04861-2014-0001
Технически редакции | ||
16.10.2014 13:49 ч. : | 16/10/2014 13:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.10.2014 13:49 ч. : | 16/10/2014 13:49 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Изпълнителна агенция по трансплантация, ул. „Братя Миладинови” № 112, За: Кирил Кирилов - директор дирекция "Финансово-стопанска и административна дейност", Република България 1000, София, Тел.: 02 8135019, E-mail: kiril.kirilov@bgtransplant.bg, Факс: 02 9316151
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgtransplant.bg/iat/index.php.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgtransplant.bg/iat/news.php?target_f=Обществени поръчки.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Национална агенция/служба
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Извършване на функционален анализ на Изпълнителна агенция по трансплантация, извършване на дейности с цел избягване на дублиращи функции, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност от дейността, разработване на методика и индикатори за мониторинг и управление на въведените нови организационни правила и стратегии, и провеждане на съпътстващо обучение, свързано с провеждания функционален анализ”
Възлагане на обществена поръчка
Дейност 1: Извършване на функционален анализ, в т.ч. анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността – до 6 (шест) месеца, считано от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка. Дейност 2: Дейности с цел избягване на дублиращи функции, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност от дейността – до 5 (пет) месеца, считано от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка. Дейност 3: „Извеждане” на функции, сливане/разделяне на звена – в случай че анализът е показал необходимост от това, разработване и въвеждане на стратегия за организационно развитие и модели за управление на промените и въвеждане на механизми за оценка на ефикасността и ефективността на административната структура– до 5 (пет) месеца, считано от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка. Дейност 4: Разработване на методика и индикатори за мониторинг и управление въведените нови организационни правила и стратегии – до 7 (седем) месеца от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществена поръчка. Дейност 5: Организиране и провеждане на работни дискусии и участие в работни срещи – периодично, преди започване на всеки от етапите на функционалния анализ и съгласно графика на проекта. Дейност 6: Провеждане на съпътстващо обучение за въвеждане и прилагане на новите правила, методологии и процедури, изготвени в резултат на извършения функционален анализ – до 8 (осем) месеца от датата на влизане в сила на договора за възлагане на обществена поръчка.
79410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предмет на поръчката е „Извършване на функционален анализ на Изпълнителна агенция по трансплантация, извършване на дейности с цел избягване на дублиращи функции, постигане на по-висока ефективност, ефикасност и икономичност от дейността, разработване на методика и индикатори за мониторинг и управление на въведените нови организационни правила и стратегии, и провеждане на съпътстващо обучение, свързано с провеждания функционален анализ”. Предметът на поръчката следва да бъде изпълнен в съответствие с изискванията на действащото законодателство на Република България, ОПАК и Техническите спецификации – неразделна част от настоящата документация. Пълният обхват и детайлното дефиниране на задълженията на изпълнителя на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор – неразделна част от одобрената документация.
НЕ
8
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 962 (деветстотин шестдесет и два лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 120 (сто и двадесет) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: BIC: UNCRBGSF IBAN: BG39UNCR70003322066620 В нареждането за плащане задължително следва да бъде записан предметът на поръчката. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията.
1. Авансовото плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора – в срок до 10 (десет) дни от подписване на договора за възлагане на обществена поръчка и издаване на фактура от изпълнителя. 2. Пет междинни плащания в размер на 60% от стойността на Дейности 1 – 4, вкл. и Дейност 6 – в срок до 10 (дни) след окончателно приемане на извършената работа по съответната дейност от страна на възложителя, и издаване на фактура от страна на изпълнителя, придружена от доклад за изпълнената дейност. 3. Окончателно (изравнително) плащане, в размер на останалата сума, до пълния размер на стойността на договора, вкл. разходи за консумативи за дейност 5 – провеждане на работни срещи и дискусии - в срок до 10 (десет) дни след приключване на всички дейности и одобряване от възложителя на окончателен доклад по договора и издаване на фактура от изпълнителя.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
Изпълнителна агенция по трансплантации, гп. София, ул. „Братя Миладинови” № 112
Участниците, техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
проект „Подобряване на ефективността на Изпълнителна агенция по трансплантация чрез оптимизиране на структурата и функциите й ”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, Приоритетна ос І „Добро управление”, Подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/14/1.1-08.
Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на интернет страницата на Възложителя, на адрес: http://bgtransplant.bg/
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 и 7 от ЗОП
16.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ