Версия за печат

00073-2014-0035

BG-Велико Търново: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова; Грета Маринова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 0626192 29;0626192 51, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 0626192 51

Място/места за контакт: град В. Търново, пл. "Майка България" № 2, стая 318 и стая 321

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.veliko-turnovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на съоръжения за три центъра за настаняване от семеен тип на територията на град Велико Търново”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на съоръжения за три центъра за настаняване от семеен тип на територията на град Велико Търново: подемник, активен, мобилен, двулостов , до 150 кг. - 3бр. и асансьор хидравличен, пътнически, за инвалиди,с автоматична врата 900х2000мм, кабина 1100х1400мм, шахта 1700х1900мм, за две спирки, машинно на ниво -2.40м - 2 бр.”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42415100, 42416100

Описание:

Подемни платформи
Асансьори за хора

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
49595 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Ц – Ценови критерий ; тежест: 50
Показател: Д - Срок за доставка /в работни дни/; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на съоръжения за три центъра за настаняване от семеен тип на територията на град Велико Търново: подемник, активен, мобилен, двулостов , до 150 кг. - 3бр. и асансьор хидравличен, пътнически, за инвалиди,с автоматична врата 900х2000мм, кабина 1100х1400мм, шахта 1700х1900мм, за две спирки, машинно на ниво -2.40м - 2 бр.”
V.1) Дата на сключване договора
06.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„БАК 2” ООД, ЕИК: 175191129, седалище и адрес: гр. София, кв. „Банишора” бл. 18, вх. Б, ет. 4, адрес за кореспонденция: гр. София 1220, кв. „Военна рампа”, ул. „Проф. Иван Георгов” № 4, ет. 1, Република България 1220, София, Тел.: 0283341 51

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 85000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 49595 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект:„Изграждане и функциониране на три Центъра за настаняване от семеен тип на територията на град Велико Търново”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„БАК 2” ООД, ЕИК: 175191129


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Налице е основание по чл. 90, ал.1, т.1 от ЗОП – откритата процедура е прекратена по чл. 39, ал. 1, т.1 и първоначално обявените условия не са съществено променени. С Решение № РД 24 – 16/ 24.03.2014 г. на Кмета на Община Велико Търново е открита процедура с предмет: „Доставка на съоръжения и обзавеждане по обособени позиции: Позиция 1 Доставка на съоръжения, Позиция 2 Доставка на обзавеждане” чрез открита процедура, във връзка с проект: „Изграждане и функциониране на три Центъра за настаняване от семеен тип на територията на град Велико Търново” , който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Със Заповед № РД 22 – 611/24.04.2014 г. Кмета на Община Велико Търново назначава комисия, която да провери съответствието на офертите с предварително обявените условия, да разгледа, оцени и класира допуснатите оферти за изпълнението на поръчката. Съгласно приемо-предавателен протокол от 25.04.2014 г. в определения за това срок са постъпили 7 (седем) оферти, като само една от тях е подадена за позиция 1. Назначената от Възложителя комисия започва своята работа по разглеждането на офертите на 25.04.2014 г. и в хода на проверката установява несъответствие на офертата за позиция 1 с обявените от възложителя условия и изискванията на ЗОП, а именно: непредставяне на изискани в плик № 1 документи, както и представяне в Плик № 2 на подписан и подпечатан проект на договор, съдържащ предлаганото от участника възнаграждение за доставката. На основание чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП процедурата е прекратена в частта за позиция 1, поради това че за тази позиция няма участник, който да отговаря на поставените изисквания. Обществената поръчката е свързана с Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013 и е по проект: „Изграждане и функциониране на три Центъра за настаняване от семеен тип на територията на град Велико Търново”. Предвид необходимостта от съобразяването с продължителността на проекта и спазването на графика за изпълнението на дейностите по ДБФП № BG 161PO001/1.1 – 12/2011/014, както и предвид факта, че по този проект има обявени и други процедури, обвързани и зависими от доставката на съоръженията за трите центъра за настаняване от семеен тип, като например процедурата с предмет: „СМР по изграждане и функциониране на три Центъра за настаняване от семеен тип на територията на град Велико Търново”, доставката на съоръженията за трите ЦНСТ е необходима и задължителна дейност за изпълнението на проекта. С оглед всичко изложено, налице са условията на чл. 90, ал.1, т.1 от ЗОП, а именно: откритата процедура е прекратена по чл. 39, ал.1, т.1 от ЗОП и първоначално обявените условия не са съществено променени. Предвид изложените обстоятелства е необходимо провеждане на процедура на договаряне без обявление на основание чл. 90, ал.1, т.1 от ЗОП с предмет: „Доставка на съоръжения за три центъра за настаняване от семеен тип на територията на град Велико Търново”, във връзка с проект: „Изграждане и функциониране на три Центъра за настаняване от семеен тип на територията на град Велико Търново”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.