Версия за печат

00182-2014-0018

BG-село Венец: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Венец, ул. "Кирил и Методий" № 24, За: Вилдан Али, РБългария 9751, село Венец, Тел.: 05343 2191, E-mail: obs_vn@abv.bg, Факс: 05343 8980

Място/места за контакт: Община Венец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.venets.bg.

Адрес на профила на купувача: www.venets.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител по проект: „Водоснабдяване на висока зона с. Изгрев, община Венец и подмяна уличен водопровод по ул. „Васил Левски” , с. Изгрев, община Венец”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: село Изгрев, община Венец
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка: Избор на изпълнител по проект: „Водоснабдяване на висока зона с. Изгрев, община Венец и подмяна уличен водопровод по ул. „Васил Левски” , с. Изгрев, община Венец”, включва реконструкция на вътрешната водопроводна мрежа и изграждане на нов главен водопровод, захранващ високата зона на селото с обща дължина 1797м., като проектът включва и реконструкция на уличен водопровод по ул. "В. Левски" с обща дължина 390 м, който е изграден от азбестоциментови тръби.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232151

Описание:

Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на настоящата обществена поръчка: Избор на изпълнител по проект: „Водоснабдяване на висока зона с. Изгрев, община Венец и подмяна уличен водопровод по ул. „Васил Левски” , с. Изгрев, община Венец” включва следните проекти: 1. "Водоснабдяване на висока зона с. Изгрев", който включва реконструкция на вътрешната водопроводна мрежа и изграждане на нов главен водопровод, захранващ високата зона на селото с обща дължина 1797м. и обхваща самостоятелен главен клон по ул. „П. Волов“, ул. „Чавдар Войвода, ул. „19-ти май“ и ул. „Свобода“ с ф140 и дължина 1118м. като водопровода е предвидено да се изпълни от тръби HDPE, PE 100, PN 6 на челна заварка. За водоснабдяване на северозападната част на населеното място с високо разположение на застрояването се предвижда водопроводна връзка ф140 с дължина 35м от новопроектирания главен клон до съществуващия водопровод ф125 от азбестоциментови тръби. За разделяне на ниска от висока зона на водоснабдяване се прекъсват водопроводите ф125 стомана при ОК 37 на кръстовището на ул. „Цар Борис I“ и ул. „Хан Крум“ и на кръстовището на ул. „Хан Крум“ и ул. „Лудогорие“. Прекъсва се и водопровод ф80 АЦ по ул. „Лудогорие“ с водопровод 125 стомана между ОК 29 и ОК 39. За водоснабдяване на квартали 15 и 18 от ниска зона на водоснабдяване по ул. „Лудогорие“ се предвижда водопроводна връзка ф90 с дължина 150м. Съществуващия водопровод ф 125 стомана от ОК 37 до ОК 45 се изолира напълно от водоснабдителната мрежа и всички водопроводни отклонения се привързват към новия главен клон. Съществуващите водопроводи от ул. „Панайот Волов“ до ул. „Свобода“, северно от ул. „Хан Крум“ се подменят и се включват към проектирания главен клон. Водопроводните отклонения за частните имоти са предвидени да се изпълнят с PE тръба ф25, както и сградите на бивш хранителен магазин, читалище и кметство се предвижда захранване с ф 63. При полагане на полиетиленовите водопроводи е необходимо заварките да се изпълняват с подходяща апаратура, която да гарантира минимална възможност за грешки. Водопровода е предвиден с минимална дълбочина на полагане и покритие 1.50м, за уличната водопроводна мрежа. При направата на изкопи, същите да се изпълняват в съответствие с НАРЕДБА № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. При полагането на тръбите под и около тях и на 15см над темето се предвижда полагане на пясъчна възглавница, добре трамбована. Обратния насип е предвиден да се изпълни от несвързан материал – фракция, съответно уплътнен до ниво за възстановяване на трошенокаменната настилка. 2. Проектът реконструкция на уличен водопровод по ул. "В. Левски" с обща дължина 390 м, който е изграден от азбестоциментови тръби и включва уличен водопровод по ул. „В. Левски“ с ф90 и дължина 390м. като водопровода е предвидено да се изпълни от тръби HDPE, PE 100, PN 6 на челна заварка. Водопроводните отклонения за частните имоти са предвидени да се изпълнят с PE тръба ф25. При полагане на полиетиленовите водопроводи е необходимо заварките да се изпълняват с подходяща апаратура, която да гарантира минимална възможност за грешки. Водопровода е предвиден с минимална дълбочина на полагане и покритие 1.50м, за уличната водопроводна мрежа.При направата на изкопи, същите да се изпълняват в съответствие с НАРЕДБА № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. При полагането на тръбите под и около тях и на 15см над темето се предвижда полагане на пясъчна възглавница, добре трамбована. Обратния насип е предвиден да се изпълни от несвързан материал – фракция, съответно уплътнен до ниво за възстановяване на трошенокаменната настилка. Прод. в раздел VІ.3)допълн. инф-я

Прогнозна стойност без ДДС
282076.18 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъдат допуснати до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участниците са длъжни да представят гаранция за участие в размер на 2500 лв. /две хиляди и петстотин лева/, представена в една от следните форми: парична сума, депозирана в касата на Възложителя или по банков път, или банкова гаранция за посочената стойност – по примерен образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертите, т.е. не по-малко от 180 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. В случай, че гаранцията за участие се представя под формата на депозит, същата се внася по Банковата сметка на Община Венец с IBAN- BG33DEMI 92403300038516, BIC код – DEMIBGSF, БАНКА - “Търговска банка Д” АД клон гр. Шумен. Посочената банкова сметка на общината е валидна и за двата вида гаранции. Гаранцията за участие се задържа, усвоява и освобождава по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка следва да представи гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка под формата на парична сума или банкова гаранция за изпълнение на поръчката по примерен образец в размер на 4 % от стойността на договора, която се освобождава след приключване на договора при условия и срокове, уредени в договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят допуска възможност участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията са съгласно проекта на договор за възлагане на обществената поръчка и се извършват, както следва: 1. Междинни плащания - в общ размер до 80 % от стойността на договора без ДДС. Възложителят заплаща изпълнените СМР поетапно, по доказани действителни количества с протокол, съобразено с финансирането осигурено от ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА (ПУДООС) към Министерство на околната среда и водите, гр. София, както и въз основа на офертните единични цени, след издаване на фактура от Изпълнителя и подписване на протокол за действително извършените СМР през предходния календарен месец от представители на Възложителя и Изпълнителя. Гореописаните документи следва да бъдат придружени от изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 20 % от стойността на предмета на договора се извършва в зависимост от условията заложени от ПУДООС, а именно след подписването на двустранен приемо- предавателен протокол за приемане на обекта. Плащанията, в това число и междинни се извършват към Изпълнителя в срок от 5 (пет) работни дни след постъпване на средствата отпуснати от ПУДООС по сметката на Община Венец, в съответствие със сроковете установени в чл.303а, ал.2 от Търговския закон.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, съдържащо минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят се възползва от съкратен срок за провеждане на процедурата съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Срокът по чл.64, ал.1 е намален с 7 дни - обявлението е изпратено до РОП по електронен път и с 5 дни - към датата на публикуване на обявлението, възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен интернет адрес, на който тя може да бъде намерена - www.venets.bg

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.Участници – ФЛ, както и лицата, от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП– представляващи участника – ЮЛ, в т.ч. прокуристите в чиято представителна власт е включена територията на Р. България, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани: 1.1 за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари по чл. 253 - 260 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.2. за подкуп по чл. 301 - 307 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.3. за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.4. за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.5. за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.6. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците;1.7. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;1.8. Да не е обявен в несъстоятелност, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.9. Да не е в производство по ликвидация или да не се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.10. Да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване, да няма задължения за данъци и вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен. 1.11. Да не е в открито производство по несъстоятелност, да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, и участникът да не е преустановил дейността си. Участникът: 2.1. да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителната разпоредба на ЗОП с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.2.2. да не е сключил договор с лице по чл. 21 и 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 3. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. *Документите. се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. 4. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП: Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи Четвърта група - Втора категория. 5.При участници обединения Документ, подписан от лицата в об-то, в който задължително да е посочен представляващия.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника, съгласно чл. 50 от ЗОП: 1. Удостоверение от банка за достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент и копие на годишен финансов отчет или някоя от съставните му части за предходната година, ако не е публикуван в публичния регистър в Република България и участникът не е посочил информация за органа поддържащ регистъра. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя по-горе документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените по-горе документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага.
Минимални изисквания: Участникът трябва да отговаря на следните минимални икономически и финансови изисквания съгласно чл.50 от ЗОП: 1. В процедурата могат да участват лица, които разполагат с финансов ресурс в размер на 90 000.00 лева в една от следните форми – собствени финансови средства, достъп до кредитна/и/ линия/и/ или еквивалентен финансов инструмент. Забележка: В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението или чрез възможностите на едно или повече трети лица, съгласно чл.51а от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване на технически възможности и квалификация на участника, съгласно чл. 51 от ЗОП. 1. Списък на строителството по Образец № 5, изпълнено през последните 5 (пет) години (считано от датата на подаване на офертата) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Забележка: В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. 2. Копие от Сертификатите ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалентни документи. 3. Списък-Декларация по Образец № 10 и копия на документи за собственост (за МПС – копие на регистрационен талон) или на договор, от който произтича правото на участника да ползва оборудването, а в случаите на чл.51а от ЗОП други документи, които да доказват по категоричен начин, че участникът ще има на разположение оборудването изискано от възложителя. Забележка: Участниците може да предлагат в справката декларация на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване и други стр.машини и техн.оборудване, така че да бъдат подсигурени всички дейности – по преценка на изпълнителя, съгласно представеното техническо предложение. 4. Списък на техническите лица - Образец 6 съдържащ: имена, длъжност, образование, професионална квалификация и професионален опит на техническия състав за изпълнение на поръчката, придружен от Автобиографии във формат по Образец № 8 и документи, удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените към ключовите експерти минимали изисквания и обстоятелствата в нея (препоръки/референции/удостоверение от други Възложители съдържащи следната информация: номер и наименование на договора за обществена поръчка, периода на изпълнение на договора, длъжността която е заемал ключовия експерт по време на изпълнение на договора, както и др. доказателства по преценка на участника), както и Декларация за разположение на ключов експерт по образец - Образец № 9. 5. Списък - декларация - Образец 7, съдържаща данни за изпълнителския състав. Забележка: Изпълнителският състав за изпълнение на поръчката следва да е в съответствие с линейния график и диаграмата на работната ръка.
Минимални изисквания: Участникът трябва да отговаря на следните минимални технически възможности и квалификация съгласно чл. 51 от ЗОП, включително: 1. През последните 5 (пет) години (считано от датата на подаване на офертата) участникът да е изпълнил успешно поне два обекта с предмет, сходен или еднакъв с предмета на поръчката. Забележка: Под „сходен” предмет навсякъде в документацията и обявлението за участие в обществената поръчка следва да се разбира реконструкция и/или рехабилитация и/или изграждане на водопроводна мрежа. 2. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, опазване на околната среда, съгласно съответните системи: 2.1. ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), еквивалентен или еквивалентни мерки; 2.2. ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), еквивалентен или еквиваленти мерки; Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Забележка: В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатите се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 3. Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: - багер – 1 бр.; - челен товарач – 1бр.; - мини челен товарач – 1 бр.; - самосвали – 2 бр.; - лепачка за тръби – 1бр.; Забележка: В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. 4. Участникът следва да разполага с необходимия екип за изпълнение на строителството: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството (ръководни служители) и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал). Минималният състав на ръководния ключов персонал от участника, който ще отговаря за изпълнението на обществената поръчка е следният: 4.1. За Ръководител на обекта се изисква да е строителен инженер с образователна степен „магистър”, специалност ВиК, ХМС, ХТС, ПГС, ССС или еквивалентнa, със стаж по специалността мин. 5 год.; специфичен професионален опит – опит на управленска/координираща позиция на минимум 2 инфраструктурни обекта с предмет сходен с предмета на обществената поръчка. 4.2. За Специалист – по част „Геодезия” - се изисква да е строителен инженер с образователна степен „магистър” или еквивалентна. Професионален опит минимум 5 /пет/ години стаж по специалността; специфичен професионален опит като изпълняващ длъжността, за която е предложен – минимум 2 инфраструктурни обекта с предмет сходен с предмета на обществената поръчка; Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 - Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 30
Показател: П2 - Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: П3- Ценово предложение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.11.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие: 10 лв. с ДДС, като сумата може да бъде заплатена по банкова сметка на Община Венец в банка - “Търговска банка Д” АД клон гр. Шумен, IBAN- BG14DEMI92408400038510, BIC код – DEMIBGSF, код за плащане 447000. При поискване документацията се изпраща на заинтересованото лице за негова сметка. Заинтересованите лица могат да се запознаят с документацията на интернет адреса на Община Венец - www.venets.bg, в раздел "Профил на купувача". Забележка: Участник, който се е запознал с документацията за участие в процедурата от интернет адреса на Община Венец http:// www.venets.bg/ в раздел "Профил на купувача" не се задължава да я закупува, тъй като в този случай Възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал.7 от ЗОП. Документацията за участие e предоставена на интернет адреса на Община Венец - www.venets.bg, в раздел "Профил на купувача".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.11.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Общинска администрация с. Венец, ул. "Кирил и Методий" 24

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІ.2.1) Общо количество или обем. Дейностите ще бъдат изпълнявани, съгласно техническата спецификация по поръчката, която е неразделна част от Документацията за участие и при стриктно съобразяване с техническите проекти. Продължава от раздел III.2.3.) Технически възможности Минимални изисквания 4.3. За Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - образование и квалификация - минимум средно образование в областта на строителството, притежаващо валиден сертификат за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 2год. специфичен професионален опит като изпълняващ длъжността, за която е предложен – минимум 2 инфраструктурни обекта с предмет сходен с предмета на обществената поръчка; 4.4. За Специалист – контрол на качеството – да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна; да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно; специфичен професионален опит като изпълняващ длъжността, за която е предложен – минимум 2 инфраструктурни обекта с предмет сходен с предмета на обществената поръчка; Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-техническия състав). Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на което и да е от горните изисквания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ