00035-2014-0002
Технически редакции | ||
17.10.2014 13:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2014 13:01 ч. : | 17/10/2014 12:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2014 13:01 ч. : | 17/10/2014 12:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.10.2014 13:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Костинброд: 27 - Други услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
община Костинброд, ул."Охрид"№1, За: Снежа Трендафилова - главен юрисконсулт, Ангел Милчев - юрисконсулт, Република България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68722; 0721 68720; 0721 68752, E-mail: obshtina@kbrod.net, Факс: 0721 68777
Място/места за контакт: "Център за информация и услуги на гражданите"Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: kostinbrod.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за извършване на дейностите по обучения и свързаната с тях логистика по проект „Укрепване на организационният капацитет, екипната ефективност и усъвършенстване на професионалната компетентност на служителите от община Костинброд", финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет 2007 – 2013”, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/ 13/ 2.2-11., Договор за БФП №13-22-44/04.12.2013 г."
Договорът се отнася за дейности, планирани в рамките на проект: „Укрепване на организационният капацитет, екипната ефективност и усъвършенстване на професионалната компетентност на служителите от община Костинброд” финансиран от Европейски социален фонд чрез Оперативна програма „Административен капацитет 2007 – 2013”, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия BG051PO002/ 13/ 2.2-11. Услугата по договора е включва извършване на дейности по реализиране на обучения и свързаната с тях логистика по цитирания проект и включва: 1.Обучение за Ефективно лидерство за 12 служители, 2. Логистика за обучение по Ефективно лиделство за 12 участника, 3. Обучение за Лична ефективност за 423 служители на община Костинброд,4. Логистика за обучение по Лична ефективност за 42 участника, 5.Обучение за Екипна ефективност за 42 служители на община Костинброд, 6. логистика за обучение по Екипна ефективност за 42 участника. Обучението за Ефективно лиделство ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 12 участника. Такова обучение ще преминат служители от ръководния персонал на община Костинброд– кмет, кметски наместници, заместник – кметове, секретар на общината, директор дирекция и началник отдели. Обученията от направление Ефективно лидерство са създадени, за да подобрят личностните компетенции, свързани с управлението на хора, екипи, организации и работни процеси., Обучение: „Лична ефективност”- ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 42 участника, разделени на 3 групи по 14 човека. Участниците в това обучение ще изградят умения, свързани с управление на времето, управление на стреса, креативно мислене и др. Обученията от направление Лична ефективност са насочени към подобряването на широк кръг от личностни и професионални компетенции на хора от различни сфери на дейност, Обучение: „Екипна ефективност” - ще бъде с продължителност 3 дни и ще обхване общо 42 участника, разделени на 3 групи по 14 човека. Служителите ще бъдат запознати с най - съвременни методи и похвати за работа в екип, ефективно сътрудничество, мотивация на служителите и т.н. Обучението ще бъде изнесено, като в него ще бъдат включени елементи на ролеви игри и повишаване на доверието между служителите, изграждане на екип., Дейността относно логистиката свързана с обученията, включва следното: 1. Логистика за Обучение № 1: „Ефективно лидерство” - изпълнителят ще осигури:Логистика за обучението, транспорт за 12 души и лектор от община Костинброд до място за провеждане на обучението и връщане обратно след неговото приключване, настаняване в хотел за 3 дни, с подходяща зала за провеждане на обучението, необходимата техника за провеждане на обучението, кафе-паузи, храна за 12 участника, 2. Логистика за Обучение : „Лична ефективност” - изпълнителят ще осигури: транспорт за 42 души и 2 - ма лектори от община Костинброд до място за провеждане на обучението и връщане обратно след неговото приключване, настаняване в хотел за 3 дни с подходяща зала за провеждане на обучението, необходимата техника за провеждане на обучението, кафе-паузи, храна за 42 участника, 3. Логистика за Обучение: „Екипна ефективност” - изпълнителят ще осигури: транспорт за 42 души и 2 лектори от община Костинброд до място за провеждане на обучението и връщане обратно след неговото приключване, настаняване в хотел за 3 дни, с подходяща зала за провеждане на обучението, необходимата техника за провеждане на обучението, кафе-паузи, храна за 42 участника. Подробно описание на изпълнението им е описано в договора и техническото предложение на изпълнителя.
80400000, 80500000, 80000000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
8
фондация „Обшество на познанието” с ЕИК: 131180266, представлявано от Албена Милчева Монова, като неин изпълнителен директор и със седалище и адрес на управление: гр.Девин, ул. “Гордьо Войвода“ и адрес за кореспонденция: гр.София 1404, жк. Стрелбище, бл.112, вх В, ет.10, ап.80, жк. Стрелбище, бл.112, вх В, ет.10, ап.80, Република България 1404, София, Тел.: 0887 137033, Факс: 02 9262043
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
проект „Укрепване на организационният капацитет, екипната ефективност и усъвършенстване на професионалната компетентност на служителите от община Костинброд“, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд,ДБФП № 13-22-44/04.12.2013 г., проектно предложение №13-22-44/15.05.2013 г, приоритетна ос IІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линияBG051PO002/ 13/ 2.2-11
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.10.2014 г.
1. Оферта с вх. № 08-00-104/1/31.05.2014г. от „Евробул Тренинг” ООД с ЕИК: 175103969, представлявано от Красимира Господинова Абаджиева-като неин управител със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Христо Белчев”, №8, ет.4, тел.: 02/9883515, факс: 02/9870835, e-mail: m.dincheva@eurobulholding.com, подадена в 14.15 часа на 31.05.2014г. 2. Оферта с вх. № 08-00-104/2/02.06.2014г. от фондация „Обшество на познанието” с ЕИК: 131180266, представлявано от Албена Милчева Монова, като неин изпълнителен директор и със седалище и адрес на управление: гр.Девин, ул. “Гордьо Войвода“, общински недвижим имот, и адрес за кореспонденция: гр.София 1404, жк. Стрелбище, бл.112, вх В, ет.10, ап.80, тел.: 0887/137 033, факс: 02/9262043, e- mail: officeksf @ gmail.com подадена в 10.30 часа на 02.06.2014г. 3. Оферта с вх. № 08-00-104/3/02.06.2014г. от „Ваканция” ООД с ЕИК:121233279 представлявано от Георги Милошев Георгиев и Бранислава Димитрова Недялкова, като нейни управители със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Планиница” №1 и адрес за кореспонденция: гр.София 1000, ул.“Лавале“ 36, тел.: 02 9805610, факс: 02/ 9805612, e- mail: vakancia@еinet.bg подадена в 10.40 часа на 02.06.2014г. 4. Оферта с вх. № 08-00-104/4/02.06.2014г. от „Гетони Партнърс” ЕООД с ЕИК:201197620, представлявано от Тошко Илиев Горанов, като неин управител със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, п.к. 1750, р-н „Младост-1“, бл.26, вх.А/Б, ет.Партер тел.:0468 15 60, факс: 08955 28 695, getoni_partners@abv.bg, подадена в 11.11 часа на 02.06.2014г. 5. Оферта с вх. № 08-00-104/5/02.06.2014г. от Нов Български Университет- Център за професионално и продължаващо обучение с ЕИК:000677803, представлявано от Емилия Илиева Трифонова, директор на ЦППО на НБУ, упълномощен представител, със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, ул.“Монтевидео“ № 21, тел.:02/8110108, 0884 026 910, факс:02/8110157, е-mail: etrifonova @nbu . bg, подадена в 13.58 часа на 02.06.2014г. 6. Оферта с вх. № 08-00-104/6/02.06.2014г. от „РААБЕ България“ ООД с ЕИК: 121250175, представлявано от Надежда Христова Цветкова, като неин управител със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, р-н Искър, жк Дружба 2, бул. “Проф. Цветан Лазаров“ № 112, ет. 2, тел.:02/974 17 79, факс:02/974 17 69, е-mail: office@raabebg.com, подадена в 15.07 часа на 02.06.2014г. 7. Оферта с вх. № 08-00-104/7/02.06.2014г. от обединение „ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ-БИЗНЕС ЗНАНИЯ” с ЕИК:040188503, с упълномощен водещ член ЕТ „Персонал Консулт-Ганчо Попов“, представлявано от Ганчо Попов, като неин управител със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, кв. Овча Купел, ул. „Драгоман“ 16, адрес за кореспонденция: гр. София, п.к.1303, бул. „Христо Ботев“ 77а, тел.:02 931 24 00, факс: 02 931 18 02, e- mail: g.popov@еinet.bg подадена в 15.32 часа на 02.06.2014г. от Явор Живков Гочев, чрез пълномощно. 8. Оферта с вх. № 08.00-104/8/02.06.2014г. на участник „Техникъл Трейдинг България“ с лице за контакт Радостина Даковска, адрес за кореспонденция- гр. София, ул. „Овче поле”, №122, ет. 4, тел.: о2/813 9607, факс: 02/813 9602. Комисията констатира, че оферта е подадена в 16.15 часа на 02.06.2014г., т.е. след крайният срок, определен от Възложителя, а именно 16.00 часа на 02.06.2014г., в резултат на което офертата не e отваряна, подателят е уведомен и незабавно му е върната.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г