Версия за печат

00035-2014-0002

BG-Костинброд: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Костинброд, ул."Охрид"№1, За: Снежа Трендафилова - главен юрисконсулт, Ангел Милчев - юрисконсулт, Република България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68722; 0721 68720; 0721 68752, E-mail: obshtina@kbrod.net, Факс: 0721 68777

Място/места за контакт: "Център за информация и услуги на гражданите"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: kostinbrod.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за извършване на дейностите по обучения и свързаната с тях логистика по проект „Укрепване на организационният капацитет, екипната ефективност и усъвършенстване на професионалната компетентност на служителите от община Костинброд", финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет 2007 – 2013”, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/ 13/ 2.2-11., Договор за БФП №13-22-44/04.12.2013 г."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорът се отнася за дейности, планирани в рамките на проект: „Укрепване на организационният капацитет, екипната ефективност и усъвършенстване на професионалната компетентност на служителите от община Костинброд” финансиран от Европейски социален фонд чрез Оперативна програма „Административен капацитет 2007 – 2013”, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/ 13/ 2.2-11. Услугата по договора е включва извършване на дейности по реализиране на обучения и свързаната с тях логистика по цитирания проект и включва: 1.Обучение за Ефективно лидерство за 12 служители, 2. Логистика за обучение по Ефективно лиделство за 12 участника, 3. Обучение за Лична ефективност за 423 служители на община Костинброд,4. Логистика за обучение по Лична ефективност за 42 участника, 5.Обучение за Екипна ефективност за 42 служители на община Костинброд, 6. логистика за обучение по Екипна ефективност за 42 участника. Обучението за Ефективно лиделство ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 12 участника. Такова обучение ще преминат служители от ръководния персонал на община Костинброд– кмет, кметски наместници, заместник – кметове, секретар на общината, директор дирекция и началник отдели. Обученията от направление Ефективно лидерство са създадени, за да подобрят личностните компетенции, свързани с управлението на хора, екипи, организации и работни процеси., Обучение: „Лична ефективност”- ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 42 участника, разделени на 3 групи по 14 човека. Участниците в това обучение ще изградят умения, свързани с управление на времето, управление на стреса, креативно мислене и др. Обученията от направление Лична ефективност са насочени към подобряването на широк кръг от личностни и професионални компетенции на хора от различни сфери на дейност, Обучение: „Екипна ефективност” - ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 42 участника, разделени на 3 групи по 14 човека. Служителите ще бъдат запознати с най - съвременни методи и похвати за работа в екип, ефективно сътрудничество, мотивация на служителите и т.н. Обучението ще бъде изнесено, като в него ще бъдат включени елементи на ролеви игри и повишаване на доверието между служителите, изграждане на екип., Дейността относно логистиката свързана с обученията, включва следното: 1. Логистика за Обучение № 1: „Ефективно лидерство” - изпълнителят ще осигури:Логистика за обучението, транспорт за 12 души и лектор от община Костинброд до място за провеждане на обучението и връщане обратно след неговото приключване, настаняване в хотел за 3 дни, с подходяща зала за провеждане на обучението, необходимата техника за провеждане на обучението, кафе-паузи, храна за 12 участника, 2. Логистика за Обучение : „Лична ефективност” - изпълнителят ще осигури: транспорт за 42 души и 2 - ма лектори от община Костинброд до място за провеждане на обучението и връщане обратно след неговото приключване, настаняване в хотел за 3 дни с подходяща зала за провеждане на обучението, необходимата техника за провеждане на обучението, кафе-паузи, храна за 42 участника, 3. Логистика за Обучение: „Екипна ефективност” - изпълнителят ще осигури: транспорт за 42 души и 2 лектори от община Костинброд до място за провеждане на обучението и връщане обратно след неговото приключване, настаняване в хотел за 3 дни, с подходяща зала за провеждане на обучението, необходимата техника за провеждане на обучението, кафе-паузи, храна за 42 участника. Подробно описание на изпълнението им е описано в договора и техническото предложение на изпълнителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80400000, 80500000, 80000000

Описание:

Образование за възрастни и други образователни услуги
Услуги по обучение
Образователни и учебно-тренировъчни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
60480 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: I. Техническа оферта: ТО=А1+А2; ; тежест: 60
Показател: 1. Под показател: Срок за организиране на обученията - А1; тежест: 30
Показател: 2. Под показател : Стратегия за провеждане на обученията - А2=С1+С2; тежест: 30
Показател: 2.1 Под показател на А2: Методология за провеждане на обученията - С1; тежест: 15
Показател: 2.2.Под показател на А2: Логистична организация на обученията - С2; тежест: 15
Показател: II. Финансова оценка - ФО=(Ц min /Цn); тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 598718 от 10.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 111 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Избор на изпълнител за извършване на дейностите по обучения и свързаната с тях логистика по проект „Укрепване на организационният капацитет, екипната ефективност и усъвършенстване на професионалната компетентност на служителите от община Костинброд"
V.1) Дата на сключване договора
15.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

фондация „Обшество на познанието” с ЕИК: 131180266, представлявано от Албена Милчева Монова, като неин изпълнителен директор и със седалище и адрес на управление: гр.Девин, ул. “Гордьо Войвода“ и адрес за кореспонденция: гр.София 1404, жк. Стрелбище, бл.112, вх В, ет.10, ап.80, жк. Стрелбище, бл.112, вх В, ет.10, ап.80, Република България 1404, София, Тел.: 0887 137033, Факс: 02 9262043

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 60480 BGN без ДДС
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект „Укрепване на организационният капацитет, екипната ефективност и усъвършенстване на професионалната компетентност на служителите от община Костинброд“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд,ДБФП № 13-22-44/04.12.2013 г., проектно предложение №13-22-44/15.05.2013 г, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линияBG051PO002/ 13/ 2.2-11

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Оферта с вх. № 08-00-104/1/31.05.2014г. от „Евробул Тренинг” ООД с ЕИК: 175103969, представлявано от Красимира Господинова Абаджиева-като неин управител със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Христо Белчев”, №8, ет.4, тел.: 02/9883515, факс: 02/9870835, e-mail: m.dincheva@eurobulholding.com, подадена в 14.15 часа на 31.05.2014г. 2. Оферта с вх. № 08-00-104/2/02.06.2014г. от фондация „Обшество на познанието” с ЕИК: 131180266, представлявано от Албена Милчева Монова, като неин изпълнителен директор и със седалище и адрес на управление: гр.Девин, ул. “Гордьо Войвода“, общински недвижим имот, и адрес за кореспонденция: гр.София 1404, жк. Стрелбище, бл.112, вх В, ет.10, ап.80, тел.: 0887/137 033, факс: 02/9262043, e- mail: officeksf @ gmail.com подадена в 10.30 часа на 02.06.2014г. 3. Оферта с вх. № 08-00-104/3/02.06.2014г. от „Ваканция” ООД с ЕИК:121233279 представлявано от Георги Милошев Георгиев и Бранислава Димитрова Недялкова, като нейни управители със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Планиница” №1 и адрес за кореспонденция: гр.София 1000, ул.“Лавале“ 36, тел.: 02 9805610, факс: 02/ 9805612, e- mail: vakancia@еinet.bg подадена в 10.40 часа на 02.06.2014г. 4. Оферта с вх. № 08-00-104/4/02.06.2014г. от „Гетони Партнърс” ЕООД с ЕИК:201197620, представлявано от Тошко Илиев Горанов, като неин управител със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, п.к. 1750, р-н „Младост-1“, бл.26, вх.А/Б, ет.Партер тел.:0468 15 60, факс: 08955 28 695, getoni_partners@abv.bg, подадена в 11.11 часа на 02.06.2014г. 5. Оферта с вх. № 08-00-104/5/02.06.2014г. от Нов Български Университет- Център за професионално и продължаващо обучение с ЕИК:000677803, представлявано от Емилия Илиева Трифонова, директор на ЦППО на НБУ, упълномощен представител, със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, ул.“Монтевидео“ № 21, тел.:02/8110108, 0884 026 910, факс:02/8110157, е-mail: etrifonova @nbu . bg, подадена в 13.58 часа на 02.06.2014г. 6. Оферта с вх. № 08-00-104/6/02.06.2014г. от „РААБЕ България“ ООД с ЕИК: 121250175, представлявано от Надежда Христова Цветкова, като неин управител със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, р-н Искър, жк Дружба 2, бул. “Проф. Цветан Лазаров“ № 112, ет. 2, тел.:02/974 17 79, факс:02/974 17 69, е-mail: office@raabebg.com, подадена в 15.07 часа на 02.06.2014г. 7. Оферта с вх. № 08-00-104/7/02.06.2014г. от обединение „ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ-БИЗНЕС ЗНАНИЯ” с ЕИК:040188503, с упълномощен водещ член ЕТ „Персонал Консулт-Ганчо Попов“, представлявано от Ганчо Попов, като неин управител със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, кв. Овча Купел, ул. „Драгоман“ 16, адрес за кореспонденция: гр. София, п.к.1303, бул. „Христо Ботев“ 77а, тел.:02 931 24 00, факс: 02 931 18 02, e- mail: g.popov@еinet.bg подадена в 15.32 часа на 02.06.2014г. от Явор Живков Гочев, чрез пълномощно. 8. Оферта с вх. № 08.00-104/8/02.06.2014г. на участник „Техникъл Трейдинг България“ с лице за контакт Радостина Даковска, адрес за кореспонденция- гр. София, ул. „Овче поле”, №122, ет. 4, тел.: о2/813 9607, факс: 02/813 9602. Комисията констатира, че оферта е подадена в 16.15 часа на 02.06.2014г., т.е. след крайният срок, определен от Възложителя, а именно 16.00 часа на 02.06.2014г., в резултат на което офертата не e отваряна, подателят е уведомен и незабавно му е върната.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор