Версия за печат

00254-2014-0017

BG-гр. Рудозем: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

Община Рудозем, ул. "България" №15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, България 4960, гр. Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Място/места за контакт: Община Рудозем, гр. Рудозем,ул. "България" №15

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/izbor-na-izpalnitel-na-stroitelno-montajni-raboti-po-proekt-razvitie-na-infrastrukturata-za-otpada-105.html.

Електронен достъп до информация: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/izbor-na-izpalnitel-na-stroitelno-montajni-raboti-po-proekt-razvitie-na-infrastrukturata-za-otpada-105.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

”Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект „Развитие на инфраструктурата за отпадъчни води на гр. Рудозем – довеждащ колектор за отпадъчни води до съществуващ колектор за гр. Рудозем и частично доизграждане и реконструкция на В и К мрежата на гр. Рудозем”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Рудозем
Код NUTS: BG424
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

”Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект „Развитие на инфраструктурата за отпадъчни води на гр. Рудозем – довеждащ колектор за отпадъчни води до съществуващ колектор за гр. Рудозем и частично доизграждане и реконструкция на В и К мрежата на гр. Рудозем” Основната цел на този проект е да се избере оптимално решение за отвеждане на отпадъчните води от гр.Рудозем до съществуващият довеждащ колектор за ПСОВ гр.Рудозем с частично доизграждане и реконструкция на съществуващата В и К мрежа. Проектът цели да се намали неблагоприятното въздействие върху околната среда чрез осигуряване на максимално натоварване на изградената и в експлоатация Пречиствателната станция за отпадъчни води на гр.Рудозем, която изпуска пречистени отпадъчни води в съответствие с българските стандарти за управление на заустваните води. Предвижда се изпълнението на строителните работи да се извърши съгласно изготвени от Възложителя работни проекти за водопроводната мрежа на гр. Рудозем. Предвижда се да бъдат изградени и реконструирани водопроводите в участъците, които съвпадат с изграждането на нови канализационни клонове. Дължините на всички водопроводи, които ще се изграждат и реконструират са описани в Приложение №1 към техническата спецификация от документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45231300, 45232150, 45232400, 45232410, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се изпълнението на строителните работи да се извърши съгласно изготвени от Възложителя работни проекти за водопроводната мрежа на гр. Рудозем. Ще бъдат изградени и реконструирани водопроводите в участъците, които съвпадат с изграждането на нови канализационни клонове. Предвидени са следните строително монтажни работи: Водопроводни клонове: - 11 204,05м; Сградни водопроводни отклонения: 349бр., с дължина 1 834,70м; Направа на предпазни диги за осушаване на речното корито на река Арда - 800,00м3; Изграждане на изпускатели с направа на 7бр. ревизионни шахти; Преминаване под река Арда – 1бр; Преминаване над река Арда по мостова конструкция – 1бр.; Преминаване на главен клон през съществуващ водосток – 1бр.; Изграждане на дюкер с входна и изходна шахта– 1бр.; Направа на ревизионни шахти по главен клон – 87бр.; Сградни канализационни отклонения– 342бр., с дължина 1 745,35м; Реконструкция на съществуващ главен клон с доставка на бетонови тръби Ф500 – 491,12м; Изграждане на дъждовна канализационна система с полагане на 5 839,98м тръби; Улични оттоци – 284бр., с дължина 1 248,76м; Дъждовни ревизионни шахти – 247бр.; Направа на битови ревизионни шахти – 372бр.; Изграждане на укрепителна стена към канализационен колектор – 1бр.;

Стойност, без да се включва ДДС
15358113.1 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

18

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи като част от офертата си гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 150 000.00 лева (сто и петдесет хиляди лева) . Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Рудозем: IBAN: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, предвиждащи възможността за задържането и усвояването й по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал в Плик №1 като част от офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа, респективно усвоява по реда на чл. 61, ал.1 и ал.2 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора: Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора, като подлежи на внасяне при подписване на конкретен договор за възлагане. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Рудозем: IBAN: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията проекто-договор. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на “Развитие на инфраструктурата за отпадъчни води на гр. Рудозем – довеждащ колектор за отпадъчни води до съществуващ колектор за гр. Рудозем” ще се осигури по ОП "Околна среда", който се изпълнява по Приоритетна ос:1 по процедура с референтен №: BG161PO005/11/1.12/02/25. ВАЖНО!!! В случай, че поради каквато и да е причина финансирането по проекта не бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи или да изиска сключване на анекс към договора поради намаляване на договорените цени или договорени количества или отпадане на дейности. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по банков път, по посочена банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: 4.1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 20 % от общата стойност на договора с ДДС, в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на договора и след представяне от страна на Изпълнителя на Запис на заповед на предявяване в полза на Възложителя, за сума, равна на стойността на авансовото плащане, както и получаване на положително уведомление от страна на Управляващия орган на ОПОС за осигуряване на финансирането и изпращане на възлагателно писмо до изпълнителя за започване на изпълнението по договора. Аванс.плащане се приспада пропорционално от межд-те плащания до погасяване на пълния му размер. След получаване на аванс.плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да издаде фактура. След оконч.приспадане на аванса, Възложителят връща Записа на заповед. 4.2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 95 % от ст-та на договора с ДДС, след пропорционално приспадане на аванс.плащане, се извършват в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на конст.протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на ОПОС за искане на средства, доказващи колич.и кач.изпълнение на дадения вид дейност.Сборът от авансовото и междинните плащания не може да навишава 95 % от стойността на договора. МЕЖД.ПЛАЩАНИЯ се извършват за реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в КСС към ценовата оферта единична цена за всяка дейност. 4.3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Конст.акт за устан.годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба №3/31.007.2003г. в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на конст.протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на ОПОС за искане на средства, доказващи кол.и кач.изпълнение на дад.вид дейност. Размерът на оконч.плащане се изчислява като от общо одобрените от Възложителя суми по договора се приспаднат изв.плащания. 4.4. Сборът от стойностите на извършените плащания не може да надхвърля общата стойност на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за регистрация като юридическо лице. При участие в процедурата на участникът, който е обединение, нерегистрирано като самостоятелно юридическо лице, то участниците в обединението сключват споразумение, с нотариална заверка на подписите, което трябва да съдържа клаузи, гарантиращи, че всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; че представляващия обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението или анекс към него следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на процедурата. Kогато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обед-то –участниците представят и документ, подписан от лицата в обединението, с нотариална заверка на подписите, в който се посочва представляващият.Не се допускат промени в състава на обединението след изтичането на срока за подаване на офертите.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

По отн-е на участник трябва да не е налице някое от усл-та на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2, т.3 и т.4, ал.2 т.1, т.2а (предл.първо), т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лицето, което ще участва пряко в изпълнението на СМР трябва да е вписано в ЦПРС и да има издадено удост-е от КСБ за изпълнение на строежи за съотв. кат-я, предмет на наст.общ.поръчка. В тази връзка, участниците доказват посоченото, съгласно чл. 49,ал.1 ат ЗОП. В случай, че участникът е чужд. лице, което не е вписано в ЦПРС и не попада в хипотезата на чл. 3, ал. 2, изр. второ от ЗКС, следва към датата на подаване на офертата си, същият да приложи декл-я (св. текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (за повече инф-я: http://register.ksb.bg/), отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител в 25-дн. срок от получаване на реш-то за определянето му за изпълнител ще представи изискваните по настоящата точка документ, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. Когато участникът е обед-е или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обед-то, съотв. подизпълнител, който ще поеме извършването на строителството. Участниците представят Плик 1, съдържащ:1.Списък на докум-те, и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2.Оферта, съгласно чл. 28, ал. 1, т. 8 от ЗОП;3.Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ, когато участникът е юр. л. или ЕТ, съответно копие от документа за самоличност, когато участникът е физ. л. (при участик, чужд. лице, съотв. документ се представя в офиц. превод)., и/или друга идентифицираща инф-я в съответствие със законод-то на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включ. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – юр. л. или ЕТ, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удост-я за акт. състояние(за чужд. лица, документът се представя в превод).Чуждестранните юр. лица прилагат еквив. документ на съдебен или админ. орган от държавата, в която са установени.; 4.Доказ-ва за изпълнение на икон-те и фин-те изискв. към участника съгл. т.ІІІ.2.2.; 5.Доказ-ва за изпълнение на изискв. към участника техн. възможности и/или квал-я съгл. т.ІІІ.2.3.; 6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 7.Декл-я по чл. 56, ал.1, т. 11 ЗОП съгл. разд.VІ.3 от обявл.; 8.Декл-я по чл. 56, ал. 1, т.12 ЗОП; 9.Декл-я по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизп., с посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизп. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на общ. поръчка, и предвидените подизпълнители;10. Декл-я – съгласие за участие на подизпълнител; 11.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие на документа за внесена гаранция под формата на парична сума, и двете във формата предвидени в указанията на обявлението; 12.Нот. зав. пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в наст.процедура, ако е разл.от това по акт.рег.; 13.При участници обед-я - копие на договора за обед-е, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обед-то - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;14.Декл-я за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект; 15. Декл-я за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55,ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8,ал. 8, т.2 от ЗОП;16.Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ „Техническо предложение“ и ако е приложимо декл-я по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; 17.Плик №3 „Предлагана цена”.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверениe от банкa; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 3.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. В случаите по т. 2 и т.3 възложителят няма право да изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Възложителят поставя изискване за финансов ресурс, с който да разполага участникът в размер на 1 500 000,00 лв (един милион и петстотин хиляди лева); * При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. *** Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на горното трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Поставените изисквания следва да бъдат доказани с представяне на декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. 2. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверени от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието за внедрени: ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен, и по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 3. Обстоятелство се доказва с представянето на Декларация, съдържаща Списък на обектите за строителство, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата процедура , и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Попълва се и се представя приложеният образец. Представя се в оригинал с подпис. 4. Поставените изисквания следва да бъдат доказани с представяне на декларация, съдържаща списък и описание на строителни машини и техническо оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение предмета на обществената поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки от участниците следва да разполага минимум със следните експерти за изпълнение на поръчката: 1.1.Технически ръководител – строителен инженер „магистър”, стаж по специалността минимум 5 години; 1.2.Специалист– контрол на качеството – строителен инженер „магистър”, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, стаж по специалността минимум 5 години; 1.3.Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо валидно удостоверение за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, стаж по специалността си минимум 5 години; 1.4.Специалист по опазване на окол. среда – образование или професионална квалификация в направление "екология", стаж по специалността минимум 5 години; 1.5. Ръководител на екипа, инженер ВиК, ХМС, ХТС или ПГС или еквивалентно; с минимум 5 години общ професионален опит, от които минимум 5 години в областта на ВиК системи и/или ПСОВ; 2. Лице, което ще изпълнява СМР, следва да има въведена система за управление на качеството и опазване на околната среда с обхват строително-монтажни работи, съгласно съответните системи: 2.1. ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество или еквивалентно; 2.2. ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно; 3.Участ-т следва да има изпълнено строителство през посл. 5 г., считано до датата на подаване на офертата, най-малко 1 обект за изпълнение на строителство, еднакво или сходно* с предмета на поръчката.За строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа и канализация. 4. Участникът трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на поръчката: • Багер – 3 броя; • Самосвал – 6 броя; • Миничелен товарач – 2 броя; • Бетоновоз – 1 брой; • Бетонпомпа – 1 брой; • Автокран – 1 брой; • Валяк – 2 броя; • Машина за рязане на асфалт – 1 брой; • Асфалтополагаща машина – 1 брой; • Виброплоча – 2 броя; • Водни помпи – 2 броя; • Водоноска – 1 брой. *В случай на участие на обединение/консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани с дейностите предмет на настоящата обществена поръчка. ** При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. *** Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на горното трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение– П1; тежест: 10
Показател: Техническо предложение–П2; тежест: 60
Показател: Предлагана цена– П3; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка.Цената на документацията на хартиен носител е 10 лв. без ДДС или 12 лв. с ДДС. Сумата може да бъде заплатена в посочения в обявлението срок на касата на Община Рудозем, находяща се в град Рудозем, ул. „България“ №15 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на Община Рудозем: IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 448090, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF. Документацията може да се получи и чрез куриер за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията.Документацията за участие се публикува на официалния уеб-сайт на Община Рудозем - www.rudozem.bg, Раздел „Профил на купувача” едновременно с публикуването на настоящото обявление.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.11.2014 г.  Час: 12:00
Място

Сградата на Община Рудозем

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нот. заверка на подписа.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на Процедура BG161PO005/11/1.12/02/25 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации между 2 000 и 10 000 е.ж.”, Оперативна програма „Околна среда”, Приоритетна ос 1.

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Пълен достъп до документацията е предоставен и на официалната интернет страница наВъзложителя , раздел „Профил на купувача“: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/izbor-na-izpalnitel-na-stroitelno-montajni-raboti-po-proekt-razvitie-na-infrastrukturata-za-otpada-105.html Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя, раздел „Профил на купувача“: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/izbor-na-izpalnitel-na-stroitelno-montajni-raboti-po-proekt-razvitie-na-infrastrukturata-za-otpada-105.html Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2 Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 60%. Изчислява се по формулата: П2 = А + Б, Където: А.ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ-60т. и Б.УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА-40т. ОБЩО: 100т. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект. ВАЖНО!!! В случай, че поради каквато и да е причина финансирането по проекта не бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи или да изиска сключване на анекс към договора поради намаляване на договорените цени или договорени количества или отпадане на дейности.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ