Версия за печат

00087-2014-0089

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Московска" 33, За: Отдел "Правен" тел.029554462 вътр.203; 135, Република България 1000, София, Тел.: 0888 722328, E-mail: sook@mail.bg, Факс: 02 9559568

Място/места за контакт: СО-Район "Овча купел" - гр.София, бул."Цар Борис III" 136В

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg; www.ovchakupel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ovchakupel.bg.

Електронен достъп до информация: www.ovchakupel.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изпълнение на дейности за осигуряване на публичност” по проект „Повишаване на професионалната квалификация на служителите в СО – район „Овча купел“, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/12/2.2-07, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на поръчката обхваща дейности по информация и публичност, а именно: - Организиране на встъпителна и заключителна пресконференции; - Изготвяне и публикуване на 4 бр. публикации в пресата, - Подготовка и отпечатване на 1 бр. плакат по проекта с тираж 100 бр., - Подготовка и отпечатване на 1 бр. диплян по проекта с тираж 500 бр., - Подготовка и отпечатване на банерфикс по проекта - 2 бр., - 100 бр. рекламни тефтери с химикал, - 100 бр. рекламни торбички, - 100 бр. USB, - 100 бр. рекламни термочаши, - 100 бр. рекламни визитници, - 15 бр. рекламни класьори по проекта. Реализирането на мерките за информираност и публичност на проекта осигурява необходимата степен на прозрачност на изпълнението на проекта. Те позволяват включването на всички потенциално заинтересовани страни, като спомага и за изпълнението на задължението на бенефициентите във връзка с изискванията на Регламент на Комисията (EО) № 1828/2006. Дейността е обособена като отделна с цел да се отговори на необходимостта от популяризиране на дейностите и резултатите от проекта. Тя представлява неизменна част от останалите проектни дейности и ще допринесе за цялостния успех на проекта.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79341000, 79952000, 22000000, 22150000

Описание:

Рекламни услуги
Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4405 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 121 - 215677 от 26.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 2- ОПАК История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РЕКЛАМА КОНСУЛТ” ЕООД, ул. “Железни Врата” № 18, ап.9, Република България 6000, гр.Стара Загора, Тел.: 042 620622

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 7093.5 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4405 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 година, приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси", подприоритет 2.2. "Компетентна и ефективна държавна администрация, бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, съгласно сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № А12-22-19/13.05.2014 г. за финансиране на дейностите, включени в проект с наименование „Повишаване на професионалната квалификация на служителите в СО – район „Овча купел“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Столична община - район "Овча купел", бул. "Цар Борис ІІІ" № 136В, Република България 1618, гр.София, Тел.: 0888 722328, E-mail: sook@mail.bg, Факс: 02 9559568

Интернет адрес/и:

URL: www.ovchakupel.bg..

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1."РЕКЛАМА КОНСУЛТ" ЕООД ЕИК 123689363; 2. ЕТ "ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ - Ганчо Попов" ЕИК 040188503; 3."ПИПЪЛ ЕИДЖЪНСИ" ЕООД ЕИК 175400956; 4."Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД ЕИК 201557566; 5. "БенчМарк Груп" АД ЕИК 131112183