалеите; Осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания – понижаване на участъци от тротоарите и полагане на тактилна настилка в участъци изискващи повишено внимание; Организация и безопасност на движението.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233142, 45233252, 45211360, 45112700

Описание:

Строителни и монтажни работи
Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни работи, свързани с озеленяването

3) Количество или обем

- Засаждане на дървета и храстова растителност – 454 бр., Стабилизиране на дървета – 33 бр., Подсяване с тревна смес – 14 849 м2, изкопни работи – 3906 м3, Доставка и монтаж на енергоспестяващи осветителни тела за улично осветление – 284 бр., разваляне на паважна настилка 22 587м2, Направа на паважна настилка от налични павета – 12385 м2, Разваляне на тротоар – 3080 м3, Направа на тротоар с мраморни плочи – 1244 м2, Ремонт на тротоар с мраморни плочи – 3267 м2, разкъртване на бордюри – 2233 м, полагане на бордюри – 4262 м, фрезоване на асфалтова настилка – 1148 м3, Разрохкване на повърхността на трошенокаменната настилка на дебелина 10 см. машинно – 1020 м3, Доставка и полагане на материал за основа в ограничени площи – 2013 м3, Доставка и полагане на биндер – 1224 т, Направа плътен асфалтобетон – 42873 м2, Направа първи и втори битумен разлив – 53075 м2, Направа тактилни ленти с бутони – 1 116 м2, поставяне на знаци – 512 бр., Направа на хоризонтална маркировка – 1700 м2.

Прогнозна стойност, без ДДС
3152299.14 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 10

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на паркове, паркови зони, места за отдих и зелени площи на територията на град Велинград
1) Кратко описание

Реконструкция, рехабилитация и благоустрояване на паркове, паркови зони, места за отдих и зелени площи на територията на град Велинград предметът на поръчката включва ремонтни дейности по Обект 1: Парк „Гарата” в Чепино – УПИ V, кв. 14, 7228, Обект 2: Парк под ОУ „Неофит Рилски” – Чепино - УПИ ХІ, кв. 15, имот 7236, Обект 3: Парк пред Фреша – УПИ ІІІ -7285, кв. 660, Обект 4: Парк пред ОДЗ „Слънчице” – УПИ І- 4167, кв. 701, Обект 5: Парк „Триъгълна градинка” в Центъра– УПИ ІІ – 7297, кв. 1301. Предвидени са дейностите: рехабилитация и реконструкция на съществуващата алейна мрежа, поставяне на ново парково обзавеждане, рехабилитация и реконструкция на съществуващи стълби, поставяне на нова детска площадка с ограда върху ударопоглъщаща каучукова настилка, поставяне на спортна площадка с уреди за спорт на открито, реконструкция на чешма и чешма-паметни, фундаменти на кошчета за боклук, пейки, перголи и осветителни тела, въвеждане на енергоспестяващо осветление, изграждане на поливни системи, облагородяване и запазване на съществуващата растителност и рехабилитация на тревните площи.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233252, 45211360, 45112700, 45112711, 45236210, 45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни и монтажни работи по градско благоустройство
Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи на терени на детски площадки
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

3) Количество или обем

По Обособена позиция 2 – Доставка и полагане на бетонни бордюри – 2141м, ударопоглъщаща каучукова настилка – 299 м2, Доставка и монтаж на паркови пейки – 62 бр., кошове за смет – 36 бр., Доставка и монтаж на ограда с височина 1,2 м за детски площадки – 111 м, Детска пързалка и съоръжение тип К5/К13 – 3 бр., Детска люлка Б01 – 3 бр., Детска клатушка А03 – 4 бр., Подсяване с тревна смес – 6838 м2, изкопни работи за оборудване – 132 м3, кофражни работи за оборудване – 803 м2, Доставка и монтаж на енергоспестяващи LED осветителни тела за парково осветление 30W, IP65 – 19 бр., механизиран изкоп ВиК - 885 м3, Обратен насип с уплътняване през 20см – 879 м3, разпръсквачи – 205 бр., водопровод – 1726 м, Изпълнение на резервоар 15 м3 с размери L=3,00m/B=2,50m/H=2,15m – 3 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
541759.87 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 10