I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Многопрофилна болница за активно лечение "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД, ул. "Съйко Съев" №27, За: Д-р Тихомир Иванов Бенев - изпълнителен директор, Таня Хинкова , икономист ОП, тел. 068 667250, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 603370, E-mail: mbal_lovech@abv.bg, Факс: 068 603371
Място/места за контакт: гр.Ловеч, ул."Съйко Съев"№27, МБАЛ АД-Ловеч
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-lovech.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.mbal-lovech.com/proceduri.htm.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Изпиране, дезинфекция, отстраняване на трайно фиксирани петна, изкърпване, гладене и сортиране по отделения на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло , халати и одеяла на МБАЛ ”Проф. д-р Параскев Стоянов” АД-гр. Ловеч”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
Съответните помещения на Изпълнителя
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Изпиране, дезинфекция, отстраняване на трайно фиксирани петна, изкърпване, гладене и сортиране по отделения на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло , халати и одеяла на МБАЛ ”Проф. д-р Параскев Стоянов” АД-гр. Ловеч.Изпълнителят следва да предостави на Възложителя за ползване необходимия брой постелъчно бельо и постелен инвентар посочени в опис към документацията за участие без допълнително заплащане за срока на действие на договора, като при необходимост поетапно износените и повредени единици се заменят с нови по искане на Възложителя.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
98310000, 98311000, 98315000
Описание:
Услуги по пране и химическо чистене
Услуги по събиране и доставяне на прането
Услуги по гладене
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Количеството сухо пране е около 5 000 /пет хиляди / килограма месечно.Това количество е прогнозно и е в зависимост от потребностите на Възложителя.
Прогнозна стойност без ДДС
216000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие е 1500 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от прогнозната стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Сосиете Женерал Експресбанк - Ловеч, сметка BG83TTBB94001526031313, код TTBBBG22 ; банкова гаранция с валидност 180 календарни дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 1/един/ месец след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП и освобождава при условията на чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането на обществената поръчка сe осъществява със собствени средства на МБАЛ АД гр.Ловеч.
Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни от датата на фактурата за извършената услуга.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Цената за изпълнение на услугата на килограм чисто сухо пране не може да надвишава 1,20 лева / един лев и двадесет стотинки/ без включен ДДС.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За да бъде допуснат до участие, всеки участник представя следните документи:
Плик №1 "Документи за подбор" със следното съдържание:
1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в Офертата, подписан от представляващия Участника; 2.Административни сведения;
3.Представяне на участника, което включва:
а) Посочване на единен идентификационен код (с декларация) по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;
б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП;
4.При участници обединения – копие от договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата, в който се посочва представляващият;
5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка;
7.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;
8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП;
9.Декларация за валидност на офертата;
10.Декларация за приемане на условията в проекта на договора;
11.Декларация по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;
12.Оферта.
Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" -Техническо предложение за изпълнение на поръчката
Плик №3 "Предлагана цена" -Ценово предложение - в оригинал на хартиен носител
13.Други документи , посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят няма изисквания към икономическите и финансови възможности на Участниците.
Минимални изисквания: Възложителят няма изисквания към икономическите и финансови възможности на Участниците.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за вписване в Регистъра на обект с обществено предназначение – обществена пералня издадено от РЗИ (РИОКОЗ), валидно за срока на договора.
2.Кандидатите трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване, за изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка .
3.Използваните перилни материали и дезинфекционни средства трябва да са разрешени от МЗ.
4.Изпирането и дезинфекцията на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло, халати и одеяла, трябва да се извършва по термодезинфекционен и химиотермодезинфекционен перилен метод.
5.Място на изпълнение на обществената поръчка /услугата/ е пералня, собствена или наета от Изпълнителя. Изпълнителят извършва ежедневно транспортиране на облеклото, бельото и одеялата – обект на обществената поръчка, от всяко отделение на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч до своята пералня и обратно, със собствен транспорт и за своя сметка.
6.Други документи, посочени в документацията за участие
Минимални изисквания: 1.Удостоверение за вписване в Регистъра на обект с обществено предназначение – обществена пералня издадено от РЗИ (РИОКОЗ), валидно за срока на договора.
2.Кандидатите трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване, за изпълнение на услугата, предмет на настоящата обществена поръчка .
3.Използваните перилни материали и дезинфекционни средства трябва да са разрешени от МЗ.
4.Изпирането и дезинфекцията на болнично бельо, операционно бельо и облекло, работно облекло, халати и одеяла, трябва да се извършва по термодезинфекционен и химиотермодезинфекционен перилен метод.
5.Място на изпълнение на обществената поръчка /услугата/ е пералня, собствена или наета от Изпълнителя. Изпълнителят извършва ежедневно транспортиране на облеклото, бельото и одеялата – обект на обществената поръчка, от всяко отделение на МБАЛ "Проф. д-р Параскев Стоянов" АД - Ловеч до своята пералня и обратно, със собствен транспорт и за своя сметка.
6.Други документи, посочени в документацията за участие
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
Обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата са одобрени от Изпълнителния директор на МБАЛ ”Проф. д-р Параскев Стоянов” АД-гр. Ловеч с Решение №17/16.10.2014 година и е изпратено за публикуване в регистъра на АОП по електронен път при условията на чл.64, ал.3 от ЗОП.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.11.2014 г. Час: 16:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.11.2014 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.11.2014 г. Час: 09:00
Място
Библиотеката на "МБАЛ" -АД, Ловеч, ул."Съйко Съев" №27
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.Информация относно датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, комисията ще оповестени публично в интернет страницата на МБАЛ АД, гр. Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , Профил на купувача,Процедури по ЗОП, съответната процедура не по-късно от 2/два/ работни дни от датата на отваряне на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
1.Документацията за участие в процедурата е безплатна, като се предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура.
2.Допълнителна информация, както и разясненията на Възложителя по документацията ще бъдат своевременно публично оповестени в интернет страницата на „МБАЛ проф.д-р Параскев Стоянов” АД, гр.Ловеч на Интернет адрес: www.mbal-lovech.com , Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура.
3.Обявлението е изпратено по електронен път и е осигурен пълен достъп до документацията в профила на купувача на интернет адрес www.mbal-lovech.com, Профил на купувача, Процедури по ЗОП, съответната процедура.
Възложителя се възползва от възможността по чл.64,ал.3 от ЗОП "срока по чл.64,ал.1 от ЗОП да се намали с 7 дни, ако обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, ако от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и ако в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена".
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ