Версия за печат

00210-2014-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

Централен орган за обществени поръчки, ул. "Г.С. Раковски" № 102, За: Таня Георгиева, главен секретар, България 1040, София, Тел.: 028959 2777, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592773

Място/места за контакт: Министерство на финансите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

Електронен достъп до информация: http://www.minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Открита процедура за сключване на рамково споразумение с един изпълнител за възлагане на Централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на копирна хартия"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София и страната
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет "Доставка на копирна хартия" . Видовете и техническите характеристики на копирната хартия са подробно описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за обществената поръчка. Поръчката се състои от три обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 "Доставка на рециклирана копирна хартия" с прогнозен бюджет 1 085 000 /един милион осемдесет и пет хиляди/ лева без ДДС; 2. Обособена позиция № 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия" с прогнозен бюджет 255 000 /двеста петдесет и пет хиляди/ лева без ДДС; 3. Обособена позиция № 3 "Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия за офиса" с прогнозен бюджет 50 000 /петдесет хиляди/ лева без ДДС. По всяка обособена позиция се сключва едно рамково споразумение с по един изпълнител.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
1262191.32 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Номер на поръчката в РОП 00210-2014-0005

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 012 - 016427 от 17.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СПОР-41 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на рециклирана копирна хартия"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Мултико -92" ООД ЕИК 040606358, ул. Магнаурска школа № 15 ЗИТ, ет.1, България 1784, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

Интернет адрес/и:

URL: www.multico.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 1085000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1002925 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СПОР-42 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на нерециклирана копирна хартия"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Плесио компютърс" ЕАД ЕИК 131262158, ул. "Ангел Кънчев" № 5, България 1000, София, Тел.: 02 9377147, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 0800 18300

Интернет адрес/и:

URL: www.plesio.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 255000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 215650 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СПОР-43 / Обособена позиция №: 4 / Заглавие на обособената позиция: "Доставка на различни видове копирна, принтерна и факс хартия за офиса”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Плесио Компютърс ЕАД ЕИК 131262158, район Младост, бул. "Цариградско шосе" №139, България 1000, София, Тел.: 02 9397147, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 0800 18300

Интернет адрес/и:

URL: www.plesio.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 50000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 43616.32 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

по об. п. 1:1. „Метро кеш енд Кери“ ЕООД 2.„Плесио Компютърс” ЕАД 3. „Мениджмънт Бизнес Машин“ ООД 4.Кооперация „Панда“ 5.„Ема“ ООД 6.„Мултико -92” ООД 7.„Ронос” ООД по об. п. 2: 1. „Метро кеш енд Кери“ ЕООД 2.„Плесио Компютърс” ЕАД 3.„Мениджмънт Бизнес Машин“ ООД 4.Кооперация „Панда“ 5.„Ема“ ООД 6.„Мултико -92” ООД 7.„Ронос” ООД по об. п. 3: 1."Плесио Компютърс" ЕАД 2.Кооперация "Панда" 3. "Ема" ООД 4. "Мултико 92" ООД