Версия за печат

00689-2014-0013

BG-Ямбол: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" 1, За: Галина Иванова - началник отдел "Обществени поръчки", Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", ет. 3, стая 309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" 1, За: Нейка Кожухарова - деловодител, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684209, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661575

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tundzha.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на 10 еднофамилни жилищни сгради за настаняване на уязвими, малцинствени, социално слаби групи и други групи в неравностойно положение от населението на Община „Тунджа“ по обособени позиции: Обособена позиция 1 „Изграждане на 5 еднофамилни жилищни сгради за настаняване на уязвими, малцинствени, социално слаби групи и други групи в неравностойно положение от населението на Община „Тунджа” в УПИ І-500.1, кв. 31 по ПУП на с. Завой; УПИ VІІ, кв. 24 по ПУП на с. Хаджидимитрово; УПИ ІХ, кв. 23 по ПУП на с. Хаджидимитрово; УПИ VІ, кв. 24 по ПУП на с. Хаджидимитрово; УПИ ІХ, кв. 33 по ПУП на с. Калчево”; Обособена позиция 2 „Изграждане на 5 еднофамилни жилищни сгради за настаняване на уязвими, малцинствени, социално слаби групи и други групи в неравностойно положение от населението на Община „Тунджа” в УПИ V, кв. 31 по ПУП на с.Козарево; УПИ ІV, кв. 31 по ПУП на с. Козарево; УПИ V-3, кв. 1 по ПУП на с. Бояджик; УПИ ХІІ, кв. 72 по ПУП на с. Бояджик, УПИ ХІІІ-172, кв. 16 по ПУП на с. Бояджик”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Строително - монтажните работи ще се извършат в населени места на територията на Община „Тунджа”, както следва: *за обособена позиция 1- с. Завой, с. Хаджидимитрово, с. Калчево. *за обособена позиция 2 - с. Козарево и с. Бояджик.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е изграждане на 10 еднофамилни жилищни сгради за настаняване на уязвими, малцинствени, социално слаби групи и други групи в неравностойно положение от населението на Община „Тунджа“, обособени в позиции както следва: Обособена позиция 1 - Изграждане на 5 еднофамилни жилищни сгради за настаняване на уязвими, малцинствени, социално слаби групи и други групи в неравностойно положение от населението на Община „Тунджа” в УПИ І-500.1, кв. 31 по ПУП на с. Завой; УПИ VІІ, кв. 24 по ПУП на с. Хаджидимитрово; УПИ ІХ, кв. 23 по ПУП на с. Хаджидимитрово; УПИ VІ, кв. 24 по ПУП на с. Хаджидимитрово; УПИ ІХ, кв. 33 по ПУП на с. Калчево; - Обособена позиция 2 - Изграждане на 5 еднофамилни жилищни сгради за настаняване на уязвими, малцинствени, социално слаби групи и други групи в неравностойно положение от населението на Община „Тунджа” в УПИ V, кв. 31 по ПУП на с.Козарево; УПИ ІV, кв. 31 по ПУП на с. Козарево; УПИ V-3, кв. 1 по ПУП на с. Бояджик; УПИ ХІІ, кв. 72 по ПУП на с. Бояджик, УПИ ХІІІ-172, кв. 16 по ПУП на с. Бояджик.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211000, 45211100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на жилищни сгради
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на къщи с едно или две жилища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане на 10 еднофамилни жилищни сгради

Прогнозна стойност без ДДС
1244054.3 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

190


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

*Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й: Участникът представя гаранция за участие в процедурата по обособени позиции, както следва: -за обособена позиция 1 – 5000 /пет хиляди /лева; -за обособена позиция 2 – 5000 /пет хиляди/ лева. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Ако гаранцията е във форма на парична сума, тя трябва да е внесена по следната банкова сметка: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р. България,Банков код (BIC): IABGBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG30IABG70943300435600. В случаите, когато участникът избере представяне на банкова гаранция за участие, същата трябва да отговаря на условията по приложения в документацията Образец № 14 - приложим за обособени позиции 1 и 2. В случай че участникът избере представяне на банкова гаранация за участие същата следва да бъде със срок на валидност не по – малък от срока на валидност, посочен в офертата ( не по-малко от 180 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите). Гаранцията за участие се задържа или усвоява по реда и условията на чл.61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда и условията на чл.62 от ЗОП, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. *Условия и размер на гаранцията за изпълнение и начин на плащането й: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на поръчката за съответната позиция и може да се внесе като парична сума по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване като в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община „Тунджа”: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р. България,Банков код (BIC): IABGBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG30IABG70943300435600. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определения за Изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Внесената гаранция за изпълнение се освобождава в срок до 30 дни след окончателно изпълнение на всички дейности по предмета на договора и след представяне на Застраховка за обезпечаване на гаранционната отговорност с покритие пълния обем на изпълнените строително-монтажни работи и с период на застраховката – до изтичане на гаранционния срок на всеки строеж, Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Възложителят има право да: - усвои гаранцията за изпълнение при разваляне на договора по вина на Изпълнителя; - да усвой гаранцията за изпълнение на договора, в случай че Изпълнителят не представи Застраховка за обезпечаване на гаранционната отговорност с покритие пълния обем на изпълнените строително-монтажни работи и с период на застраховката – до изтичане на гаранционния срок на всеки строеж; - да приспадне от внесената гаранция за изпълнение всички дължими суми за неустойки по договора и за претърпени вреди в следствие виновно неизпълнение на договора от Изпълнителя. В случаите, когато участникът определен за Изпълнител, при сключване на договора избере представяне на банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да отговаря на условията по приложения в документацията Образец № 15 - приложими за обособени позиции 1 и 2. * Образците на банкови гаранции са примерни и в случай, че съответната банка ползва свои образци е достатъчно същите да отговарят на изискванията на ЗОП и условията на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изграждането на строежите, предмет на обществената поръчка ще се финансира от Оперативна програма „Регионално развитие" 2007-2013 г. (ОПРР), след сключване на договор за предоставяне безвъзмездна финансова помощ по схема BG161РО001/1.2-02/2011. Начин на плащане: - авансово плащане - 20% от стойността на договора /без стойността на непредвидените СМР в размер на 10 %/ ще се плати в 20 дневен срок след влизане в сила на този договор, подписан протокол образец 2 в съответствие с Наредба № 3/2003 на МРРБ и фактура – оригинал, съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане - междинно плащане – еднократно в размер на 60 % от стойността на договора ще се плати в 30 дневен срок при изпълнен и приет съответен обем СМР предмет на договора, акт образец 19, сметка 22 и фактура оригинал за дължимата стойност съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. - окончателно разплащане - 40% от стойността на договора ще се плати в 30 дневен срок при изпълнен и приет съответен обем СМР предмет на договора, акт образец 19, подписан акт образец 15 без забележки в съответствие с Наредба № 3/2003 на МРРБ и фактура оригинал, съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в откритата процедура за възл. на обществ. поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения,които отговарят на изискв. съгл. чл.47, ал.1 б. „а” – „д” , ал.2,т.2 предл. първо и ал.5 от ЗОП:а)Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран:за престъпление против финанс., данъчната или осигурит. с-ма, включит. изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;за подкуп по чл. 301 - 307 от НК;за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК;за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК;б)Участникът да не е обявен в несъстоятелност;в)Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове;г)Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия - „Строител” или дейност „Строителство”,съгл. законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;д)Участникът да няма задължения по смисъла на чл.162, ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;е)Участникът да няма лица по чл.47, ал.4 от ЗОП, които са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;к)Участникът да не е сключил договор с лице по чл.21 или 22 от ЗПУКИ.Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обр. разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонд.,телефон и по възможност–факс и електр. адрес.Пликът с офертата на участника трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:Плик №1 с надпис „Документи за подбор“, в който се поставят документите и информ-та по чл.56,ал.1,т.1 - 6,8,11-14 от ЗОП, изискв. от възложителя.Плик №1 следва да съдържа документите:Списък на документите и инф-та, съдържащи се в офертата, подписан от участника-Обр.№1-прил. за обос.поз.1 и 2; Инф-я по чл.56,ал.1,т.1,б. „а”от ЗОП– Обр. №2-прил. за обос.поз.1 и 2; Деклар. по чл.47,ал.9, удостоверяваща липса на обстоят. по чл.47, ал.1, т.1, б.,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д”, ал.2, т.2, предл.първо и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП-Обр.№3, подписана от всички лица, които представляват участника-прил. за обос.поз.1 и 2; завер. от участника копие на Удостовер. за вписване в ЦПРС за изпълняване на СМР за ПЪРВА група, строежи от V категория или по-висока съгл. чл.5,ал.6,т.1.5.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС.* Удостов. трябва да е придружено с валиден талон по чл.23, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС.* Всеки участник следва да докаже регистрацията си в проф. регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостов. за наличието на такава регистрация от компетент. органи съгл. съотв. национален закон,когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществ. на предмета;Док-ва за иконом. и финанс. възможности по чл. 50 от ЗОП и Док-ва за техн.възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП-Участ. следва да представи изискуемите документи, удостоверяващи наличието на необх. капацитет за изпълнение на поръчката посочени съответно в поле ІІІ. 2.2 и поле ІІІ.2.3 на настоящото обявление.Деклар. по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП-Обр.№7-прил. за обос.поз.1 и 2;Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП-Обр.№8 прил. за обос.поз.1 и 2; Декларация по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП-Обр.№9-прил. за обос.поз.1 и 2;* За изискв. за закрила на заетостта, включително миним. цена на труда и условията на труд, участниците могат да получат необх. инф-я за задълженията, свързани с данъци и осигуровки,закрила на заетостта и условията на труд от НАП,НОИ,АС ;Прод.VІ.3...
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: заверено от участника копие на отчет за приходите и разходи и счетоводен баланс за последните три счетоводно приключени години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. * Не се представят отчет за приходите и разходи и счетоводен баланс, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. * Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -списък на строителството еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години до датата определена за получаване на офертите, включително възложител на строителството (по смисъла на чл. 161 от ЗУТ), обект /строеж, изпълнено строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката - попълва се Образец № 4 - приложим за обособени позиции 1 и 2. - валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент), с обхват в съответствие с предмета на поръчката – заверено от участника копие. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (във формат по избор на участника), че се задължава да поднови своевременно сертификата за периода на изпълнение на поръчката. - списък на технически лица, с които участникът ще разполага по трудов договор и ще използва за извършване на строителството - попълва се Образец № 5 приложим за обособени позиции 1 и 2. - автобиография, в която се посочва образованието, професионалната квалификация и опит на лицата „технически ръководители на обекта” - попълва се Образец № 6 - приложим за обособени позиции 1 и 2. Представената автобиография следва да бъде подписана собственоръчно от експерта и парафирана от подаващия офертата. *Съгласно разпоредбата на чл. 51а, ал.1от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на чл.51а,ал. 1 трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: -Участникът следва да е изпълнил строителни дейности еднакви или сходни с предмета на поръчката на не по-малко от 3 (три) строежа през последните 5 (пет) години до датата определена за получаване на офертите, което се доказва с: посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, удостоверенията съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт. или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. *Под „строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката„ навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз следва да се разбира „ново строителство на жилищни сгради или административни сгради със РЗП мин. 90 м.кв.” . - Участникът следва да разполага по трудов договор с квалифициран персонал, необходим за изпълнение на поръчката от минимум двама технически ръководители на обекта, с образователна квалификация „строителен инженер" или „строителен техник" съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията, с минимум 3 години професионален опит. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания се прилагат за обединението (консорциума и др.) като цяло с изключение на посочените сертификати, които се представят от всички членове на обединението, съобразно разпределение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 244 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за обособена позиция 1 е 244 лв. с вкл ДДС и включва Техническите проекти за Обособена позиция 1; Цената на документацията за обособена позиция 2 е 244 лв. с вкл. ДДС и включва Техническите проекти за Обособена позиция 2; Документацията е публикувана в Профила на Купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена и нейното закупуване не е задължително условие за участие в настоящата обществена поръчка. Цената на При поискване от заинтересуваното лице, възложителят е длъжен да му я предостави или изпрати за сметка на лицето, отправило искането. В тези случаи искането следва да бъде придружено от платежен документ. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, че е закупена. Сумата следва да бъде внесена в касата на община „Тунджа” на първи етаж или по банков път на следната сметка: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р.България; Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG83IABG70943100438300 * Одобрените технически проекти за Обособена позиция 1 и Обособена позиция 2 са на разположение за желаещите да ги разгледат в административната сграда на Община „Тунджа”, отдел „Обществени поръчки”, ет. 3, стая 309.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на община „Тунджа”, пл. „Освобождение” № 1, гр. Ямбол.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие" 2007-2013г. (ОПРР), схема BG161PO001/1.2-02/2011 „Подкрепа за осигуряване на съвременни социални жилища за настаняване на уязвими, малцинствени и социално слаби групи от населението и други групи в неравностойно положение"

VI.3) Допълнителна информация

...Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия;Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата(оригинал)(когато не е подписана от лицето, което представлява участника);Декларация от всички членове на обединението/консорциума-Обр.№ 10-прил. за обос.поз. 1 и 2;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – Обр.№ 11-прил. за обос.поз. 1 и 2;Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДСРС– Обр.№ 16 --прил. за обос.поз. 1 и 2;Декларация, че участникът е запознат с одобрените технически проекти-Обр.№ 17--прил. за обос.поз. 1 и 2;Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума-Обр. № 14-прил. за обос.поз. 1 и 2;* Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква „а” и буква „б” от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т.1, б. „в” и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, а декларации по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.*Офертата се подписва от представляващия участника или от надлежно упълномощено (с нотариално заверено пълномощно), като в офертата се прилага оригинала на пълномощното от представляващия участника. Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците.•Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение , и ако е приложимо-декларация (във формат по избор на участника) по чл.33, ал. 4 от ЗОП.* Като приложения към всяко техническо предложение се прилага подробен линеен график за изпълнение на СМР за всеки отделен строеж по съответната позиция, предмет на поръчката.• Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, който съдържа Ценовото предложение на участника изготвено по Обр.№13 – прил. за обос. позиция 1 и 2. Като приложения към Ценовото предложение се прилагат:- Приложение 1-КСС на хартиен и електронен носител на програмен продукт ECXEL;Приложение 2-Таблица с показателите за ценообразуване на основни и непредвидени СМР; Анализи за доказване на един. цена за всяка позиция от КСС;*При формирането на един. цена на основните СМР следва да бъдат включени стойностите за труд, механизация и материали, съгласно приетите разходни норми, техн. спецификации и начин на измерване, в т.ч допълнителните и доставно–складовите разходи и печалба.*При несъответствие между предложените един. цени в КСС и посочените анализни цени, валидна ще бъде анализната цена. В случай, че бъде открито такова несъответствие, един. цени в КСС се превежда в съответствие с един. анализни цени на офертата.*При несъответствие между предложените един. и обща цена, валидна ще бъде един. цена на офертата. В случай, че бъде открито такова несъответствие, общата цена се превежда в съответствие с единичната цена на офертата.*Изпълнителят трябва да посочи показателите за ценообразуване на основни и непредвидени СМР, с които се остойностяват видовете СМР от КСС.*В случай, че участникът не е приложил необходимите анализи за всяка позиция, доказващи образуването на всяка от посочените в КСС един. цени, същият ще бъде отстранен от процедурата.Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност.Предложената от участниците крайна цена за изпълнение на поръчкатa не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима стойност.В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимaта стойност, участникът ще бъде отстранен отпроцедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" 1, Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 684305

Интернет адрес/и:

URL: www.tundzha.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изграждане на 5 еднофамилни жилищни сгради за настаняване на уязвими, малцинствени, социално слаби групи и други групи в неравностойно положение от населението на Община „Тунджа” в УПИ І-500.1, кв. 31 по ПУП на с. Завой; УПИ VІІ, кв. 24 по ПУП на с. Хаджидимитрово; УПИ ІХ, кв. 23 по ПУП на с. Хаджидимитрово; УПИ VІ, кв. 24 по ПУП на с. Хаджидимитрово; УПИ ІХ, кв. 33 по ПУП на с. Калчево”
1) Кратко описание

Еднофамилните жилищни сгради са разположени в УПИ, собственост на община ”Тунджа” и се състоят от дневна, трапезария с кухненски бокс с връзка с дневната, две или три спални, тоалетна, баня, килер и входно преддверие с коридор. Обемното решение е с ясна структура, произтичаща от функцията. Сградите са едноетажни с възможно най-малък цокъл, съобразно релефа на терена. Те са проектирани със ст.бетонов нулев цикъл, ст.бетонова носеща конструкция, ограждащи и вътрешни тухлени стени, ст.бетонова таванска плоча и дървена покривна конструкция с покритие от керамични керемиди.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45211000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на жилищни сгради

3) Количество или обем

Изграждане на 5 еднофамилни жилищни сгради за настаняване на уязвими, малцинствени, социално слаби групи и други групи в неравностойно положение от населението на Община „Тунджа”

Прогнозна стойност, без ДДС
609269.61 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 190
5) Допълнителна информация

Договорът с определения изпълнител влиза в сила при сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по схема BG161РО001/1.2-02/2011 за проект „Съвременни социални жилища в Община „Тунджа” от деня на получаване на уведомително писмо от Възложителя, в срок до 10 дни след настъпване на това обстоятелство.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Изграждане на 5 еднофамилни жилищни сгради за настаняване на уязвими, малцинствени, социално слаби групи и други групи в неравностойно положение от населението на Община „Тунджа” в УПИ V, кв. 31 по ПУП на с.Козарево; УПИ ІV, кв. 31 по ПУП на с. Козарево; УПИ V-3, кв. 1 по ПУП на с. Бояджик; УПИ ХІІ, кв. 72 по ПУП на с. Бояджик, УПИ ХІІІ-172, кв. 16 по ПУП на с. Бояджик”
1) Кратко описание

Еднофамилните жилищни сгради са разположени в УПИ. собственост на община”Тунджа” и се състоят от дневна, трапезария с кухненски бокс с връзка с дневната, две или три спални, тоалетна, баня, килер и входно преддверие с коридор. Обемното решение е с ясна структура, произтичаща от функцията. Сградите са едноетажни с възможно най-малък цокъл, съобразно релефа на терена. Те са проектирани със ст.бетонов нулев цикъл, ст.бетонова носеща конструкция, ограждащи и вътрешни тухлени стени, ст.бетонова таванска плоча и дървена покривна конструкция с покритие от керамични керемиди.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

3) Количество или обем

Изграждане на 5 еднофамилни жилищни сгради за настаняване на уязвими, малцинствени, социално слаби групи и други групи в неравностойно положение от населението на Община „Тунджа”

Прогнозна стойност, без ДДС
634784.69 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Договорът с определения изпълнител влиза в сила при сключване на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по схема BG161РО001/1.2-02/2011 за проект „Съвременни социални жилища в Община „Тунджа” от деня на получаване на уведомително писмо от Възложителя, в срок до 10 дни след настъпване на това обстоятелство.