Версия за печат

00157-2014-0012

BG-Мизия: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА МИЗИЯ, ул. "Георги Димитров" № 25-27, За: Малинка Мариновска, Венцислава Първанова, България 3330, Мизия, Тел.: 09161 2315, E-mail: obsh.mz@abv.bg, Факс: 09161 2012

Място/места за контакт: Общинска администрация- Мизия

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.miziabg.com.

Адрес на профила на купувача: www.miziabg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, както и за заведения за социални услуги на територията на Община Мизия”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Заведенията, за които ще бъдат доставяни хранителните продукти, предмет на настоящата обществена поръчка са следните: Детски заведения: ОДЗ”Детелина”гр.Мизия; ОДЗ”Незабравка„гр.Мизия; ОДЗ”Здравец”с.Крушовица; ЦДГ”Пчелица”-с.Софрониево; ЦДГ”Калинка „с.Липница; Ученически столове: ОУ”ЦанкоЦерковски„гр.Мизия; ОУ”Христо Ботев”с.Крушовица; ОУ”Софроний Врачански”с.Софрониево; Социални заведения: Дом за стари хора „Баба Марта”с.Липница; Домашен социален патронаж. Доставките ще бъдат извършвани, както следва: – франко склада на ДСП за обекти: ОДЗ „Детелина” гр.Мизия, ОДЗ „Незабравка” гр.Мизия; ОУ „Цанко Церковски” гр.Мизия; Домашен социален патронаж и Дом за стари хора „Баба Марта” с.Липница; - франко склада на ОДЗ „Здравец” с.Крушовица за ОДЗ „Здравец” с.Крушовица; - франко склада на ЦДГ ”Пчелица”-с.Софрониево за ЦДГ ”Пчелица”-с.Софрониево; - франко склада на ЦДГ „Калинка” с.Липница за ЦДГ „Калинка” с.Липница; - франко склада на ОУ „Христо Ботев” с.Крушовица за ОУ „Христо Ботев” с.Крушовица; - франко склада на ОУ „Софроний Врачански” с.Софрониево за ОУ „Софроний Врачански” с.Софрониево.
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е „Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, както и за заведения за социални услуги на територията на Община Мизия”, по следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Хляб и хлебни изделия; Обособена позиция № 2 – Консерви –плодови и зеленчукови; Обособена позиция № 3 – Месо, риба и месни продукти; Обособена позиция № 4 – Мляко и млечни продукти; Обособена позиция № 5 – Плодове и зеленчуци; Обособена позиция № 6 – Други хранителни продукти. Участниците подават оферти за всички обособени позиции. КОЛИЧЕСТВАТА по обособените позиции са дадени в документацията за участие и са приблизително необходимите, за едногодишен период, съобразно заложените финансови средства в бюджета на община Мизия. Възложителят си запазва правото да не заявява целите количества или асортимент, в зависимост от конкретните (специфични) нужди на всяка структура. Възложителят си запазва правото при необходимост от доставка на допълнителни количества хранителни продукти при непредвидени обстоятелства, да възложи доставката чрез процедура на договаряне по чл. 90, ал.1 т. 4 от ЗОП. СРОКЪТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на договора или до изчепрване на количествата. Заведенията, за които ще бъдат доставяни хранителните продукти, предмет на настоящата обществена поръчка са следните: Детски заведения: ОДЗ”Детелина”гр.Мизия; ОДЗ”Незабравка„гр.Мизия; ОДЗ”Здравец”с.Крушовица; ЦДГ”Пчелица”-с.Софрониево; ЦДГ”Калинка „с.Липница; Ученически столове: ОУ”ЦанкоЦерковски„гр.Мизия; ОУ”Христо Ботев”с.Крушовица; ОУ”Софроний Врачански”с.Софрониево; Социални заведения: Дом за стари хора „Баба Марта”с.Липница; Домашен социален патронаж. Доставките ще бъдат извършвани, както следва: – франко склада на ДСП за обекти: ОДЗ „Детелина” гр.Мизия, ОДЗ „Незабравка” гр.Мизия; ОУ „Цанко Церковски” гр.Мизия; Домашен социален патронаж и Дом за стари хора „Баба Марта” с.Липница; - франко склада на ОДЗ „Здравец” с.Крушовица за ОДЗ „Здравец” с.Крушовица; - франко склада на ЦДГ ”Пчелица”-с.Софрониево за ЦДГ ”Пчелица”-с.Софрониево; - франко склада на ЦДГ „Калинка” с.Липница за ЦДГ „Калинка” с.Липница; - франко склада на ОУ „Христо Ботев” с.Крушовица за ОУ „Христо Ботев” с.Крушовица; - франко склада на ОУ „Софроний Врачански” с.Софрониево за ОУ „Софроний Врачански” с.Софрониево.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
199689 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59, ал.2 от ЗОП ,Възложителят определя гаранция за участие в откритата процедура в размер на /1/един процент от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за участие се определя и се внася за всяка обособена позиция по отделно и е както следва: - за обособена позиция №1-"Хляб и хлебни изделия"- 187.01 лв. - за обособена позиция №2 –„Консерви – плодови и зеленчукови”- 296,45лв. - за обособена позиция №3- „Месо ,риба и месни продукти”- 619,63лв. - за обособена позиция №4- „Мляко и млечни продукти” -247,32 лв. - за обособена позиция №5 - "Плодове и зеленчуци"-320,60 лв. - за обособена позиция №6-"Други хранителни продукти”- 325,88 лв. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума внесена на касата на Община Мизия или преведена по следната банкова сметка на Община Мизия: BG91BUIB79983312134401 BIC:BUIB BGSF Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: • на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; • на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договор за обществена поръчка; • на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; • при прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Мизия: BG91BUIB79983312134401 BIC:BUIB BGSF Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Община Мизия и със срок на валидност – съгласно условията в договора. В случай, че банковата гаранция е издадена от чуждестранна банка, тя трябва да бъде авизирана чрез българска банка, която да потвърди автентичността на съобщението. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на Договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката се осигурява от общинския бюджет на Община Мизия. За извършените доставки изпълнителят издава фактури /с описани артикули/, които представя в счетоводството на Възложителя до 15-то /петнадесето /и 30-то /тридесето /число на текущия месец. Фактурите следва да са придружени със стокови разписки, подписани от представители на двете страни. Разплащането се осъществява от бюджета на Община Мизия за всяко заведение в лева по банков път до 30 /тридесет/ календарни дни, считано от датата на получаване на фактурата в счетоводството на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Всички формуляри по настоящата обществена поръчка са качени на сайта на община Мизия-www.miziabg.com. На същата страница ще се публикуват и евентуални разяснения на Възложигеля, както и отговори по поставени въпроси относно откритата процедура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан, непрозр.плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обр. разписка. Пликът трябва да съдържа 3 отделни запечатани, непрозр.и надписани плика,както следва:ПЛИК №1 с надпис„Документи за подбор”-в него се пост.докум., отнасящи се до критериите за подбор на участниците; ПЛИК №2„Предложение за изпълнение на поръчката” - в него се поставят документите, свързани с изпълн. на поръчката; ПЛИК №3„Предлагана цена” – в него се поставя ценовото предложение. Плик №1 от оферт.на участниците следва да съдържа:а) Оферта за участие и списък на докум., съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Обр.1 и Прил.1.1;б) Админ.сведения за участника – поп. се Обр.2;в)Регистрац. документи на участника: За ЮЛ и ЕТ - копие от док. за регистрация или ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР. За ФЛ – копие от док. за самоличност;За чужд. лица – съответен еквив. документ, издаден от съдебен или адм. орган в държавата в която е установен- представя се в офиц.превод*;Ако участникът е обединение, което не е ЮЛ следва да приложи документ, подписан от лицата в обединението,в който задължително се посочва предстявляващия. ФЛ, включ.в състава на обединения представят копие от докум. за самоличност.ЮЛ,включени в състава на обединения, представят копие от докум.за регистр. или ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР. Забел.: На осн. чл.56, ал. 4 от ЗОП, докум.по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП и удостовер.за акт. състояние (чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, се представят в офиц. превод* на бълг.език.* Офиц. превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на офиц.преводи.г) Документ за внесена гаранция за участие – ориг.на вносната бележка или ориг. на банк.гаранция за участие (Обр.3.1);д) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, и ал. 5 от същия и посочените от Възложителя обстоятелства по чл. 47, ал. 2 – попълва се Обр.4; Ако кандидатът предвижда участие на подизп., изискв. на т. „в”, „д” и „е” се прилагат и за подизп.е) Деклар. за липса на задължения към Община Мизия - попълва се Обр. 5;ж) Деклар. за приемане на условията на проекто-договора- попълва се Обр. 6;з) Доказат. за икон. и фин. състояние на участника- съгл. т. III.2.2 от наст. обявление;и) Доказат. за техн. възможности и квалификация- съгласно т. III.2.3 от наст. обявление;к) Нотар. завер.пълномощно на лицето, упълномощено да предст.участника в процедурата (когато участника не се предст. от лицата, които имат право на това, съгласно извлечението от ТР);л)Деклар. за участието на подизп. – Обр.17 ;Когато офертата предвижда участие на подизп., в нея се посочват имената на подизп., вида на работите, които ще извършват и дела на участието им.м)Деклар. от подизп., че е съгласен да участва в процед.като такъв – Обр.18;Деклар.се попълва от всеки подизп. по отделно.н) Срок на валидност на офертата - не може да бъде по-кратък от 120дни, считано от крайния срок за подаване на офертите (посочва се в офертата– съгласно приложението);о) Деклар.от членовете на обедин. – Обр.19; п) Проект на договор – Обр.20 не се попълва, само се подписва и подпечатва на всяка стр.;При участие на подизпълнители, за тях се представят докум. съгл. чл.56, ал. 2 във връзка с чл.56, ал. 1, т.1, 4,5 и 6 от ЗОП; Миним. изискв. по отнош. на подизп. се прилагат съобразно вида и дела на участието им.Когато участникът е обед., което не е ЮЛ: докум.по ал.1,т.1и 6 се предст.от всяко ФЛ или ЮЛ,включ.в обединението; 2.докум. по ал.1, т.4 и 5 се предст. само за участниците, чрез които обедин. доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6. Съдърж.на Плик2: Технич. предложение за изпълнение- Обр.21.Съдърж.на Плик 3:1 „Ценова оферта” по Обр.22;2.Попълн.КСС по Обр.23;3.Заверен с печата на“САПИ”ЕООД бюлетин за средно - мес.цени на хран.продукти по обос.поз. за регион Враца към 01.09.2014г.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Баланс и отчета за приходите и разходите, на участника за последните 3 /три/ години (2011, 2012 и 2013г.), в случай, че не са публикувани в публичнен регистър на Република България 2. Банково удостоверение от обслужваща банка, че участникът е коректен клиент.
Минимални изисквания: 1.Представя се копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години (2011, 2012 и 2013г.) оформени съгласно ЗС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (заверено от участника копие), в случай, че не са публикувани в публичнен регистър на Република България; 2.Представя се Банково удостоверение от обслужваща банка, че участникът е коректен клиент- оригинал. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. В този случай документите за доказване на икономическо и финансово състояние изброени по- горе, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът да е изпълнил минимум 1 (брой) договор през последните 3 /три/ години - 2011, 2012 и 2013 год., с предмет доставки на хранителни продукти за училища и/ или детски градини, и/ или социални заведения, придружен с препоръка за добро изпълнение. 2.Участникът трябва да притежава разработена и внедрена НАССР (анализ на опасностите и контрол на критичните точки) система за управление безопасността на храните, съгласно чл. 70, ал. 1 от Наредба № 5/2006г. за хигиена на храните. 3. Участникът да има собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. 4.Участникът трябва да разполага със собствени или наети складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, за действието на срока на договора. 5.Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката. 6.Участникът да е запознат с всички условия на обществената поръчка и да е съгласен и да изпълнява безотказно условията на поръчката, както и да гарантира точното изпълнение на заявките. 7. Участникът да бъде в състояние да доставя конкретно заявени количества франко посочените складове на Възложителя в най-кратки срокове. 8.Участникът да гарантира пълна подмяна на продуктите с отклонение в качеството още в деня на обаждането за констатиране на отклонението. 9.Участникът да гарантира добър търговски вид на предлаганите продукти. 10.Участникът да гарантира, че всеки доставен продукт ще има остатъчен срок на годност не по-малко от 75 % (седемдесет и пет процента) към датата на доставка и всяка доставка да бъде придружена с търговски документ, сертификат за качество или друг аналогичен документ за хранителни продукти, съгласно изискванията на Закона за храните.
Минимални изисквания: 1.За доказване на обстоятелството се представя списък по Образец №7, на основните договори с предмет: доставки на хранителни продукти за училища и/ или детски градини, и/ или социални заведения доставки, извършени от участника през последните три години- 2011, 2012 и 2013 год., съдържаща предмет на договора, кратко описание на договора, стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки за добро изпълнение. 2.Участникът представя Декларация Образец №8, че е внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, съгласно чл.70, ал.1 от Наредба № 5/2006 г. за хигиена на храните. Важно: В случай, че участникът е сертифициран и представи сертификат за управление на качеството по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти, не е необходимо представянето на Декларация, удостоверяваща, че същият има разработена и внедрена НАССР система. 3.1. За целта се представя декларация-описание на всички транспортни средства, които са на разположение на участника за срока на договора (Образец № 9). Към декларацията да се приложат ясни, четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем, или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на кандидата за срока на договора. 3.2. Товарните автомобили трябва да имат издадено валидно „Удостоверение за регистрация” (съгласно чл. 12 от Закона за храните) на транспортното средство от РЗИ (РИОКОЗ) или БАБХ (РВМС) за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход. Представя се копие от съответния документ. 4. За целта се представя декларация-описание на всички собствени или наети складови помещения, хладилни съоръжения или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за разделно съхранение на хранителните продукти, за действието на срока на договора (Образец № 10). Към декларацията да се приложат ясни, четливи, заверени копия на документи за собственост. В случай, че съответните изброени не са собствени, се прилага договор за наем, или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на кандидата за срока на договора. За същите следва да се представят ясни, четливи и заверени копия на валидни санитарни разрешителни за упражняване на съответната дейност, съгласно изискванията на РЗИ (РИОКОЗ) и/или БАБХ (РВМС) „Удостоверение за регистрация” на името на участника. 5.Прилага се декларация-списък (Образец № 11) на персонала 6. Представя се Декларация – (Образец № 12) 7.Представя се Декларация- (Образец № 13) 8.Представя се Декларация (Образец № 14). 9.Представя се Декларация (Образец № 15). 10.Представя се Декларация (Образец № 16). Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. В този случай документите за доказване на техническите възможности, изброени по- горе, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие да докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за доставка; тежест: 20
Показател: Срок за реагиране в случай на рекламация; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Мизия, гр. Мизия, ул. "Г. Димитров" № 25-27

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на постъпилите оферти, както и при отваряне на ценовите оферти могат да представители и упълномощени представители, с нотариално заверено изрично пълномощно, представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят се възползва от съкратените срокове за провеждане на процедурата съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Документацията за участие може да бъде намерена на интернет сайта на Община Мизия www.miziabg.com от датата на публикуване на обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл.120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Доставка на хляб и хлебни изделия.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811000

Описание:

Хлебни изделия

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация и количествената сметка за обособената позиция.

Прогнозна стойност, без ДДС
18701 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Консерви-плодови и зеленчукови
1) Кратко описание

Доставка на консерви-плодови и зеленчукови

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897200

Описание:

Консервирани хранителни продукти

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация за обособената позиция.

Прогнозна стойност, без ДДС
29645 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Месо, риба и месни продукти
1) Кратко описание

Доставка на месо ,риба и месни продукти

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 03311000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация за обособената позиция

Прогнозна стойност, без ДДС
61963 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15511000

Описание:

Мляко

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация за обособената позиция

Прогнозна стойност, без ДДС
24732 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Доставка на плодове и зеленчуци

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03220000

Описание:

Зеленчуци, плодове и черупкови плодове

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация за обособената позиция.

Прогнозна стойност, без ДДС
32060 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Други хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на други хранителни продукти

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03142500, 15820000, 15870000, 03212210

Описание:

Птичи яйца
Сухари, бисквити и други трайни сладкарски изделия
Хранителни подправки и сосове
Сухи бобови зеленчуци

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация за обособената позиция.

Прогнозна стойност, без ДДС
32588 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12