Версия за печат

00073-2014-0040

BG-Велико Търново: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. Майка България №2, За: Теодора Минкова, Зорница Кънчева - Миладинова, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 231; 062619 503, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки" и отдел "Опазване на околната среда"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: https://www.veliko-tarnovo.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/198/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл.Майка България №2, За: Иво Крумов Лазаров, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062618 108

Място/места за контакт: ОЦУИГ

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Дейности, свързани с дезинфекция, дезинсекция, дератизация и дезакаризация и други подобни дейности, извършвани в обекти и площи, собственост на Община Велико Търново”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25 (25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на община Велико Търново
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

- дезинфекция, дезинсекция срещу хлебарки, мравки, бълхи, мухи, дървеници и др. на закрити пространства /помещения/ и дератизация - дезинсекция срещу комари и др. летящи насекоми на външни площи на територията на Община Велико Търново - дезакаризация на откритите пространства /тревни площи/

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90921000, 90922000, 90923000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация
Услуги по унищожаване на насекоми и други паразити
Услуги по унищожаване на гризачи

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Интензивността на дейностите е както следва: - дезинфекция, дезинсекция срещу хлебарки, мравки, бълхи, мухи, дървеници и др. на закрити пространства /помещения/ и дератизация – ежемесечно - дезинсекция срещу комари и др. летящи насекоми на външни площи на територията на Община Велико Търново – след възлагане - дезакаризация на откритите пространства /тревни площи/ – след възлагане

Стойност, без да се включва ДДС
396000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

Прогнозен график за следващи поръчки в месеци

30

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 3 900 /три хиляди и деветстотин/ лева, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Гаранцията за изпълнение се определя на 5 % от прогнозната стойност на поръчката. Съгласно чл.60, ал.1 от ЗОП гаранцията за изпълнение и за участие може да бъде представена като банкова гаранция - безусловна и неотменима, като срока на валидност на банковата гаранция за участие трябва да бъде не по-малък от 7 /седем /месеца, считано от крайния срок за подаване на оферти, а срока на банковата гаранция за изпълнение, задължително е с два месеца по- дълъг от срока за изпълнение на договора. При представяне на банкова гаранция за участие или банкова гаранция за изпълнение, участниците съблюдават условията за тях, конкретизирани в документацията за участие. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници- след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.1 и т.2 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно утвърдените бюджети на отделните разпоредители, включени в структурата на Община Велико Търново. Възложителят заплаща услугите съгласно условията на проекта на договор , приложен към документацията. Възложителят дължи плащане само на реално изпълнени услуги в 30 дневен срок след одобряване на фактурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

При участие на обединение се представя - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представряващия, със срок на действие - до приключване изпълнението на поръчката. Ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, не е длъжен да създаде юридическо лице преди подписване на договора, но е необходимо да представи заверено копие на удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми док. и информ.: Плик №1-"Документи за подбор": Списък на док., съдържащи се в офертата;Адм. сведения; Декл., за запознаване с всички обстоят. от значение за поръчката; Декл., че Участникът ще спазва условията за участ. в процедурата; Декл., че Участникът приема проекта на дог.; Регистр. Док. на Участника: ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идент. Информ. в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ и не е вписано в Регистър Булстат, док. по предх. точки се представят за всеки един от участниците в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на бълг. език, ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идент. информация в съответ. със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен; декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, и доказателства за упражняване на проф. дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП- Доказателства за вписване в регистъра на МЗ по чл. 21 от Наредба № 3/24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции, дератизации и дезакаризации – регистър на лицата, които извършват дейностите по дезинфекции, дезинсекции, дератизации и дезакаризации, писмено уведомили МЗ се представя в офиц. превод, а док. по ал. 1, т. 4, 5 (доказателства за икономическото и фин. състояние по чл. 50, посочени в обявлението за обществена поръчка и доказателства за техн. възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени в обявлението за обществена поръчка) и по т. 11 (декл., че са спазени изискванията за закрила на заетостта, вкл. мин. цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5), които са на чужд език, се представят и в превод; Документ за самоличност,ако участникът е ФЛ-заверено копие; Документ за внесена гаранция за участие (платежен документ) или банкова гаранция за участие-оригинал; Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП относно липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1 /от „а” до „д”/, т. 2, т. 3 и т. 4, чл. 47, ал.2, т.1, т.4 и т.5 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Док. за регистрация на Участника по ЗДДС-заверено копие; Нот. заверено пълном. на лицето, упълномощено да представлява Участника (прилага се когато избраното лице не е законен представител на Участника); Декл. за участието на подизпълнители; Декл. от подизпълнител,че е съгласен да участва в процедурата като такъв; Споразумение за създаване на обединение за участие в обществена поръчка (когато Участникът е обединение, което не е ЮЛ)-нот. заверено копие; Декл. от членовете на обединението (когато Участникът е обединение, което не е ЮЛ). Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката": Техн. предложение за изпълнение на поръчката със съдържание и съгласно документацията . Плик №3 "Предлагана цена"- Ценово предложение за изпълнение на поръчката. Когато Участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, док., изискуеми съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП, се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, а документите, изискуеми съгласно чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с мин.езисквания.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Удостоверение от банка или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части , когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установе. Участникът не представя ГФО или някоя от съставните му части , както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс с размер на минимум 190 000 лв. Съгласно чл. 51а, ал.1 от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Представя се доказателство за извършена услуга/и със сходен предмет (изпълнение заедно или по отделно на всяка една от следните дейности: дезинфекция, дезинсекция, дератизация и дезакаризация), съгласно изискванията на чл.51, ал. 4 от ЗОП - удостоверение, издадено от получател или компетентен орган, за извършена услуга, еднаква или сходна на предмета на поръчката, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. дейностите може да са комбинирано или поотделно представени; 2. Декларация, съдържаща посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители на участника, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Съгласно чл. 51, ал.1, т. 9 от ЗОП – декларация за техническото оборудване и транспорт, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката. 4. Сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството ISO 9001:2000 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

към т.1: Участниците трябва да са извършвали заедно или по отделно всяка една от следните дейности: дезинфекция, дезинсекция, дератизация и дезакаризация. към т.2: - наличие на минимум две лица - ръководител на ДДД дейност, което да притежава Удостоверение за правоспособност за ръководител на ДДД дейности издадено от НЦЗПБ, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3/24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции, дератизации и дезакаризации. - Наличие на минимум 12 души за изпълнение на ДДД дейности /дезинфектори/, всеки от които притежава Удостоверение за правоспособност за изпълнител на ДДД дейности, издадено от РИОКОЗ, съгласно чл. 7, ал. 3 от Наредба № 3/24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на ДДД дейности. -Наличие на минимум две лица, притежаващи свидетелство за обучение по дезинфекция на открити и закрити детски площадки и пясъчници издаден от НЦЗПБ. - Наличие на минимум едно лице с професионална квалификация биолог - Наличие на минимум едно лице с професионална квалификация еколог Едно лице може да съвместява две или повече функции към т.3: участниците следва да разполагат с минимален брой техническо оборудване и транспорт, както следва: - не по-малко от 5 /пет/ бр. леки автомобила за транспорт на оборудване и екипи; - не по-малко от 5 /пет/ бр. аерозолни генератора /УЛВ-устройства/ за наземна дезинсекция; - не по-малко от 10 /десет/ бр. леки ръчни/моторни пръскачки за наземна дезинфекция и дезинсекция; към т.4 Участниците да имат внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2000 или еквивалентна, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват ДДД дейности. Съгласно чл. 51а, ал.1 от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ц – Ценови критерий – определя най-доброто ценово предложение, Ценовият критерий се определя по формулата: Ц = Ц1 х 20% + Ц2 х 30% + Ц3 х 25% + Ц4 х 25; Ц1 – е сумата от предложената цена за дезинсекция за един м.кв. на една обработка + предложената цена за дезинфекция за един м.кв. на една обработка + предложената цена за дератизация за един м.кв. на една обработка + предложената цена за мониторинг за един м.кв. на една обработка и е с тежест 20 % от общата оценка на ценовия критерий;; тежест: 40
Показател: М – МЕТОДОЛОГИЯ за изпълнението на поръчката – максималната стойност по този показател е 60 , като същият е сборен показател и включва два подпоказателя:; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 044 - 073503 от 04.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 CYP
Условия и начин на плащане

Съгласно чл. 28, ал. 6 от ЗОП документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, като в този случай съответното лице дължи заплащане на цената на документацията от 24 (двадесет и

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

210

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.11.2014 г.  Час: 14:00
Място

Административната сграда на община Велико Търново

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурага или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

17.04.2017г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие може да бъде намерена на профил на купувача - https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/ , където ще бъдат публикувани всички уведомления, писма, разяснения във връзка с движението на процедурата, в това число разяснения по направени запитвания по документацията, променената документация, в случай на решение за промяна, обявление за датата и часа за отваряне на ценовите оферти и други уведомления до заинтересованите лица.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ