Версия за печат

00530-2014-0035

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Димитринка Митова, началник отдел СТО, дирекция УЧР, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593129, E-mail: d.mitova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция УЧР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=353.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предметът на поръчката: „Внедряване и поддръжка на модул „Графици и смени” в софтуерен продукт "Система за управление на човешките ресурси "НеRMeS" в НАП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, ЦУ на НАП
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката: „Внедряване и поддръжка на модул „Графици и смени” в софтуерен продукт "Система за управление на човешките ресурси "НеRMeS" в НАП, включва: 1.1 Внедряване на всички необходими функционалности, съгласно т. 3 от Пълното описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението, доставка на съответния лиценз и изготвяне на документация за разширяване на функционалността на софтуерната система за управление на човешките ресурси /ССУЧР/, което включва: - предоставяне на функционална и техническа спецификация, съдържаща описание на функционалностите на модула; - инсталиране и интегриране на модула със съществуващите модули, - тестване в работна среда; - доставка на лиценз за модул „Графици и смени“; - обучение на служители на НАП. 1.2 Гаранционно и абонаментно поддържане и обслужване на ССУЧР. - поддръжка на софтуера на информационната система HeRMeS, осигуряващ функционирането на модул „Графици и смени” върху сървърите и работните станции на НАП и уеб-сървъра на HeRMeS, както и на интерфейса към SAP ЕСС 6.0; - отстраняване на технически проблеми в софтуера на системата; - поддръжка, настройка и при необходимост корекция на всички видове съществуващи документи за печат, извеждани от системата и въвеждане на нови при необходимост, съгласно утвърдените образци на НАП; - поддръжка, настройка и при необходимост корекция на изготвяните от информационната система HeRMeS длъжностни разписания и поименни разписания на длъжностите, съгласно утвърдените образци в НАП; - отстраняване на грешно записани данни в базата, които автоматично са генерирани от приложението и грешките са по вина на приложението; - своевременно отразяване на промените на законодателството в т.ч. и указания на МФ, Счетоводна политика и други в ССУЧР; - техническа помощ при разработка на програмни продукти от НАП, ползващи данни от информационната система HeRMeS; - осигуряване на възможност за постоянна връзка с фирмата и реагиране на място, в рамките на един работен ден, при възникване на по-сложни проблеми с продукта; - телефонна помощ по отношение на информационната система HeRMeS, включваща разясняване на функциите и характеристиките, разясняване на документацията и проверка, анализ и поправка на грешки, доколкото това е възможно по телефона. 2. Срокът за изпълнение на поръчката е до 38 месеца, в т.ч. до 2 месеца от сключване на договора за внедряването на модул „Графици и смени“, извършване на обученията на служителите на НАП, доставка на лиценз и разширяване на системата; 12 месеца за гаранционната й поддръжка и 24 месеца за абонаментна поддръжка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48450000, 72267000

Описание:

Софтуерни пакети за управление на работното време и човешките ресурси
Услуги по поддържане и ремонт на софтуер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
19004.41 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

- свързани със защитата на изключителни права.

Допълнителна информация

Правото на ползване на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS е предоставена и внедрена от „ТехноЛогика” ЕООД, съгласно сключен Договор от 14.08.2000 г. между „ТехноЛогика” ЕООД и Главна данъчна дирекция /ГДД/, като на основание § 6, ал.1 от ПЗР на ДОПК Национална агенция за приходите е правоприемник на правата и задълженията на данъчната администрация, считано от 01.01.2006 г. Договор от 14.08.2000 г. е сключен в следствие на проведена процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на действащия към момента ЗОП. Съгласно посочения договор „ТехноЛогика” ЕООД е собственик на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS, като предоставя за неограничен срок от време правото на ползване на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS на възложителя, както и да си служи с документацията, във връзка с ползването на системата. По същество с реализирането на настоящата поръчка продължава да се ползва реализиран вече в НАП модел за управление на процесите по управление на човешките ресурси, без да се налага въвеждането на нова по същността си система. С договора е възложено придобиването на нов модул, съставляващ част от цялостната интегрирана система, без да се променя платформата, т.е. ще се осигури допълнителна функционалност на вече притежавания програмен продукт. ТехноЛогика” ЕАД като правоприемник на „ТехноЛогика” ЕООД и настоящ собственик на системата за управление на човешките ресурси HeRMeS е единствен носител на авторските права за системата за управление на човешките ресурси HeRMeS и правата на интелектуална собственост върху регистрираната търговска марка и тези права не са преотстъпени на трети лица. В подкрепа на това твърдение в АОП са представени доказателства, подробно описани в решение № РЦУ- 72/22.05.2014 г. на възложителя и представени с писмо вх. № Е-31-00-029117/22.05.2014 г. на АОП. Предвид обхвата на услугите, подробно изброени в Пълното описание на предмета на поръчката, съдържащи се в Приложение № 1, към сключения договор № 158/07.10.2014 г., възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, тъй като авторското право и търговската марка HeRMeS са собственост на “ТехноЛогика” ЕАД, което притежава всички права върху него, включително и за продажба и поддръжка. Предвид изложеното считаме, че са налице условията за прилагане на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в съответствие с чл.31, параграф 1, буква "б" във връзка с чл.28 от Директива 2004/18/ЕО/. В този смисъл е и публикуваното в страницата на АОП становище, във връзка с извършен на основание чл. 19, ал.2, т. 24 от ЗОП, предварителен контрол на агенцията, а именно че изборът на процедурата е законосъобразен.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075449 от 05.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 158 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

01.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ТЕХНОЛОГИKA” EАД, ЕИК 201593301, ул."Червена стена" № 46, България 1421, София, Тел.: 02 91912, E-mail: office@technologica.com, Факс: 02 9631610

Интернет адрес/и:

URL: http://www.technologica.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 19004.41 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19004.41 BGN без ДДС
Брой месеци: 38
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Поради вида на процедурата - договаряне без обявление по реда на ЗОП, обявление не е изпращано, съобразно нормативната уредба, която не предвижда такъв документ в този вид процедура. Решение № РЦУ-72/22.05.2014 г. за откриване на процедурата е изпратено с изх. № Е-12-00-237/22.05.2014 г. до АОП, а поканата - до АОП и поканения участник с писмo изх.№ Е-12-00-237#1/22.05.2014 г., като уникалният номер на поръчката в РОП е 00530-2014-0035. 2. Общата прогнозна стойност на всички поръчки за 2014 г. с кодове по СРV 72267000 и 48450000 е в размер на 735 605 лв. без ДДС, поради което поръчката е включена в предварителното обявление на НАП за 2014 г. по чл.23, ал.1 и чл.45а, ал.1 от ЗОП, публикувано в ОВ на ЕС 2014/S45-075449/05.03.2014 г. Гореизложеното налага публикуване на обявлението за възложена поръчка в ОВ на ЕС в изпълнение на чл.45а, ал.1, т.5 от ЗОП. 3. Срокът на действие на договора е до 38 месеца от датата на сключването му.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219410, E-mail: adm.sgs@scc.bg, Факс: 02 9813740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ТЕХНОЛОГИKA” EАД, ЕИК 201593301, ул."Червена стена" № 46, България 1421, гр.София, Тел.: 02 91912