ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО
I.1)
Наименование, адреси и
място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834
"ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ - СОФИЯ", бул. "Св. Кл. Охридски" № 8, За: Петя Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9652031; 02 9652965, E-mail: petiva@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215
Място/места за контакт: Елеонора Станоева
Интернет адрес/и:
Основен адрес на
възлагащия орган: www.tu-sofia.bg.
Адрес на профила на
купувача: www.tu-sofia.bg.
I.2)
Вид на възлагащия орган
Публичноправна организация
I.4)
Възлагане на поръчка от името на други възлагащи
органи
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия
орган
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Технически университет – София и неговите поделения
II.1.2)
Вид на
поръчката и място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на
предоставяне на услугите:
София, ТУ-София и неговите поделения в Пловдив и Сливен
Код NUTS: BG411, BG421, BG342
II.1.3)
Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставката на канцеларски материали за нуждите на Технически университет – София и неговите поделения, включва:
Обособена позиция № 1 - „Доставка на носители на информация за ТУ - София и неговите поделения”;
Обособена позиция № 2 – „Доставка на канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения”;
Обособена позиция № 3 – „Доставка на копирна и принтерна хартия за ТУ-София и неговите поделения ”.
Прогнозните количества за всеки артикул, включен в обхвата на съответната обособена позиция е посочен в Техническата спецификация.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 30234000, 30197641, 30199330, 30197630, 30197620
Описание:
Принадлежности за офиса
Носители за съхраняване на информация
Термографична хартия
Безконечна хартия за компютърни принтери
Хартия за печатане
Хартия за писане
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
71496.4 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Търговска отстъпка; тежест: 10
Критерий: Предлагана цена; тежест: 90
ІV.2.2)
Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг
ІV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Обявление за
предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2012/S 42 -
068282 от
01.03.2012 г.
Номер на обявлението в ОВ на ЕС
2012/S
234 -
385035 от
05.12.2012 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 144 / Обособена
позиция №: 1 / Заглавие на
обособената позиция: Обособена позиция 1:"Доставката на носители на информация за ТУ - София и неговите поделения"
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
Кооперация "Панда", ЕИК: 000885099, гр. София, област София, о-на Столична, р-н Младост, бул. Цариградско шосе, № 139, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9766896
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 4848.43 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3372.21 BGN без ДДС
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
Поръчка №: 145 / Обособена
позиция №: 3 / Заглавие на
обособената позиция: Обособена позиция 3:"Доставка на копирна и принтерна хартия за ТУ-София и неговите поделения
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„Алегро 2000” ООД ,, ЕИК 121794522, гр. София, 1138, област София, община Столична, район Младост, ж.к. ГОРУБЛЯНЕ, бул. САМОКОВСКО ШОСЕ No 2Л, Р. България 1138, гр. София, Тел.: 02 9766896
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 48779.55 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 33950.6 BGN без ДДС
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
Поръчка №: 146 / Обособена
позиция №: 2 / Заглавие на
обособената позиция: Обособена позиция 2„Доставка на канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения“
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
ІV.2)
Информация относно офертите
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„Алегро 2000” ООД , ЕИК 121794522, гр. София, 1138, област София, община Столична, район Младост, ж.к. ГОРУБЛЯНЕ, бул. САМОКОВСКО ШОСЕ No 2Л, Р. България 1138, гр. София, Тел.: 07 0017017
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 53803.93 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 34173.59 BGN без ДДС
V.5)
Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 4 от ЗОП , жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата по чл. 120, ал. 3 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
VI.5)
Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението
По обособена позиция 1: - Кооперация „Панда”; „Ронос” ООД
По обособена позиция 2: - Кооперация „Панда”; „Алегро 2000” ООД; „Ронос” ООД
По обособена позиция 3: - „Алегро 2000” ООД; Кооперация „Панда”; „Ронос” ООД; „Мениджмънт Бизнес Машин” ООД