Версия за печат

00732-2014-0010

BG-Ловеч: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД, ул. "Съйко Съев" №27, За: Д-р Тихомир Иванов Бенев - изпълнителен директор, Таня Хинкова , икономист ОП, тел. 068 667250, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603370, E-mail: mbal_lovech@abv.bg, Факс: 068 603371

Място/места за контакт: гр.Ловеч, ул."Съйко Съев"№27, МБАЛ АД-Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-lovech.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbal-lovech.com/proceduri.htm.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпиране, дезинфекция, отстраняване на трайно фиксирани петна, изкърпване, гладене и сортиране по отделения на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло , халати и одеяла на МБАЛ ”Проф. д-р Параскев Стоянов” АД-гр. Ловеч”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Съответните помещения на Изпълнителя
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпиране, дезинфекция, отстраняване на трайно фиксирани петна, изкърпване, гладене и сортиране по отделения на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло , халати и одеяла на МБАЛ ”Проф. д-р Параскев Стоянов” АД-гр. Ловеч.Изпълнителят следва да предостави на Възложителя за ползване необходимия брой постелъчно бельо и постелен инвентар посочени в опис към документацията за участие без допълнително заплащане за срока на действие на договора, като при необходимост поетапно износените и повредени единици се заменят с нови по искане на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98310000, 98311000, 98315000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене
Услуги по събиране и доставяне на прането
Услуги по гладене

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството сухо пране е около 5 000 /пет хиляди / килограма месечно.Това количество е прогнозно и е в зависимост от потребностите на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
216000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие е 1500 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от прогнозната стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Сосиете Женерал Експресбанк - Ловеч, сметка BG83TTBB94001526031313, код TTBBBG22 ; банкова гаранция с валидност 180 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 1/един/ месец след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП и освобождава при условията на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка сe осъществява със собствени средства на МБАЛ АД гр.Ловеч. Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни от датата на фактурата за извършената услуга.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Цената за изпълнение на услугата на килограм чисто сухо пране не може да надвишава 1,20 лева / един лев и двадесет стотинки/ без включен ДДС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За да бъде допуснат до участие, всеки участник представя следните документи: Плик №1 "Документи за подбор" със следното съдържание: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в Офертата, подписан от представляващия Участника; 2.Административни сведения; 3.Представяне на участника, което включва: а) Посочване на единен идентификационен код (с декларация) по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 4.При участници обединения – копие от договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата, в който се посочва представляващият; 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка; 7.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП; 9.Декларация за валидност на офертата; 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 11.Декларация по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 12.Оферта. Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" -Техническо предложение за изпълнение на поръчката Плик №3 "Предлагана цена" -Ценово предложение - в оригинал на хартиен носител 13.Други документи , посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят няма изисквания към икономическите и финансови възможности на Участниците.
Минимални изисквания: Възложителят няма изисквания към икономическите и финансови възможности на Участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за вписване в Регистъра на обект с обществено предназначение – обществена пералня издадено от РЗИ (РИОКОЗ), валидно за срока на договора. 2.Кандидатите трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване, за изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка . 3.Използваните перилни материали и дезинфекционни средства трябва да са разрешени от МЗ. 4.Изпирането и дезинфекцията на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло, халати и одеяла, трябва да се извършва по термодезинфекционен и химиотермодезинфекционен перилен метод. 5.Място на изпълнение на обществената поръчка /услугата/ е пералня, собствена или наета от Изпълнителя. Изпълнителят извършва ежедневно транспортиране на облеклото, бельото и одеялата – обект на обществената поръчка, от всяко отделение на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч до своята пералня и обратно, със собствен транспорт и за своя сметка. 6.Други документи, посочени в документацията за участие
Минимални изисквания: 1.Удостоверение за вписване в Регистъра на обект с обществено предназначение – обществена пералня издадено от РЗИ (РИОКОЗ), валидно за срока на договора. 2.Кандидатите трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване, за изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка . 3.Използваните перилни материали и дезинфекционни средства трябва да са разрешени от МЗ. 4.Изпирането и дезинфекцията на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло, халати и одеяла, трябва да се извършва по термодезинфекционен и химиотермодезинфекционен перилен метод. 5.Място на изпълнение на обществената поръчка /услугата/ е пералня, собствена или наета от Изпълнителя. Изпълнителят извършва ежедневно транспортиране на облеклото, бельото и одеялата – обект на обществената поръчка, от всяко отделение на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч до своята пералня и обратно, със собствен транспорт и за своя сметка. 6.Други документи, посочени в документацията за участие
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на МБАЛ ”Проф. д-р Параскев Стоянов” АД-гр. Ловеч с Решение №17/16.10.2014 година и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП по електронен път при условията на чл.64, ал.3 от ЗОП.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.11.2014 г.  Час: 09:00
Място

Библиотеката на "МБАЛ" -АД, Ловеч, ул."Съйко Съев" №27

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.Информация относно датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, комисията ще оповестени публично в интернет страницата на МБАЛ АД, гр. Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , Профил на купувача,Процедури по ЗОП, съответната процедура не по-късно от 2/два/ работни дни от датата на отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Документацията за участие в процедурата е безплатна, като се предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура. 2.Допълнителна информация, както и разясненията на Възложителя по документацията ще бъдат своевременно публично оповестени в интернет страницата на „МБАЛ проф.д-р Параскев Стоянов” АД, гр.Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура. 3.Обявлението е изпратено по електронен път и е осигурен пълен достъп до документацията в профила на купувача на интернет адрес www.mbal-lovech.com, Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура. Възложителя се възползва от възможността по чл.64,ал.3 от ЗОП "срока по чл.64,ал.1 от ЗОП да се намали с 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ