Версия за печат

00530-2014-0094

BG-Варна: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Г. Ставрева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: g.stavreva@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=351.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Русе, Силистра и Търговище при ТД на НАП Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Добрич, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора включва следните дейности: 1. Абонаментно обслужване /ежемесечно/ на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение в размер на 600.00 лв. без ДДС, съответно 720.00 лв. с ДДС; 2. Ремонт на системите - при необходимост в размер на 3.80 лв. за час, без ДДС, съответно 4.56 лв. за час с ДДС; 3. Осигуряване на резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системите. Място на изпълнение на поръчката: Офис за обслужване Добрич – гр.Добрич, ул.”Независимост” № 7; Офис за обслужване Русе – гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов” № 19; Офис за обслужване Силистра-гр. Силистра, ул.„Генерал Скобелев” № 8; Офис за обслужване Търговище – гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1. Срок за изпълнение на договора: 24 месеца или до достигане на максимално допустимата стойност, с начало на изпълнение 02.06.2015 г. Към момента на сключване на договора е определяема само общата стойност за абонаментно обслужване на системите за целия скрок на договора, в размер на 14 400.00 лв. без ДДС, съответно 17 280.00 лв. с ДДС. В максимално допустимата стойност на договора се включва стойността за аботаментно обслужване на системите, стойността за извършен ремонт, както и стойността на резервните части, необходими за извършването на ремонта. Плащането се извършва по банков път, до 30 календарни дни след представяне на фактура и двустранно подписан протокол за извършен месечен преглед на системите или за извършен текущ или авариен ремонт.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72253200, 50343000

Описание:

Поддържане на системи
Услуги по ремонт и поддържане на видеотехника

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Стойност за ежемесечно абонаментно обслужване; тежест: 70
Показател: Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт; тежест: 20
Показател: Общ размер на единични цени за резервни части; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00530-2014-0094

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 589341 от 28.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 611075 от 26.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 48 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за контрол на достъп и системите за видеонаблюдение в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Русе, Силистра и Търговище при ТД на НАП Варна”
V.1) Дата на сключване договора
08.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД, ЕИК 103937876, ул. "Генерал Колев" № 34, България 9000, Варна, Тел.: 052 609590, E-mail: atanasov@cabletech-bg.com, Факс: 052 615053

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20696 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"КЕЙБЪЛ ТЕХ" ООД, ЕИК 103937876; адрес на управление: гр. Варна, ул. "Генерал Колев" № 34, тел. 052 609590, факс 052 615053, e-mail: atanasov@cabletech-bg.com.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор