Версия за печат

00814-2014-0022

BG-гр.Враца: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Враца, ул. "Стефанаки Савов" № 6, За: Соня Манова - техническа част; Розалина Георгиева - по процедурата, Р.България 3000, гр.Враца, Тел.: 092 622400, E-mail: rozalinageorgieva@b-trust.org, Факс: 092 623061

Място/места за контакт: Община Враца

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vratza.bg/..

Адрес на профила на купувача: http://www.vratza.bg/?category=18.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на строително-ремонтни дейности в Младежки център, гр. Враца.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: в у.п.и. IV-295, кв.55, ЦГЧ, гр. Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на строително-ремонтни дейности за преустройство и промяна на предназначението на сградата на бившето училище „Митрополит Константин”, находящо се в у.п.и. IV-295, кв.55, ЦГЧ, гр. Враца, в център (от резидентен тип) за работа с младежи в риск.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45454000

Описание:

Строителни работи по преустройство

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва преустройство и промяна на предназначението на сградата на бившето училище „Митрополит Константин”(у.п.и. IV-295, кв.55, ЦГЧ, гр. Враца) в център (от резидентен тип) за работа с младежи в риск, съгласно количествена сметка и инвестиционен проект. Техническият инвестиционен проект за обекта съдържа следните части: Електрическа; ОВК; Строителни конструкции; Архитектурна; Пожарна безопасност; Водоснабдяване и канализация. Сградата на бившето основно училище „Митрополит Константин” е със застроена площ от 427 кв.м., двуетажна, масивна, с носещи ограждащи и преградни стени, конструкцията е в добро състояние. Предвижда се СМР по модернизация на сградата да се състоят в следното: 1. На първият етаж (кота 0.00) се предвижда да се разположат: - главен вход с контрол на достъпа; приемно фоайе, в което могат да се провеждат и различни срещи, обсъждания, да се излагат експозиции, дори да се използва като конферентна зала. До съществуващото стълбище е ситуирана платформа осигуряваща безпроблемен достъп на хора с увреждания до втория етаж; библиотека и читалня; ателиета за професионално обучение и квалификация; учебна зала с 24 места; лекарски кабинет; административен офис; зала за хранене с 36 места; санитарни възли; 2. В пристроения обем са проектирани стълбище към сутерена, помещение за подготовка и разпределение на храната, обслужващи помещения. 3. В сутерена е проектирана малка фитнес зала със съответните и анекси. 4. На вторият етаж (кота+4,10) се предвижда да се разположат: - компютърна зала с 9 места; - кабинет за управителя на дома с още две работни места; - кабинет за индивидуална терапия; 5. В четирите бивши класни стаи са проектирани 12 стаи с две легла, всяка със собствен санитарен възел. 6. На втория етаж и в подпокривното пространство са проектирани стаи за 36 обитатели. Проектът предлага нова организация на дворното пространство. Запазва се зоната, в която са разположени съоръжения за спортни занимания на открито. Непосредствено до входа на имота е проектиран паркинг за 6 автомобила. В северната част на имота е проектирано още едно спортно съоръжение-малко,нестандартно игрище за футбол на малки вратички. Главният вход за сградата получава нова ориентация-от запад. На мястото на бившето котелно е проектирано ново, със значително по малка площ и обем.

Прогнозна стойност без ДДС
1039408.28 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 10 300 лв. При банкова гаранция за участие, същата следва да бъде безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие се задържа и освобождава в съответствие с чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 5 (пет) % от стойността на обществената поръчка без ДДС, внесена или учредена преди подписването на договора. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност - не по-кратък от 30 дни след изтичане Срока на изпълнение. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. Паричните суми се внасят по банковата сметка на Община Враца: IBAN: BG36STSA93003300146537; BIC: STSABGSF, Банка ДСК ЕАД.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата поръчка е съгласно условията на проект BG06-105 „За подобряване на благосъстоянието на децата и младежите в риск – изграждане на устойчив модел за интеграция и социално включване в община Враца”, финансиран съгласно Договор № Д03-6/27.01.2014 г. по Компонент 1 „Младежи в риск“ на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г. Плащанията по договора се извършват с платежно нареждане по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, по следната схема: 1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от цената на договора (без ДДС), преведена по банков път по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, срещу представена банкова гаранция на същата стойност и оригинална фактура; Банковата гаранция за авансовото плащане се освобождава след изпълнено и отчетено строителство на стойност същата или по-голяма от стойността на гаранцията. 2. Междинни плащания в размер до 80 % (осемдесет процента) от цената на договора, с приспадане на съответстващата част от авансовото плащане, след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на: - Отчет за действително извършени количества и договорени стойности за изпълнени СМР, подписан от Възложителя, Изпълнителя и извършващия Строителен надзор на обекта (Протокол/Акт образец 19); - Оригинална фактура, на стойност равна на стойността на отчета. 3. Окончателно плащане, след представяне на екзекутивна документация, окончателен отчет за извършените количества по изпълнените СМР, Удостоверение за въвеждане в експлоатация, застраховка по чл. 173, ал. 1 за обезпечаване на отговорностите им за обекта за срока, съответстващ на предложения от участника най-дълъг гаранционен срок и оригинална фактура за дължимата стойност. Всички плащания се извършват в ЛЕВА (BGN), в 30 дневен срок от датата на представяне на фактурите.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП и посочените в обявлението и документацията, съобразно условията на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е”), 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5.за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ 3 отделни запечатани непрозрачни плика: І. ПЛИК № 1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника (Прил. № 1); 2. Оферта (Прил. № 2), включваща представяне на участника, с посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „e”), т. 2 - 4, и ал. 5 от ЗОП (оригинал) – (Прил. № 3); 4. Доказателство за регистрацията на участника в Централния професионален регистър на строителя, за строежи Първа група, минимум III-та категория или за наличието на еквивалентно право (за чуждестранните участници): посочване на съответния публичен регистър или копие от Удостоверението за вписване в ЦПРС, придружен с валиден талон за 2014 г., или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени, доказващ еквивалентното право (за чуждестранните участници); 5. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, посочени в Раздел III.2.3) от настоящото обявление; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП (оригинал) – (Прил. № 6); 8. Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка участникът трябва да посочи: видовете работи от предмета поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Прил. № 7). Всеки от предвидените подизпълнители следва да представи: 8.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Прил. № 8) и 8.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „e”), т. 2-4, и ал. 5 от ЗОП (Прил. № 3); 9. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (оригинал) – (Прил. № 9); 10. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. ІІ. ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (оригинал) – (Прил. № 10); 2. Приложения към Техническо предложение за изпълнение на поръчката са: 2.1. Линеен график за изпълнение на СМР и диаграма на работната ръка; 2.2. Строителна програма; ІІІ. ПЛИК № 3 „Предлагана цена”: 1. Ценово предложение (оригинал) - (Прил. № 11); 2. КСС, подписана на всяка страница; 3. Електронен носител (CD) на КСС, в Exсel формат. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „а” и „б” от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документът по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. "в" се представя само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на строителството; 3. Сертификат по стандарт ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството (заверено копие) или посочване на публичен регистър, в който се съдържа информацията за наличието на такава система; 4.Сертификат по стандарт ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда (заверено копие) или посочване на публичен регистър, в който се съдържа информацията за наличието на такава система; 5. Сертификат по стандарт BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд (заверено копие) или посочване на публичен регистър, в който се съдържа информацията за наличието на такава система. По т. 3, 4 и 5, Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, безопасни условия на труд или за опазване на околната среда. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горните документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, горните документи, които са на чужд език, се представят и в превод. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица (за лицата, с които участникът няма правна връзка се представят декларации от същите, че ще бъдат на разположение на участника при изпълнение предмета на поръчката).
Минимални изисквания: 1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участниците трябва да имат успешно изпълнено поне едно строителство, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка. 2. Участниците трябва да разполагат с екип от технически лица, който ще отговаря за организацията за работа на обекта, извършването на строителството, контрола на качеството и безопасните условия на труд. Предложените в екипа технически лица следва да отговарят на следните изисквания: 2.1. Ръководител на обект: висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер специалност „ССС” или екв. или строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение. Да има опит в ръководенето и управлението на минимум два инвестиционни проекта с еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. 2.2. Експерти “Строителство” - за всяка част (Архитектура, ОВК, ВиК и Ел.) - архитекти/инженери или строителни техници, които да имат опит в изпълнението на минимум два инвестиционни проекта с еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. 2.3. Експерт - контрол на качеството: с висше образование, степен „магистър” завършено висше образование степен „магистър” с квалификация строителен инженер. Да има опит в изпълнението на минимум два инвестиционни проекта с еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка предмет, на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР и да притежава удостоверение/сертификат за вътрешен одитор по качество; 2.4. Експерт - координатор по безопасност и здраве, който да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ за чуждестранните лица. Да има опит в изпълнението на минимум два инвестиционни проекта, на длъжност Координатор по безопасност и здраве. Предложените от участника експерти, придобили образованието си в чужбина, следва да притежават еквивалентни на изискваните образователно квалификационни степени и специалности. 3. Участниците трябва да притежават следните сертификати: - по стандарт ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството; - по стандарт ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда; - по стандарт BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за безопасни условия на труд. Обхватът на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. Под строителство еднакво с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, при което са изпълнявани строително-монтажни работи по преустройство на сгради и съоръжения за обществено обслужване и на самостоятелни обекти за обществено обслужване в сгради съгласно чл. 8, ал.2 от Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Под строителство сходно с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство, при което са изпълнявани строително – монтажни работи по ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на сгради и съоръжения за обществено обслужване и на самостоятелни обекти за обществено обслужване в сгради чл. 8, ал.2 от Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: А: Финансов показател (предлагана цена); тежест: 60
Показател: Б:Технически показател; тежест: 40
Показател: Б1:Строителна програма, в т.ч. линеен график на дейностите и диаграма на работната ръка; тежест: 7
Показател: Б2:Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 3

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

03-2014-101

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.11.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.11.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.11.2014 г.  Час: 13:00
Място

Заседателната зала на община Враца на адрес гр. Враца, ул. "Стефанаки Савов" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Враца, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Враца, ул. "Стефанаки Савов" № 6, Р.България 3000, гр.Враца, Тел.: 092 627412, Факс: 092 623061

Интернет адрес/и:

URL: http://www.vratza.bg/..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ