Версия за печат

00145-2014-0161

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт - Териториално поделение на НОИ - София - град, бул. "Александър Стамболийски" №62-64, За: Красимир Йорданов Атанасов, Република България 1303, София, Тел.: 02 9261792, E-mail: Krasimir.Atanasov@sofia.nssi.bg, Факс: 02 9261940

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управление на държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управление на държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ- София град" по две обособени позиции: Позиция №1 "Доставка на пощенски пликове и папки за досиета" и Позиция №2 "Доставка на офис принадлежности"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: административната сграда на НОИ, намираща се на бул. "Ал.Стамболийски" № 62-64
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ - София-град по две обособени позиции: Позиция №1 "Доставка на пощенски пликове и папки за досиета" и Позиция №2 "Доставка на офис принадлежности". Артикулите, предмет на доставките са инидивидуализирани по видове, технически изисквания и количество в предложението за изпълнение, което е неразделна част от договорите. Посочените количества са прогнозни и ориентировъчно посочени за срока на изпълнението на договора / две години/. Възложителят си запазва правото да заявява неограничени количества от посочените артикули в зависимост от конкретните нужди на учреждението за срока на договорите. Възложителят може да заявява доставка и на други артикули от официалния фирмен каталог на участника, като за тях ползва уговорената търговска отстъпка от каталожната цена.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30199230, 30199711, 22852100, 22850000

Описание:

Принадлежности за офиса
Пощенски пликове
Отпечатани пликове с адресен прозорец
Папки за досиета
Класьори и аксесоари за тях

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
164000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена цена; тежест: 70
Показател: предложена търговска отстъпка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 587704 от 25.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 610701 от 25.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ГД-14 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Доставка на пощенски пликове и папки за досиета"
V.1) Дата на сключване договора
13.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел-98" ООД, бул."Христо Смирненски" №53, България 1505, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 104000 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История ГД-15 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Доставка на офис принадлежности"
V.1) Дата на сключване договора
13.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел-98" ООД, бул. Христо Смирненски" №53, България 1505, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.10.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор