Версия за печат

00164-2014-0028

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Мая Павлова, Р. България 1092, София, Тел.: 02 9220689, E-mail: m.pavlova@mod. bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mod. bg.

Адрес на профила на купувача: http:/ /op.mod.bg /IO/.

Електронен достъп до информация: http:/ /op.mod.bg /IO/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на отбраната, ул. "Иван Вазов"№ 12, За: Красимира Ангелова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220675

Място/места за контакт: дирекция "Инвестиции в отбраната"

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

СКЛЮЧВАНЕ НА РАМКОВО СПОРАЗУМЕНИЕ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ ЗА ДОСТАВКА НА: 1. „ПОЛЕВО ОБЛЕКЛО ПО ОТДЕЛЕН СПИСЪК“. 2. „ПОЛУШУБА С ПОДПЛАТА ЗА ВОЕННОСЛУЖЕЩИ ОТ ВМС“- „Балкан“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. За обособена позиция № 1: - военно формирование 52370 - Негушево; - военно формирование 26910 - Р. Димитриево. 2. За обособена позиция № 2 - военно формирование 26910 - Р. Димитриево.
Код NUTS: BG412, BG333
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един оператор

Срок на действие на рамковото споразумение в години

1

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
3989055 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

ДОСТАВКА ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, КАКТО СЛЕДВА: 1. „ПОЛЕВО ОБЛЕКЛО ПО ОТДЕЛЕН СПИСЪК“. 2. „ПОЛУШУБА С ПОДПЛАТА ЗА ВОЕННОСЛУЖЕЩИ ОТ ВМС“- „Балкан“.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

18400000

Описание:

Дрехи със специално предназначение и аксесоари

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Списък за комплексна доставка на полевите облекла по обособена позиция № 1. 1.Полушуба с подплата за военнослужещи от СВ - 3330 бр. 2.Полушуба без подплата за военнослужещи от СВ - 2175 бр. 3.Клин с подплата за военнослужещи от СВ - 2780 бр. 4.Клин без подплата за военнослужещи от СВ - 5895 бр. 5.Клин летен за военнослужещи от СВ - 13330 бр. 6.Риза с дълъг ръкав за военнослужещи от СВ - 14985 бр. 7.Шапка зимна за военнослужещи от СВ - 3790 бр. 8.Шапка лятна за военнослужещи от СВ - 12300 бр. 9.Полушуба с подплата за военнослужещи от ВВС - 220 бр. 10.Полушуба без подплата за военнослужещи от ВВС - 230 бр. 11.Клин с подплата за военнослужещи от ВВС - 80 бр. 12.Клин без подплата за военнослужещи от ВВС - 800 бр. 13.Клин летен за военнослужещи от ВВС - 2400 бр. 14.Риза с дълъг ръкав за военнослужещи от ВВС - 2885 бр. 15.Шапка зимна за военнослужещи от ВВС - 10 бр. 16.Шапка лятна за военнослужещи от ВВС - 875 бр. 17.Полушуба с подплата за военнослужещи от ВМС - 330 бр. 18.Полушуба без подплата за военнослужещи от ВМС - 20 бр. 19.Клин с подплата за военнослужещи от ВМС - 740 бр. 20.Клин без подплата за военнослужещи от ВМС - 70 бр. 21.Клин летен за военнослужещи от ВМС - 990 бр. 22.Риза с дълъг ръкав за военнослужещи от ВМС - 1420 бр. 23.Шапка зимна за военнослужещи от ВМС - 295 бр. 24.Шапка лятна за военнослужещи от ВМС - 760 бр. Обособена позиция № 2. 1.Полушуба с подплата за военнослужещи от ВМС – „Балкан“ - 100 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
3989055 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - банкова гаранция или парична сума преведена по сметка на дирекция "Финанси" в Българска народна банка, гр. София, пл. "Александър I" № 1, IBAN BG96 BNBG 961 3300 1522 01. Размерът на гаранцията за участие по позиции е както следва: - по обособена позиция № 1 - 39700,00 лв. - по обособена позиция № 2 - 125,00 лв. Участникът избира сам формата на гаранцията. При представяне на банкова гаранция, участникът представя декларация, че е съгласен при необходимост да бъде удължен срока на гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от неговата стойност без включен ДДС.Гаранцията може да бъде оформена по описаните по-горе начини. Валидността на банковата гаранция е за целия срок на изпълнение на всеки конкретен договор, плюс 30/тридесет/ календарни дни след изтичането му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане за всеки конкретен договор може да бъде: 1. По банков пън в срок до 30/тридесет/ календарни дни след представяне в дирекция "Инвестиции в отбраната" на следните документи: - фактура /оригинал/ - надлежно оформена, съгласно изискванията на чл. 114 от ЗДДС и подписана от получателя на стоката в склада; - складова разписка; - протокол за приемане/предаване на материални средства, подписан от изпълнителя и крайния получател на изделията в склада-получател; 2. Документарен акредитив - годишен неотменяем с валидност не по-късно от 10 декември на текущата година/за съответнияконкретен договор/. Условията за откриване и усвояване на акредитива се договарят между страните. 3. Авансово плащане - процент от стойността на договора, което ще се извърши в срок от 60/шестдесет/ календарни дни след представяне на следните документи: а/ оригинал на неотменяема, безусловна банкова гаранция за авансово плащане в размер на 100% от сумата на аванса, с валидност 30/тридесет/ календарни дни след последната доставка. Текстът на банковата гаранция се уточнява между страните.Сумата посочена в гаранцията ще се намалява пропорционално със съответния процент на аванса от стойността на доставената по фактура стока. Намаляването ще се осъществява след доставка и представяне от изпълнителя в дирекция "Инвестиции в отбраната" на платежните документи; б/ оригинал на фактура за авансово плащане. 4. Комбинация от начините на плащане, изброени по-горе в т.1, 2 и 3. 5 .Окончателното уточняване на начина на плащане за всеки конкретен договор е изключително право на Възложителя и се определя в зависимост от осигурените финансови средства при сключване на всеки договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта трябва да съдържа представяне на участника, което включва: 1. Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/илидруга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларация по чл- 47, ал. 9 от ЗОП. 3. Документ за внесена гаранция за участие /оригинал/, съгласно условията описани в т. III.1.1. от обявлението. 4. Копие от договора за обединение, ако участникът е обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, е необходимо да се представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който следва да е посочен представляващия обединението. 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, подробно описани в т. III.2.3. от обявлението. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал. 7 от ЗОП. 7. Декларация по чл. 327, ал. 1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България/ЗОВСРБ/. 8. Декларация по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ. 9. Декларация по чл.3,т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 10. Декларация за наличие или липса на подизпълнители, ако участникът предвижда участие на подизпълнители, както и вида на на работите, които ще извършат и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, се прилага и декларация за съгласие от подизпълнителите да участват като такива при изпълнение на обществената поръчка. 11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - Характеристиките на показателите се доказват с приложени протоколи с резултати от изпитванията на образците, издадени от признат орган - съгласно Приложение № 7.9.1. 12. Ценово предложение - съдържа два отделни плика: - предлагана цена за обособена позиция № 1; - предлагана цена за обособена позиция № 2. 13. Декларация за срока на валидност на офертата/свободен текст/. 14. Декларация за приемане условията на проекта на договор. 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 16. Пакт за почтеност. 17. Административни данни. Пликът с офертата да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят изискуемите документи по т. 1-10 и от 13-17; Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по т. 11 и се посочва срока за изпълнение на поръчката. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" в който се поставят документите по т. 12. При подаване на офертата, ако е приложимо участникът подава декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - " ........участникът може да посочи коя част от нея има конфеденциален характер и да изисква отвъзложителя да не я разкрива.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изисква.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците за изпълнение на поръчката съгласно чл. 51, ал.1,т. 1, т. 5 и т. 6 от ЗОП: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите заедно с доказателства за извършване на доставките. Под сходни доставки да се разбира доставки на дрехи. 2. Участниците да представят по един образец от изделията. 3. Участиците да представят заверено копие на сертификат, издаден от признат орган или акредитирани лица за внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001 :2008, или по друг еквивалентен национален стандарт, с обхват на сертификата еднакъв или сходен с предмета на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Да има изпълнени поне две доставки за последните три години, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, за които се представят удостоверения от предишни възложители с доказателство за извършени доставки. Доказателства за извършената доставка може да се представи и под формата на удостоверение, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Удостоверенията съдържат следната информация: възложител, предмет на доставката, място на изпълнение, стойност на доставката, дата на възлагане, крайна дата на изпълнение, подписани от лицето, което ги издава, включително и данни за контакт - телефон, факс. 2. Образците /мострите/ на изделията да отговарят на описанието от съответните технически спецификации. 3. Участниците да имат внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.12.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Настоящата документация може да бъде закупена до 10/десет/ дни преди изтичането на срока за получаване на офертите на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" № 12, етаж пети, в дирекция "Инвестиции в отбраната", всеки работен ден от 9:00 - 12:00 и от13:00 - 17:00 часа, при условие, че участникът иска да получи документацията на хартиен носител заплаща 30,00 лева с ДДС. Пълната документация за участие в обществената поръчка е публикувана на интернет- страницата на Министерство на отбраната www.mod. bg, обществени поръчки - профила на купувача, дирекция "Инвестиции в отбраната", от която всеки участник може да изтегли пълната информация за провеждането на обществената поръчка и да подаде оферта без да е закупил документацията от Министерство на отбраната. При поискване от заинтересовано лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето. В този случай, лицето заплаща цената на документацията за участие в процедурата, която е в размер на 30,00 лева с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.12.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.12.2014 г.  Час: 14:00
Място

дирекция "Инвестиции в отбраната", гр.София, ул. "Иван Вазов" № 12.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл.68, ал.3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, участниците в процедурата или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно изискванията на чл.120, ал. 5, т.1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220689, Факс: 02 9515169

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Списък за комплексна доставка на полевите облекла по обособена позиция № 1.
1) Кратко описание

Списък за комплексна доставка на полевите облекла по обособена позиция № 1. 1.Полушуба с подплата за военнослужещи от СВ - 3330 бр. 2.Полушуба без подплата за военнослужещи от СВ - 2175 бр. 3.Клин с подплата за военнослужещи от СВ - 2780 бр. 4.Клин без подплата за военнослужещи от СВ - 5895 бр. 5.Клин летен за военнослужещи от СВ - 13330 бр. 6.Риза с дълъг ръкав за военнослужещи от СВ - 14985 бр. 7.Шапка зимна за военнослужещи от СВ - 3790 бр. 8.Шапка лятна за военнослужещи от СВ - 12300 бр. 9.Полушуба с подплата за военнослужещи от ВВС - 220 бр. 10.Полушуба без подплата за военнослужещи от ВВС - 230 бр. 11.Клин с подплата за военнослужещи от ВВС - 80 бр. 12.Клин без подплата за военнослужещи от ВВС - 800 бр. 13.Клин летен за военнослужещи от ВВС - 2400 бр. 14.Риза с дълъг ръкав за военнослужещи от ВВС - 2885 бр. 15.Шапка зимна за военнослужещи от ВВС - 10 бр. 16.Шапка лятна за военнослужещи от ВВС - 875 бр. 17.Полушуба с подплата за военнослужещи от ВМС - 330 бр. 18.Полушуба без подплата за военнослужещи от ВМС - 20 бр. 19.Клин с подплата за военнослужещи от ВМС - 740 бр. 20.Клин без подплата за военнослужещи от ВМС - 70 бр. 21.Клин летен за военнослужещи от ВМС - 990 бр. 22.Риза с дълъг ръкав за военнослужещи от ВМС - 1420 бр. 23.Шапка зимна за военнослужещи от ВМС - 295 бр. 24.Шапка лятна за военнослужещи от ВМС - 760 бр.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

18400000

Описание:

Дрехи със специално предназначение и аксесоари

3) Количество или обем

1.Полушуба с подплата за военнослужещи от СВ - 3330 бр. 2.Полушуба без подплата за военнослужещи от СВ - 2175 бр. 3.Клин с подплата за военнослужещи от СВ - 2780 бр. 4.Клин без подплата за военнослужещи от СВ - 5895 бр. 5.Клин летен за военнослужещи от СВ - 13330 бр. 6.Риза с дълъг ръкав за военнослужещи от СВ - 14985 бр. 7.Шапка зимна за военнослужещи от СВ - 3790 бр. 8.Шапка лятна за военнослужещи от СВ - 12300 бр. 9.Полушуба с подплата за военнослужещи от ВВС - 220 бр. 10.Полушуба без подплата за военнослужещи от ВВС - 230 бр. 11.Клин с подплата за военнослужещи от ВВС - 80 бр. 12.Клин без подплата за военнослужещи от ВВС - 800 бр. 13.Клин летен за военнослужещи от ВВС - 2400 бр. 14.Риза с дълъг ръкав за военнослужещи от ВВС - 2885 бр. 15.Шапка зимна за военнослужещи от ВВС - 10 бр. 16.Шапка лятна за военнослужещи от ВВС - 875 бр. 17.Полушуба с подплата за военнослужещи от ВМС - 330 бр. 18.Полушуба без подплата за военнослужещи от ВМС - 20 бр. 19.Клин с подплата за военнослужещи от ВМС - 740 бр. 20.Клин без подплата за военнослужещи от ВМС - 70 бр. 21.Клин летен за военнослужещи от ВМС - 990 бр. 22.Риза с дълъг ръкав за военнослужещи от ВМС - 1420 бр. 23.Шапка зимна за военнослужещи от ВМС - 295 бр. 24.Шапка лятна за военнослужещи от ВМС - 760 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3976555 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на полушуба с подплата за военнослужещи от ВМС - "Балкан"
1) Кратко описание

Доставка на полушуба с подплата за военнослужещи от ВМС- "Балкан"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

18400000

Описание:

Дрехи със специално предназначение и аксесоари

3) Количество или обем

Доставка на 100 броя полушуба с подплата за военнослужещи от ВМС- "Балкан"

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
12500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12