Версия за печат

00360-2014-0016

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Александровска" ЕАД, ул. "Свети Георги Софийски" №1, За: Зоя Катерска - началник "Обществени поръчки", Р България 1431, София, Тел.: 02 9230579, E-mail: umbal.alexandrovska@gmail.com, Факс: 02 9230646

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alexandrovska.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на компютъризирана система от висок клас за мониториране на пациентни физиологични параметри в инвазивната кардиология" за нуждите на УМБАЛ „Александровска” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: УМБАЛ "Александровска" ЕАД - Клиника по кардиология
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката включва: доставка, монтаж, пускане в експлоатация, гаранционно поддържане на компютъризирана система от висок клас за мониториране на пациентни физиологични параметри в инвазивната кардиология.Изискванията към системата са описани в Приложение №1 "Предмет на поръчката и техническа спецификация" от документацията за участие. Доставката ще се реализира чрез покупко-продажба на изплащане.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 33123210

Описание:

Медицинско оборудване
Система за наблюдение на сърдечната дейност

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
108990 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 617109 от 29.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 948 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на компютъризирана система от висок клас за мониториране на пациенти физиологични параметри в инванзивната кардиология
V.1) Дата на сключване договора
08.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“НОВИМЕД” ООД и ЕИК: 130551238, ж.к. „Манастирски ливади Б”, бл.65, сграда Евроцентър, Р България 1404, София, Тел.: 02 4219069, Факс: 02 8548144

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 108990 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

10.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

“НОВИМЕД” ООД, ЕИК: 130551238 с адрес на управление: гр. София 1404, ж.к. „Манастирски ливади Б”, бл.65, сграда Евроцентър


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор