Версия за печат

00502-2014-0018

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Света Марина" ЕАД, бул. "Христо Смирненски" 1, За: Николай Николов, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 302932, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 302932

Място/места за контакт: Маркетинг

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача: http://svetamarina.com/index.php?go=t&id=150.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на два броя нови хемодиализни апарата и нова система за екстракорпорална мембранна оксигенация /ЕКМО/+система за продължителна поддръжка на камерите на сърцето с възможност за биоактивно покритие /центрофугална помпа/, в комплект с 5 сета” за нуждите на МБАЛ „Света Марина” ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: медицински склад на МБАЛ "Света Марина" ЕАД
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на два броя нови хемодиализни апарата и нова система за екстракорпорална мембранна оксигенация /ЕКМО/+система за продължителна поддръжка на камерите на сърцето с възможност за биоактивно покритие /центрофугална помпа/, в комплект с 5 сета” за нуждите на МБАЛ „Света Марина” ЕАД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33181100, 33182000

Описание:

Уреди за хемодиализа
Уреди за подпомагане на сърдечната дейност

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Нов хемодиализен апарат - 2 броя; Нова система за екстракорпорална мембранна оксигенация/ЕКМО/ + система за продължителна поддръжка на камерите на сърцето с възможност за биоактивно покритие /центрофугална помпа/ - 1 брой, в комплект с 5 сета

Прогнозна стойност без ДДС
87666.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

1


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛ "Света Марина" ЕАД или платена в главна каса на болницата към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, съгласно чл. 59, ал.2 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал. Размерът на гаранцията за участие е 500 (петстотин) лева за всяка от двете обособени позиции. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС - парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛ "Света Марина" ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на възложителя. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие и изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 3. Сметка за закупуване на документация, гаранции за участие и изпълнение под форма на парична сума - МБАЛ "Света Марина" ЕАД, гр. Варна, Банка: ДСК - Варна; IBAN: BG41 STSA 9300 0021 8339 55; BIC: STSA BGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане: по банков път, в лева, съгласно направеното предложение от участника, въз основа на надлежно изготвени и подписани фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка. Заплащането ще се обезпечи от договор с НЗОК. Отложено плащане - в срок до 30 (тридесет) дни след датата на приемо-предавателния протокол за доставка и получаването на съответната оригинална данъчна фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание Чл. 64 ал.3 от ЗОП, МБАЛ "Света Марина" ЕАД, в качеството си на Възложител, предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес http://svetamarina.com/index.php?go=t&id=150 и срокът за получаване на оферти е намален с 5 дни. Тъй като Обявлението е изпратено по електронен път срокът за получаване на оферти е намален с още 7 дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа всички необходими документи по чл. 56 от ЗОП и тръжната документация на възложителя, съгласно императивите на чл. 57 от ЗОП. Офертата съгл. чл. 57, ал. 2 от ЗОП следва да бъде функционално разпределена в три непрозрачни плика, всеки един от които трябва да има съдържание, посочено подробно в Документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Банкова референция от обслужваща банка – свободен текст
Минимални изисквания: Банкова референция от обслужваща банка – свободен текст
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години (2012-2014г.), считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършена доставка се предоставя под формата на удостоверение, което се издава от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 2. описание на техническото оборудване и мерките за осигуряване на качеството, както и на оборудването за изпитване и изследване; 3. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 4. подробно описание на апаратурата/сетовете, което да е отбелязано на представени каталози, проспекти или брошури, с цел сравняване на характеристиките на апаратурата/сетовете с изискванията на документацията. При представяне на проспекти или брошури, те задължително трябва да бъдат заверени с мокър печат от производителя; 5. сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на апаратурата със съответните спецификации или стандарти; 6. разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита - в случай че обществената поръчка съдържа или изисква класифицирана информация; 7. сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със съответната серия европейски стандарти за системи за управление на качеството.
Минимални изисквания: 1. списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години (2012-2014г.), считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършена доставка се предоставя под формата на удостоверение, което се издава от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 2. описание на техническото оборудване и мерките за осигуряване на качеството, както и на оборудването за изпитване и изследване; 3. списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 4. подробно описание на апаратурата/сетовете, което да е отбелязано на представени каталози, проспекти или брошури, с цел сравняване на характеристиките на апаратурата/сетовете с изискванията на документацията. При представяне на проспекти или брошури, те задължително трябва да бъдат заверени с мокър печат от производителя; 5. сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на апаратурата със съответните спецификации или стандарти; 6. разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, включително за възможността за обработка, съхранение и предаване на такава информация на равнището на защита - в случай че обществената поръчка съдържа или изисква класифицирана информация; 7. сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със съответната серия европейски стандарти за системи за управление на качеството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

На заинтересованите лица е осигурен достъп до документацията за участие в настоящата процедура на следния адрес http://svetamarina.com/index.php?go=t&id=150 При желание от страна на участник в процедурата да получи документацията на хартиен носител, то тя ще му бъде изпратена на посочен от него пощенски адрес за негова сметка. В този случай цената на документацията ще бъде 6 лева (действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване), като за сумата ще бъде издадена фактура от името на МБАЛ „Света Марина” ЕАД – гр. Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Пресцентър на първи етаж във високото тяло на МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията са публични. При отварянето на офертите /действията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП/ могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност. За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на два броя нови хемодиализни апарата
1) Кратко описание

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на два броя нови хемодиализни апарата

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33181100

Описание:

Уреди за хемодиализа

3) Количество или обем

Два броя

Прогнозна стойност, без ДДС
37046.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 1

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на нова система за екстракорпорална мембранна оксигенация /ЕКМО/+система за продължителна поддръжка на камерите на сърцето с възможност за биоактивно покритие /центрофугална помпа/, в комплект с 5 сета
1) Кратко описание

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на нова система за екстракорпорална мембранна оксигенация /ЕКМО/+система за продължителна поддръжка на камерите на сърцето с възможност за биоактивно покритие /центрофугална помпа/, в комплект с 5 сета

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33182000

Описание:

Уреди за подпомагане на сърдечната дейност

3) Количество или обем

един брой, в комплект с 5 сета

Прогнозна стойност, без ДДС
50620 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 1